075 «МАРКЕТИНГ»
Освітньо-професійна програма на другому (магістерському) рівні
Галузь знань | 07 «Менеджмент та адміністрування» |
Спеціальність | 075 «Маркетинг» |
Програма | «Освітня програма» |
Обсяг програми | 90 кредитів ЄКТС |
Тривалість програми | 1 рік 4 місяці |
Форма навчання | денна / заочна |
Професійна кваліфікація | Магістр маркетингу |
Освітньо-професійна програма «Маркетинг» спрямована на підготовку фахівців високого рівня, які володіють фундаментальними знаннями і практичними навичками з проведення ефективного управління маркетинговою діяльністю підприємств та організацій, здатні впроваджувати отримані знання в наукових дослідженнях, пов’язаних з проблемами розвитку маркетингової теорії.
Особливості освітньо-наукової програми
Підготовка магістрів маркетингу високого рівня до організаційно-управлінської, аналітичної та науково-дослідної діяльності у сфері теорії та практики маркетингу; формування фундаментальних та професійних компетенцій, необхідних для реалізації ефективної маркетингової діяльності на підприємствах усіх форм власності та видів економічної діяльності, які діють на ринку споживчих товарів і послуг, а також на промисловому ринку.
Навчальні плани:
Навчальний план денної форми навчання 2020
Навчальний план заочної форми навчання 2020
Компоненти програми:
Працевлаштування та конкурентні переваги випускників програми
Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правової форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як керівники або виконавці маркетингових служб; органи державного та муніципального управління; структури, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу; науково- дослідницькі організації, пов’язані з вирішенням маркетингових проблем; установи системи вищої освіти.
Випускники можуть працювати на посадах: викладача вищих навчальних закладів та науковця, спеціаліста науково-дослідницької установи, керівника та заступника керівника підприємства, установи та організації; керівника департаменту маркетингу, керівника підрозділів збуту й логістики; керівника підрозділів товарної та цінової політики; керівника підрозділу з маркетингових досліджень; фахівця у сферах маркетингового менеджменту та маркетолога-аналітика; фазівця із зв'язків з громадськістю та PR, спеціаліста з інтернет- маркетингу.
Відповідно до Державного класифікатора посад і професій випускники придатні до працевлаштування за професіями:
- 1210 Керівники підприємств, установ та організацій
- 1227 Керівники виробничих підрозділів у комерційному обслуговуванні
- 1228 Керівники виробничих підрозділів у побутовому обслуговуванні
- 1229.6 Керівники підрозділів у сфері культури, відпочинку та спорту
- 1229.7 Керівники інших основних підрозділів в інших сферах діяльності
- 1233 Директор з маркетингу, Начальник відділу збуту (маркетингу)
- 1234 Начальник відділу (з реклами, зв'язків з громадськістю)
- 1235 Керівники підрозділів матеріально-технічного постачання
- 1238 Керівники проектів та програм
- 1314 Керівники малих підприємств без апарату управління в оптовій та роздрібній торгівлі
- 1317 Керівники малих підприємств без апарату управління в комерційному обслуговуванні
- 1318 Керівники малих підприємств без апарату управління в побутовому обслуговуванні
- 1452 Менеджери (управителі) в оптовій торгівлі та посередництві у торгівлі
- 1453 Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі побутовими та непродовольчими товарами та їх ремонті
- 1474 Менеджери (управителі) у сфері досліджень та розробок
- 1475.3 Менеджери (управителі) з дослідження ринку та вивчення суспільної думки
- 1475.4 Менеджери (управителі) з питань комерційної діяльності та управління
- 1476.1 Менеджери (управителі) з реклами
- 2419.1 Наукові співробітники (маркетинг, ефективність господарської діяльності, раціоналізація виробництва, інтелектуальна власність)
- 2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності
Програмні результати навчання
Передбачається, що після закінчення програми випускники матимуть:
- ПРН 1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії,
методи і практичні прийоми маркетингу.
- ПРН 2. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці
маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
- ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його
результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах
невизначеності.
- ПРН 4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням
крос-функціонального характеру її реалізації.
- ПРН 5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень,
маркетингових проектів державною та іноземною мовами.
- ПРН 6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на
різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними.
- ПРН 7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта.
- ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення
колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.
- ПРН 9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у
процесі прийняття маркетингових рішень.
- ПРН 10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із
застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.
- ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.
- ПРН 12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом
задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм.
- ПРН 13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його
підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання.
- ПРН 14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові
взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
- ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із
застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
- ПРН 16. Консолідувати та комплексно застосовувати методи маркетингової діагностики,
планування та управління при розробці маркетингових планів, програм подальшого
розвитку промислових підприємств.
- ПРН 17. Знати психологічні методи та прийоми, що застосовуються у сфері
маркетингового управління, та використовувати набуті знання для оцінки об`єктивних
факторів оточення, створення умов щодо генерування нових ідей у мінливому бізнес-
середовищі та вирішення актуальних маркетингових завдань.
Електронні бази та бібліотеки за спеціальністю «Маркетинг»
ЕЛЕКТРОННІ БІБЛІОТЕКИ
ЕЛЕКТРОННІ ЖУРНАЛИ ПРО МАРКЕТИНГ
БЛОГИ З МАРКЕТИНГУ
Відомості про самооцінювання освітньо-професійної програми «Маркетинг» за другим рівнем «Магістр»
Кадрове забезпечення реалізації освітньої програми
Концепція освітньої діяльності за спеціальністю 075 Маркетинг