КОРЖ МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
доктор економічних наук, професор
marinavladimirovnakorzh@gmail.com
Доктор економічних наук (2011 р.), за спеціальністю 08.00.02 – світове господарство і міжнародні економічні відносини, вчене звання - професор кафедри міжнародної економіки (2012 р.). Тема дисертації: «Стратегії міжнародного маркетингу в умовах глобалізації». Кандидат економічних наук з 2000 р., вчене звання – доцент кафедри менеджменту з 2002р.
Закінчила Донбаську державну машинобудівну академію (м. Краматорськ), 1996 р., спеціальність «Економіка підприємства», кваліфікація «Інженер-економіст», «Референт-перекладач».
Член спеціалізованої Вченої Ради: Київський національний торговельно-економічний університет, за спеціальністю 08.00.02 — світове господарство і міжнародні економічні відносини.
Член експертної ради Департаменту атестації кадрів вищої кваліфікації та ліцензування з питань проведення експертизи дисертаційних робіт Міністерства з питань макроекономіки, світового господарства і соціально-економічного розвитку.
Наукове керівництво аспірантами: Здійснювала наукове керівництво (консультування) здобувачів на ступень доктора економічних наук, які одержали документи про присудження наукового ступеня доктора економічних наук – 2 особи.
Залучення до міжнародної експертизи: acceptanct to the “East West” Association For Advanced Studies And Higher EdmbH as a member of the Editorial Board, Editor for journal “Austrian journal of Humanities and Social Science” (Vienna).
Державні відзнаки та премії: Почесна грамота Міністерства освіти і науки України (2005 р.), Почесний знак "Відмінник освіти України" (2006 р.), Нагрудний знак "А.С. Макаренко (2007 р.), Почесна грамота Національної служби посередництва і примирення (2016 р.).
Сфера наукових інтересів: міжнародний маркетинг, промисловий маркетинг, управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарської діяльності, стратегічний маркетинг, проблеми застосування економіко-математичних методів в маркетинговому управлінні, кліетооріентованість, бренд-менеджмент, маркетинговий менеджмент.
Всього опубліковано більше 150 наукових та навчально-методичних праць.
Викладає дисципліни: Международный маркетинг
Детальнішу інформацію про публікації викладача можна переглянути на сторінці:
Scopus,
Google Scholar,
Researcher ID, ORCID