Бурцева Олена Єгорівна
Кандидат економічних наук, доцент
Дата народження: 19.05.1974 р.
На кафедрі працює з 2020 р.
Робочий телефон: (0626)41-68-85
Робоча кімната: 2426
Поштова скринька: burtseva74elena@gmail.com
Особиста сторінка:
Освіта:
1993-1998 - Донецький державний університет управління МОН України, спеціальність «Маркетинг»; кваліфікація - спеціаліст з маркетингу
1998-1999 - Донецький державний університет управління МОН України, спеціальність «Маркетинг»; кваліфікація - магістр з економіки
Дисципліни, які викладає:
- Маркетинговий аудит
- Промисловий маркетинг
- Контрлінг
- Медіапланування
- Цифровий маркетинг
Наукові здобутки:
Науковий ступінь – кандидат економічних наук
Тема дисертації: Стратегія інфраструктурного розвитку національної економіки
Спеціальність: 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством»
Захист: 2014 рік
Автор понад 20 наукових та навчально-методичних праць, в тому числі 2 монографій з актуальних проблем економіки та управління.
Наукові праці, опубліковані у фахових виданнях після захисту дисертації:
- Бурцева О. Є. Планування та прогнозування як основа прийняття управлінських рішень: зміст, класифікації та порівняння / О. Є. Бурцева, Ю.Є.Пефтієва // Бізнес-інформ. Економіка. Менеджмент і маркетинг. - № 11. – 2016. с. 392-397
- Кондратенко О.О. Роль бізнес-інкубаторів у активізації інноваційного розвитку України / О.О.Кондратенко, О.Д.Ніколаєв // Вісник економічної науки України. – Київ, 2018. - № 2 (35). – С.99-1042. Бурцева О.Є. Державна підтримка малого інноваційного бізнесу в Україні. Науковий журнал «Менеджер» [вісник ДонДУУ]. – Маріуполь : ДонДУУ, 2016. – 3(53). – С. 186-191.
- Бурцева О.Є., Марина А.С. Фінансові аспекти функціонування системи соціального страхування на випадок безробіття. Зб.наук.праць ДонДУУ «Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». Серія “Економіка”. Т. ХVІІI, вип. 303. – Маріуполь, ДонДУУ, 2017. – с. 60-71
- Бурцева О.Є., Власов О.О. Порівняльний аналіз податкових систем країн ЄС. Ефективна економіка. – 2017. – № 12. – Режим доступу до журналу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6011
- Chistiukhinа, Yu. A., Burtseva O. E., Pypko S. O. Quantitative evaluation and directions of increasing the effectiveness of fiscal decentralization in Ukraine Scientific bulletin of Polissia, 2018, №1 (13). Vol. 2. PP. 118-128. DOI: 10.25140/2410-9576-2018-2-1(13)-118-128. URL: http://nvp.stu.cn.ua/ru/component/k2/item/936-chistiukhina-yu-a-burtseva-o-e-pypko-s-o-quantitative-evaluation-and-directions-of-increasing-the-effectiveness-of-fiscal-decentralization-in-ukraine.html
- Бурцева О.Є. Особливості формування соціально-орієнтованої економіки України як стратегічного вектору розвитку держави. Науковий журнал «Менеджер. Вісник Донецького державного . – Маріуполь : ДонДУУ, 2018. – 4(81). – С. 129-135.
- С.В. Касьянюк, О.Є.Бурцева, Є.О. Підгора Оцінка та управління експортним потенціалом товарної продукції металургійних підприємств України. Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна. №1 (20), 2019. С.144-152. https://doi.org/10.31474/1680-0044-2019-1(20)-144-152
- Бурцева О.Є., Радченко Г.А., Сібрук В.Л. Маркетинговий потенціал в системі інноваційного розвитку національної економіки. Проблеми системного підходу в економіці. НАУ. Випуск 4 (78), 2020. С.162-169 https://doi.org/10.32782/2520-2200/2020-4-22
- Poznyakova O., Panchuk N., Burtseva O. Analysis of Reforming the Pension System of Ukraine: Implementation Problems and Development Prospects. ECONOMIC HERALD OF THE DONBAS 2020 № 4(62), р.155-161
- Бурцева О.Є., Трансформація системи охорони здоров’я як складової національної безпеки України // Вісник економічної науки України. Київ: Інститут економіки промисловості НАН України, 2020. № 2020 (2). С.98-103.
- Бєлікова О.Ю., Бурцева О.Є., Хороших В.В. Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії// Економічний вісник Донбасу. Київ, 2020. № 3(61). С.131-138.
- Бурцева О.Є. Державно-приватне партнерство як дієвий інструмент регулювання ринку медичних послуг. Електронний журнал "Ефективна економіка" №7, 2020. URL.: www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8143
- Середа Н. М., Бурцева О. Є., Фоміченко І. П. Маркетингові аспекти корпоративної соціальної відповідальності компанії // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2020. - №9. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2020-9-6283
Напрямок наукових досліджень:
- Маркетинг територій в системі соціально-економічного розвитку регіонів
- Розвиток соціальної інфраструктури
- Маркетинг іновацій
- Маркетинг іновацій
Нагороди, досягнення в професійній сфері