Баркова Світлана Олександрівна
Асистент кафедри менеджменту
Дата народження: 23.05.1980 р.
На кафедрі працює з 2003 р.
Робочий телефон: (0626) 41-68-85
Робоча кімната: 2426
Поштова скринька: sveta-barkova@ukr.net
Особиста сторінка:
Освіта:
1997-2002 Донбаська державна машинобудівна академія, спеціальність – менеджмент організацій
2005-2011 - Донбаська державна машинобудівна академія, аспірантура, спеціальність - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
2019-2020 - Донбаська державна машинобудівна академія, спеціальність 075 «Маркетинг», кваліфікація магістр з маркетингу
Дисципліни, які викладає:
- Менеджмент організацій
- Управління попитом
- Маркетингова політика комунікацій
Наукові здобутки:
Тема дисертації: «Управління інтелектуальним потенціалом як складником економічної безпеки підприємства»
Спеціальність: 08.02.03 «Організація управління, планування і регулювання економікою»
Має 30 публікації, із них 15 наукових та 5 навчально-методичного характеру, в тому числі 20 в фахових виданнях.
Співавтор 5 монографій.
Наукові праці, опубліковані у фахових виданнях:
- Баркова С.О. Формування системи управління економічної безпеки на підприємствах України/ І.П. Фоміченко, С.О. Баркова, // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики: зб. наук. праць. – Харків: ХАІ, 2015. – № 3 (23). – С. 57 –66.
- Баркова С.О. The influence of financial decentralization on the restoration of the economy of Donbass // І.П. Фоміченко, C.О. Баркова // Економічний вісник Донбасу. – Київ, 2018. - № 4 (54)
- Баркова С.О., Фоміченко І.П., Дудченко М.П. Чинники впливу на конкурентоспроможность малих і середніх підприємств Донецького регіону. // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії : науковий журнал. – Запоріжжя: ЗДІА, 2018. – № 5 (17). – С. 142 – 145.
- Баркова С.О., Фоміченко І.П., Вплив інтеграційних процесів ЄС на стратегічний розвиток України в умовах глобалізації. // Управління економіко: теорія та практика: науковий журнал. – Київ, 2018.
- Баркова С.О., Фоміченко І.П. Смарт - логістика: концептуальні засади та перспективи розвитку. // Економічний вісник Донбасу. – Київ - Старобільськ, 2019. - № 1 (59). – C. 63 -72.
- Barkova S., Fomichenko I.Internet marketing as the development of industrial enterprises in modern economic conditions // Economsc Herald of the Donbas. – Київ, 2019. - № 4 (58). – С. 124-122.
- С.О. Баркова, Фоміченко І.П. Інвестиційний аспект розвитку економіки суб’єктів підприємництва України в умовах фінансової глобалізації // Економічний вісник Донбасу. – Київ, 2020. - № 2(60). – С. 123-121.
- Баркова С.О., Мироненко Є.В., Єржакова В.В. Сучасний стан формування фінансової стратегії в системі управління промисловим підприємством // Економічний вісник Донбасу. – Київ, 2020. - № 3(61).
- Barkova S., Fomichenko I., Dykan A., Kosik K., Kozlova K. Internet Marketing as a Modern Enterprise Communication Tool // Економічний вісник Донбасу. – Київ, 2020. - № 4 (62)
- Vyshnevskyi O., Stashkevych I., Shubna O., Barkova S. Economic Growth In The Conditions Of Digitalization In The EU Countries. Studies of Applied Economics. 2020. №3 (1). http://ojs.ual.es/ojs/index.php/eea/article/view/4041
- Фоміченко І. П., Бєлікова О. Ю., Баркова С. О., Баштовий В. П. Особливості стратегічного управління розвитком промислових підприємств // Економічний вісник Донбасу. – Київ, 2021. - № 1 (63).
- Баркова С.О.,Фоміченко І.П., Мироненко Є.В., Алаєва М.В. Особливості розвитку комунікаційного середовища промислового підприємства в сучасних умовах господарювання // Економічний вісник Донбасу. – Київ, 2021.
Публикації зі студентами:
- Баркова С.О. / Перспективи розвитку менеджменту корпоративного сектору в Україні// І.П. Фоміченко, С.О. Баркова, Н.С. Прохоренко // Двадцять сьомі економіко – правові дискусії: матеріали міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції – м. Львів (31 травня 2018). – С. 44-47.
- Баркова С.О. / Трансформація проблем переселенців Донбасу: від соціального захисту до ресурсу розвитку// С.О. Баркова, Р.О. Глушич // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції. Частина ІІ.- м. Бахмут (26 жовтня 2018 р.). – С. 89 – 91.
- Баркова С.О. / Маркетинг - менеджмент підприємства в умовах кризи// І.П., Фоміченко, С.О. Баркова, В.О. Григор’єва // Двадцять сьомі економіко – правові дискусії: матеріали міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції – м. Львів (31 травня 2018). – С. 47-49.
- Баркова С.О. / Розробка та впровадження заходів щодо розвитку кадрового потенціалу підприємства// Баркова С.О., Фоміченко І.П., Летенко С.С // Тези ІX міжнародного науково-практичного семінару «Транскордонне співробітництво як форма розвитку міжнародної інтеграції» (24 травня 2019 р.). – Луцьк: Інформаційно-видавничий відділ Луцького НТУ, 2019. – 58-61 с.
- Баркова С.О. / Конкурентний потенціал як основа формування конкурентних переваг// Баркова С.О., Маханьковський Я.І. // Міжнародна науково-практична конференція «Теорія та практика управління розвитком економіки» (10 жовтня 2019р.) – м. Київ. – С. 312-316.
- Barkova S.O. Особливості створення маркетингової стратегії промислового підприємства в умовах інтеграції. // Фоміченко І.П., Баркова С.О., Хамілов К.О. // ІV International Scientific-practical Conference Integration of Business Structures: Strategies and Technologies: Conference Proceedings, February 21th, 2020. Tbilisi, Georgia: Baltija Publishing.– C. 53-57 p.
- Баркова С.О., Ткаченко В.О. Сучасні тенденції цифрової трансформації промислових підприємств // Матеріали XVIII Міжнародної науково‐технічної конференції Важке машинобудування. Проблеми та перспективи розвитку. Краматорськ: ДДМА 21-24 грудня. С. 14.
- Баркова С.О., Ткаченкo В.O. Краудсорсингові технології як інструмент інноваційного маркетингу // Матеріали XІX Міжнародної науково‐технічної конференції Важке машинобудування. Проблеми та перспективи розвитку. Краматорськ: ДДМА 01-04 червня 2021. С. 14.
- Баркова С.О., Баштовий В.П., Бергій А.В. Вплив стадії життєвого циклу підприємства на формування стратегії розвитку. // Abstracts of VII International Scientific and Practical Conference Munich, Germany 14-16 February 2021. С. 593
Напрямок наукових досліджень:
- Менеджмент організацій
- Маркетинг
- Маркетингова політика комунікацій
Нагороди, досягнення в професійній сфері