ОП «Математика» другого (магістерського) рівня вищої освіти
Мета освітньої програми «Математика» другого (магістерського) рівня вищої освіти враховує місію закладу вищої освіти, що полягає у розвитку і ефективному використанні інтелектуального потенціалу ДДМА. Освітньо-професійну програму підготовки висококваліфікованих фахівців на другому (магістерському) рівні вищої освіти за спеціальністю А4 Середня освіта (Математика) (галузь знань – А Освіта) націлено на:
- поглиблення теоретичних та практичних знань, умінь, навичок студентів з фахових дисциплін за спеціальністю А4 Середня освіта (Математика);
- опанування загальних засад методології професійної педагогічної діяльності у старшій школі;
- формування загальних, спеціальних (професійних) компетентностей, необхідних для ефективного розв’язування стандартних і нестандартних комплексних проблем у професійній педагогічній діяльності;
- виконання завдань інноваційного характеру для оволодіння методологією створення нових способів педагогічної діяльності, вироблення нових ідей та підходів, що відповідають мінливим вимогам сучасності.
Навчально-методичні матеріали:
Навчальний план другий (магістерський) рівень ОПП «Математика» 2024-2025 н.р. (денна)
Навчальний план другий (магістерський) рівень ОПП «Математика» 2024-2025 н.р. (заочна)
ОПП «Математика» другий (магістерський) рівень 2024-2025 н.р.
Перелік освітніх компонентів
Код н/д
|
Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота)
|
Кількість кредитів
|
Обов’язкові компоненти ОП
|
Цикл загальної підготовки
|
ОК 1
|
Українська мова (за професійним спрямуванням) та громадянська освіта
|
3,0
|
ОК 2
|
Ділове та академічне письмо іноземною мовою
|
3,0
|
Цикл професійної підготовки
|
ОК 3
|
Психолого-педагогічні засади управління освітнім процесом
|
3,0
|
ОК 4
|
Додаткові розділи елементарної математики
|
5,0
|
ОК 5
|
Методика навчання математики в профільних та спеціалізованих навчальних закладах
|
4,0
|
ОК 6
|
Математичні методи в економіці
|
5,0
|
ОК 7
|
Дистанційні технології та STEM-освіта
|
3,0
|
ОК 8
|
Виробнича педагогічна практика (у середній школі)
|
4,5
|
ОК 9
|
Міждисциплінарна курсова робота (математика+економіка)
|
1,0
|
ОК 10
|
Прикладні математичні пакети для обробки даних та математичного моделювання
|
4,0
|
ОК 11
|
Виробнича педагогічна практика (у закладах профільної середньої та вищої освіти)
|
6,0
|
ОК 12
|
Кваліфікаційна робота магістра
|
24,0
|
Загальний обсяг обов’язкових компонент:
|
65,5
|
Вибіркові компоненти ОП
|
ВК 1.1
|
Основи лекторської майстерності
|
3,0
|
ВК 1.2
|
Професійна етика
|
|
ВК 2.1
|
Основи фундаментальних досліджень
|
5,0
|
ВК 2.2
|
Основи варіаційного числення
|
|
ВК 3.1
|
Методика розробки бізнес-проектів
|
4,0
|
ВК 3.2
|
Сучасні освітні парадигми та технології
|
|
ВК 4.1
|
Вибрані питання теорії диференціальних рівнянь
|
4,0
|
ВК 4.2
|
Чисельні методи та моделювання
|
|
ВК 5.1
|
Сучасні проблеми математичної та економічної освіти
|
4,0
|
ВК 5.2
|
Сучасний урок економіки
|
|
ВК 6.1
|
Функціональний аналіз
|
4,5
|
ВК 6.2
|
Теорія функцій
|
|
ВК
|
Дисципліни з інших ОП ДДМА
|
|
Загальний обсяг вибіркових компонент:
|
24,5
|
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
|
90,0
|