Абітурієнту
кафедра математики і моделювання
ДДМА
запрошує учнів 11-х класів до
«МАТЕМАТИЧНОЇ СТУДІЇ»
для майбутніх педагогів зі спеціальності
014 «Середня освіта (Математика)»
НАВЧАННЯ БЕЗКОШТОВНЕ
СТАНЬ СЛУХАЧЕМ КУРСІВ ПРЯМО ЗАРАЗ !
• 1 крок. Реєстрація
• 2 крок. Відвідай організаційне заняття та КВЕСТ 23 листопада о 14-00
• 3 крок. Отримай знання та позитивний настрій!
Довідки за телефоном: +38(050)1573687
Адреса: м. Краматорськ, б-р. Машинобудівників, 39а
Донбаська державна машинобудівна академія (ДДМА),
VI корпус, ауд. 6214, E-mail:vm@dgma.donetsk.ua
014 Середня освіта (Математика)
Освітньо-професійна програма на першому (бакалаврському) рівні
«МАТЕМАТИКА»
Галузь знань | 01 Освіта/Педагогіка |
Спеціальність | 014 Середня освіта (Математика) |
Програма | «Математика» |
Обсяг програми | 240 кредитів ЄКТС |
Тривалість програми | 3 роки 10 міс. |
Форма навчання | денна / заочна |
Професійна кваліфікація |
Бакалавр середньої освіти (математика). Учитель математики
|
Освітньо-професійна програма «Математика» зі спеціальності 014 Середня освіта (Математика) передбачає здобуття спеціальної освіти та професійної підготовки в галузі шкільної освіти з прикладною орієнтацією на математичне моделювання в економіці та інженерії. Програма ґрунтується на загальновідомих (класичних) наукових результатах із урахуванням сучасного стану математики, активного її проникнення в найрізноманітніші галузі знань і практичної діяльності, орієнтує на актуальні напрямки діяльності, у рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра.
Особливості освітньо-професійної програми:
Особливостями програми є можливість навчатися в іншому закладі вищої освіти на території України або поза її межами без відрахування з основного місця навчання, зі збереженням стипендії та перезарахування отриманих кредитів на основі ЄКТС. Передбачається періодичне оновлення складу дисциплін за вибором з метою врахування тенденцій розвитку в галузі освіти. Програма містить необхідний блок навчальних дисциплін педагогічно-психологічного спрямування у варіативній складовій, а також передбачає набуття компетентностей в таких предметних областях як теоретичні і психолого-педагогічні основи управління процесом навчання, зміст та принципи викладання математики.
Основні компоненти програми:
• Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
• Фізичне виховання
• Вступ до навчального процесу
• Історія України та української культури
• Українська мова (за професійним спрямуванням)
• Алгебра
• Основи економічної теорії
• Елементарна математика
• Ознайомча практика "Вступ до фаху"
• Філософія
• Математичний аналіз
• Загальна психологія
• ІКТ (комп'ютерна математика)
• Геометрія
• Інформаційно-аналітична практика
• Курсова робота "Математичний аналіз"
• Загальна педагогіка
• Теорія ймовірностей, математична статистика та випадкові процеси
• Диференційні рівняння
• Дискретна математика
• Безпека життєдіяльності та основи охорони праці
• Педагогічна практика
• Фізика
• Методика викладання математики
• Курсова робота "Методика викладання математики"
• Економіко-математичні методи та моделі
• Психолого-педагогічна практика
• Фінансова грамотність
• Курсова робота "Економіко-математичні методи та моделі"
• Державна атестація (державний іспит за фахом)
• Трудове право
• Конституційне право
• Комплексний аналіз
• Спеціальні розділи алгебри
• Професійна етика
• Політологія
• Вікова та педагогічна психологія
• Обчислювальна геометрія
• Історія математики
• Історія математичної освіти
• Спецкурс з педагогіки
• Методи обчислень
• Математична логіка
• Теорія алгоритмів
• Практикум з розв'язання нестандартних математичних задач з алгебри
• Практикум з розв'язання нестандартних математичних задач з геометрії
• Тренінг з управління конфліктами в освітньому середовищі
• Спеціальні розділи геометрії
• Мікроекономіка
• Комп'ютерна графіка
• Поведінкова економіка
• Основи програмування
• Академічне письмо
• Іноземна мова за професійним спрямуванням
• Електронні освітні ресурси
• Тренінг з педагогічних комунікацій
• Рівняння математичної фізики
• Фінансова математика
Працевлаштування та конкурентні переваги випускників програми
Випускники програми зможуть працювати в закладах освіти різних видів економічної діяльності та форм власності на посадах:
• вчитель загальноосвітнього навчального закладу (вчитель математики);
• вчитель середнього навчально-виховного закладу;
• викладач професійно-технічного навчального закладу;
• викладач професійного навчально-виховного закладу;
• керівник аматорського дитячого колективу (математичного гуртка, студії та ін.).
Програмні результати навчання
Після закінчення програми випускники мають:
• Вміти аналізувати елементарну математику з точки зору вищої математики.
• Вміти реалізовувати навчальні програми з математики на логіко-математичного і дидактико-методичного аналізу навчального матеріалу та конструювання відповідних систем уроків.
• Вміти організовувати навчально-пізнавальну математичну діяльність учнів.
• Вміти формувати в учнів ключові, міжпредметні та предметні компетенції засобами предметного змісту.
• Вміти застосовувати сучасні методики, технології навчання, методи діагностики досягнень учнів.
• Вміти здійснювати психолого-педагогічний супровід процесу навчання математики, організовувати співробітництво учнів, підтримувати активність і ініціативність, самостійність і творчі здібності.
• Вміти забезпечувати охорону життя і здоров'я учнів у навчально-виховному процесі та позаурочній діяльності.
• Вміти аналізувати, досліджувати та презентувати педагогічний досвід навчання учнів математики в основній (базовій) середній школі .
• Вміти застосовувати основні поняття, ідеї, методи фундаментальних математичних дисциплін до розв’язання стандартних та евристичних (нестандартних) задач.
• Вміти застосовувати математичні методи до створення і аналізу математичних моделей реальних об’єктів, процесів і явищ.
• Вміти застосовувати сучасні програми і пакети комп’ютерної математики.
• Вміти застосовувати математико-статистичні методи обробки результатів спостережень.
• Вміти працювати з комп’ютерною технікою, комп’ютерними мережами та Інтернетом, в середовищі сучасних операційних систем, з використанням стандартних офісних додатків.
• Вміти створення документів встановленої звітності, використання нормативно-правових документів.
• Вміти організовувати роботу колективу виконавців, приймати доцільні та економічно обґрунтовані організаційні та управлінські рішення, забезпечувати безпечні умови праці.
014 Середня освіта (Математика)
Освітньо-професійна програма на другому (магістерському) рівні
«МАТЕМАТИКА»
Галузь знань | 01 Освіта/Педагогіка |
Спеціальність | 014 Середня освіта (Математика) |
Програма | «Математика» |
Обсяг програми | 90 кредитів ЄКТС |
Тривалість програми | 1 рік 4 міс. |
Форма навчання | денна / заочна |
Професійна кваліфікація |
Магістр педагогічної освіти. Учитель математики
|
Освітньо-професійна програма «Математика» зі спеціальності 014 Середня освіта (Математика) передбачає здобуття спеціальної освіти та професійної підготовки в галузі шкільної освіти з прикладною орієнтацією на математичне моделювання в економіці та інженерії. Програма ґрунтується на загальновідомих (класичних) наукових результатах із урахуванням сучасного стану математики, активного її проникнення в найрізноманітніші галузі знань і практичної діяльності, орієнтує на актуальні напрямки діяльності, у рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра.
Особливості освітньо-професійної програми:
Особливостями програми є можливість навчатися в іншому закладі вищої освіти на території України або поза її межами без відрахування з основного місця навчання, зі збереженням стипендії та перезарахування отриманих кредитів на основі ЄКТС. Передбачається періодичне оновлення складу дисциплін за вибором з метою врахування тенденцій розвитку в галузі освіти. Програма містить необхідний блок навчальних дисциплін педагогічно-психологічного спрямування у варіативній складовій, а також передбачає набуття компетентностей в таких предметних областях як теоретичні і психолого-педагогічні основи управління процесом навчання, зміст та принципи викладання математики.
Програма передбачає підготовку випускників до впровадження нових педагогічних та інформаційних технологій в професійній діяльності вчителя математики. Розширення кваліфікаційних можливостей за рахунок опанування компетентностей дисциплін економічного циклу.
Основні компоненти програми:
• Українська мова за професійним спрямуванням
• Ділове та академічне письмо іноземною мовою
• Психолого-педагогічні засади управління освітнім процесом
• Хмарні технології та STEM-освіта
• Методика навчання математики та основ економіки в профільних та спеціалізованих навчальних закладах
• Теорія функцій комплексної змінної
• Основи фундаментальних досліджень
• Виробнича педагогічна практика (у середній школі)
• Міждисциплінарна курсова робота (математика+економіка)
• Прикладні математичні пакети для обробки даних та математичного моделювання
• Виробнича педагогічна практика (у закладах вищої освіти)
• Підготовка до атестації
• Державна атестація (захист магістерської роботи)
• Основи лекторської майстерності
• Професійна етика
• Додаткові розділи елементарної математики
• Основи варіаційного числення
• Методика розробки бізнес-проектів
• Сучасні освітні парадигми та технології
• Вибрані питання теорії диференціальних рівнянь
• Чисельні методи та моделювання
• Сучасні проблеми математичної та економічної освіти
• Сучасний урок економіки
• Функціональний аналіз
• Випадкові процеси
Працевлаштування та конкурентні переваги випускників програми
Випускники програми зможуть працювати в закладах освіти різних видів економічної діяльності та форм власності на посадах:
• вчитель загальноосвітнього навчального закладу (вчитель математики);
• вчитель середнього навчально-виховного закладу;
• викладач професійно-технічного навчального закладу;
• викладач професійного навчально-виховного закладу;
• керівник аматорського дитячого колективу (математичного гуртка, студії та ін.).
Програмні результати навчання
Після закінчення програми випускники мають:
• Вміти аналізувати елементарну математику з точки зору вищої математики.
• Вміти реалізовувати навчальні програми з математики на логіко-математичного і дидактико-методичного аналізу навчального матеріалу та конструювання відповідних систем уроків.
• Вміти організовувати навчально-пізнавальну математичну діяльність учнів.
• Вміти формувати в учнів ключові, міжпредметні та предметні компетенції засобами предметного змісту.
• Вміти застосовувати сучасні методики, технології навчання, методи діагностики досягнень учнів.
• Вміти здійснювати психолого-педагогічний супровід процесу навчання математики, організовувати співробітництво учнів, підтримувати активність і ініціативність, самостійність і творчі здібності.
• Вміти забезпечувати охорону життя і здоров'я учнів у навчально-виховному процесі та позаурочній діяльності.
• Вміти аналізувати, досліджувати та презентувати педагогічний досвід навчання учнів математики в основній (базовій) середній школі .
• Вміти застосовувати основні поняття, ідеї, методи фундаментальних математичних дисциплін до розв’язання стандартних та евристичних (нестандартних) задач.
• Вміти застосовувати математичні методи до створення і аналізу математичних моделей реальних об’єктів, процесів і явищ.
• Вміти застосовувати сучасні програми і пакети комп’ютерної математики.
• Вміти застосовувати математико-статистичні методи обробки результатів спостережень.
• Вміти працювати з комп’ютерною технікою, комп’ютерними мережами та Інтернетом, в середовищі сучасних операційних систем, з використанням стандартних офісних додатків.
• Вміти створення документів встановленої звітності, використання нормативно-правових документів.
• Вміти організовувати роботу колективу виконавців, приймати доцільні та економічно обґрунтовані організаційні та управлінські рішення, забезпечувати безпечні умови праці.