
21 лютого відзначається Міжнародний день рідної мови. Мова – це більше, ніж слова. Це пам&...
П'ятниця, 21 лютого 2025Ученість — солодкий плід гіркого коріння.
Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів
Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.
Важлива не кількість знань, а якість їх.
Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.
Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.
Бич людини - це уявлюване знання.
Знання - сила.
Знання - знаряддя, а не ціль.
Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.
Анкета для опитування здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня |
|
Анкета для опитування здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня |
|
Анкета для опитування роботодавців |
АНКЕТА «Освітня програма «Економіка та бізнес-аналітика» очима роботодавців» АНКЕТА «Освітня програма «Економіка та управління підприємством» очима роботодавців» АНКЕТА «Освітня програма «Економіка та організація соціального забезпечення» очима роботодавців» |
Анкета для опитування випускників освітніх програм |
АНКЕТА «Освітня програма «Економіка та бізнес-аналітика» очима випускників» АНКЕТА «Освітня програма «Економіка та управління підприємством» очима випускників» АНКЕТА «Освітня програма «Економіка та організація соціального забезпечення» очима випускників» |
![]() |
Гарант програми – Касьянюк Сергій Володимирович, кандидат технічних наук, доцент кафедри «Економіка підприємства» Факультет економіки та менеджменту Кафедра «Економіка підприємства» E-mail: ep@dgma.donetsk.ua |
Галузь знань |
І Охорона здоров’я та соціальне забезпечення |
Спеціальність |
І10 Соціальна робота та консультування |
Освітня програма |
Економіка та організація соціального забезпечення 2021 Економіка та організація соціального забезпечення 2025 (проєкт) |
Обсяг програми |
90 кредитів ЄКТС |
Тривалість програми |
1 рік 4 місяці |
Форма навчання |
денна/заочна |
Професійна кваліфікація |
Магістр із соціальної роботи та консультування |
Освітньо-професійна програма «Економіка та організація соціального забезпечення» спрямована на підготовку фахівців з економіки та організації соціального забезпечення шляхом здобуття знань, умінь та розуміння явищ, які належать до області соціального забезпечення із застосуванням положень і методів гуманітарних та економічних наук, менеджменту, права, теорії та механізмів соціальної політики за умов невизначеності і необхідності врахування всього комплексу професійних та етичних вимог.
Особливості програми:
Поглиблене вивчення механізмів реалізації соціальної політики держави, вивчення інструментарію соціального забезпечення внутрішньо переміщених осіб; врахування вимог законодавства в сфері соціального забезпечення; оцінка потреб громад в соціальних послугах.
Обов’язкові компоненти освітньої програми:
Цикл загальної підготовки |
ОК1 Ділове та академічне письмо іноземною мовою |
ОК2 Методологія наукових досліджень у професійній сфері |
Цикл професійної підготовки |
ОК3 Право соціального забезпечення |
ОК4 Державна політика соціального захисту та соціального забезпечення |
ОК5 Економіка соціального забезпечення |
ОК6 Програми і проєкти соціального захисту та соціального забезпечення |
ОК7 Курсова робота «Програми і проєкти соціального захисту та соціального забезпечення» |
ОК8 Організація діяльності із соціального забезпечення |
ОК9 Методи обґрунтування та ухвалення рішень у професійній сфері |
ОК10 Інновації системи управління соціальними закладами |
Практична підготовка |
ОК11 Організаційно-професійна практика |
ОК12 Переддипломна практика |
Атестація |
А1 Кваліфікаційна робота |
ПРОГРАМНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
Після завершення освітньої програми випускники мають знати та вміти:
– Використовувати сучасні теорії, методологію і методи соціальних та інших наук в прикладних дослідженнях у сфері соціального захисту та соціального забезпечення.
– Критично оцінювати результати наукових досліджень й різні джерела знань щодо соціального забезпечення, формулювати висновки та рекомендації щодо його впровадження.
– Визначати можливості конституційного та правового регулювання суспільних відносин, забезпечувати оптимальні моделі соціально-правового супроводу орієнтованих на загальнолюдські цінності.
– Планувати і проводити наукові дослідження в системі соціального захисту населення та висвітлювати їх результати.
– Проєктувати теоретичну модель роботи з об’єктами соціального забезпечення в рамках соціальних служб, організацій, установ; організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної допомоги.
– Виявляти потреби різних верств населення та розробляти відповідні програми соціального захисту щодо їх вирішення; пояснювати та надавати обґрунтовані відповіді населенню щодо форм, методів та засобів надання соціальної допомоги, пенсійного забезпечення та страхування; аналізувати ефективність реалізації соціально-економічної підтримки населення та здійснювати відповідну корекцію в межах напряму діяльності.
– Демонструвати здатність розуміння передумов, принципів та механізмів забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб (ВПО) в Україні; визначати проблеми, сучасний стан системи заходів з соціального захисту та соціального забезпечення ВПО, оцінки потреб громад у соціальних послугах на основі міжнародних та національних принципів і норм; демонструвати уміння креативно вирішувати проблеми із соціального захисту та соціального забезпечення ВПО.
– Застосовувати загальне та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення задач в сфері соціального захисту та соціального забезпечення.
– Розробляти та апробувати соціальні проєкти і технології.
– В практичній сфері вміти самостійно знаходити інформацію, необхідну для розвитку професійних навичок та якостей; автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях; демонструвати ініціативу, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв’язання завдань в сфері соціального захисту та соціального забезпечення; демонструвати позитивне ставлення до власної професії та відповідати своєю поведінкою етичним принципам і стандартам соціальної роботи.
– Володіти методами комунікації, ефективно спілкуватись з професійних та наукових питань, як усно, так і письмово, з різними аудиторіями, комунікувати державною і іноземною мовами; демонструвати толерантну поведінку, виявляти повагу до культурних, релігійних, етнічних відмінностей, розрізняти вплив стереотипів та упереджень, протидіяти та запобігати домашньому насильству проти жінок та дітей, застосовувати механізми адвокації прав людини та малозахищених верств населення.
Випускники магістратури із соціальної роботи та консультування володіють комплексом знань і навичок, які забезпечують їм високий рівень професійної підготовки та здатність ефективно діяти в складному соціальному середовищі. Цей багатогранний набір фахових здібностей дозволяє їм не лише адаптуватися до нових викликів у сфері соціальної політики, але й активно впливати на процеси формування та реалізації програм соціального забезпечення, соціальної допомоги та захисту прав громадян. Завдяки глибокому розумінню соціальних теорій, методів дослідження та практик, випускники здатні розробляти інноваційні підходи до вирішення соціальних проблем, що робить їх цінними фахівцями в організаціях державного та недержавного секторів. Вони мають можливість впливати на покращення якості життя населення та сприяти соціальній справедливості.
Працевлаштування випускників програми
Магістр із соціальної роботи та консультування може займати посади в державних установах та організаціях, в яких провадиться регулювання рівня життя населення і передбачається надання послуг та матеріальних ресурсів у різних формах, що фінансуються державою: Пенсійному фонді України, Державному центру зайнятості України, Недержавних пенсійних фондах, Страхових компаніях, Міжнародних грантових компаніях, Волонтерських організаціях, а також на підприємствах малого, середнього та крупного бізнесу щодо реалізації принципів соціальної відповідальності як складової стратегії розвитку бізнесу.
Посади, які може займати магістр із соціальної роботи та консультування:
Електронні бази та бібліотеки за спеціальністю «Соціальна робота та консультування»
Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського |
|
Ввічливість. Humanitas. Волинський національний університет імені Лесі Українки |
|
Економічні горизонти. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
|
Науковий вісник Ужгородського університету (економічні науки) |
|
Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України Національна академія наук України, ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М.І. Долішнього НАН України» |
|
Український економічний часопис Державний податковий університет |
|
Соціально-економічні проблеми і держава. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Громадська організація «Академія соціального управління» |
|
Економіка та суспільство. ТОВ «Видавничий дім «Гельветика» |
https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4784 |
Економічна безпека соціально-економічних систем С С1 м
Комп'ютерна обробка економічної інформації С С1 м
Міжнародна економічна діяльність підприємства С С1 м
Планування діяльності підприємства С С1 м
Соціальна відповідальність підприємств С С1 м
Сучасні інформаційні системи та технології в управлінні підприємством С С1 м
Товарно-інноваційна політика підприємства С С1 м
ОЗП 3 С Історія України та української культури
ОЗП 4 РП Українська мова (за професійним спрямуванням)
ОЗП 8 РП Економіко-математичні методи та моделі
ОЗП 9 С Інформаційні системи та технології
ОЗП 13 РП Ділове листування іноземною мовою
ОЗП 14 С Безпека життєдіяльності та основи охорони праці
ОПП 15 С Економіка підприємства
ОПП 16 С Курсова робота Економіка підприємства
ОПП 19 С Економіка праці та соціально-трудові відносини
ОПП 24 С Курсова робота Економічний аналіз
ОК 1 С Ділове та академічне письмо іноземною мовою С1 м
ОК 2 С Методологія наукових досліджень у професійній сфері С1 м
ОК 3 С Антикризове управлiння пiдприeмством С1 м
ОК 5 С Моделювання в управлінні соціально-економічними системами С1 м
ОК 6 С Лідерство партнерство та управління командою С1 м
ОК 7 С Стратегія розвитку підприємста С1 м
ОК 8 С Управління потенціалом підприємства С1 м
Економічна діагностика РП С1 м
Електронна демократія та електронне урядування РП I10 м
Комп'ютерна обробка економічної інформації РП С1 м
Міжнародна економічна діяльність підприємства РП С1 м
Оцінка потреб громад в соціальних послугах РП I10 м
Оцінка процесів надання та якості соціальних послуг РП I10 м
Планування діяльності підприємства РП С1 м
Соціальна відповідальність підприємств РП С1 м
Соціальне моделювання і прогнозування РП I10 м
Соціальний захист та соціальне забезпечення ВПО РП I10 м
Сучасні інформаційні системи та технології в управлінні підприємством РП С1 м
Технології соціального захисту та соціального забезпечення РП I10 м
Товарно-інноваційна політика підприємства РП С1 м
Управління соціально-трудовими відносинами РП I10 м
ОЗП 3 РП Історія України та української культури
ОЗП 4 РП Українська мова (за професійним спрямуванням)
ОЗП 8 РП Економіко-математичні методи та моделі
ОЗП 9 РП Інформаційні системи та технології
ОЗП 13 РП Ділове листування іноземною мовою
ОЗП 14 РП Безпека життєдіяльності та основи охорони праці
ОПП 15 РП Економіка підприємства
ОПП 18 РП Бухгалтерський облік
ОПП 19 РП Економіка праці та соціально-трудові відносини
ОК 1 РП Ділове та академічне письмо іноземною мовою I10 м
ОК 2 РП Методологія наукових досліджень у професійній сфері I10 м
ОК 3 РП Право соціального забезпечення I10 м
ОК 4 РП Державна політика соціального захисту та соціального забезпечення I10 м
ОК 5 РП Економіка соціального забезпечення I10 м
ОК 6 РП Програми і проєкти соціального захисту та соціального забезпечення I10 м
ОК 7 Методичні вказівки до виконання курсової роботи ППСЗіСЗ I10 м
ОК 8 РП Організація діяльності із соціального забезпечення I10 м
ОК 9 Методи обгрунтування та ухвалення рішень у професійній сфері I10 м
ОК 11 Методичні рекомендації з проходження Організаційно-професійної практики I10 м
ОК 12 Методичні рекомендації з проходження Переддипломної практики I10 м
ОК 13 Методичні рекомендації до виконання Кваліфікаційної роботи I10 м
ОК 1 РП Ділове та академічне письмо іноземною мовою С1 м
ОК 2 РП Методологія наукових досліджень у професійній сфері С1 м
ОК 3 РП Антикризове управління підприємством С1 м
ОК 5 РП Моделювання в управлінні соціально-економічними системами С1 м
ОК 6 РП Лідерство партнерство та управління командою С1 м
ОК 7 РП Стратегія розвитку підприємства С1 м
ОК 8 РП Управління потенціалом підприємства С1 м
ОК 9 РП Управління соціально-економічними проєктами С1 м
ОК 10 Методичні рекомендації з виконання Міждисциплінарної курсової роботи С1 м
ОК 11 Методичні рекомендації з проходження Організаційно-професійної практики С1 м
ОК 12 Методичні рекомендації з проходження Переддипломної практики С1 м
ОК 13 Методичні рекомендації до виконання Кваліфікаційної роботи С1 м
Економіка бакалавр денна ПЗСО 2021
Економіка бакалавр денна ПЗСО 2022
Економіка бакалавр денна ПЗСО 2023
Проєкт ОПП 2025 | ОП «Економіка та бізнес-аналітика» – першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «С1 Економіка» |
ОПП 2021 | ОП «Економіка та управління підприємством» – другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «051 Економіка» |
Проєкт ОПП 2025 | ОП «Економіка та управління підприємством» – другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «С1 Економіка» |
ОПП 2021 | ОП «Економіка та організація соціального забезпечення» – другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «232 Соціальне забезпечення» |
Проєкт ОПП 2025 | ОП «Економіка та організація соціального забезпечення» – другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «І10 Соціальна робота та консультування» |
Вас цікавить світ бізнесу?
Спеціальність «Економіка» – це ваш шанс стати експертом у цій динамічній та захоплюючій сфері!
Сучасний економіст – це універсальний фахівець, який володіє методами дослідження економічних процесів, спілкується з клієнтами, прогнозує діяльність й обґрунтовує управлінські рішення в корпоративних установах та бізнес-структурах різних галузей.
В сучасному світі економічні знання є основою для прийняття рішень у бізнесі та політиці.
Ви навчитеся аналізувати діяльність суб’єктів господарювання, будувати бізнес-процеси; прогнозувати тенденції розвитку бізнесу.
Програма навчання включає вивчення економічних теорій, бізнес-аналітики, інформаційних технологій, механізми управління ресурсами підприємства, що допоможе Вам розвивати навички критичного мислення та прийняття рішень.
Економіка – це глобальна спеціальність. Ви зможете працювати не лише в Україні, а й за кордоном, отримуючи міжнародний досвід.
Обираючи спеціальність «Економіка», Ви робите перший крок до успішної кар'єри та стабільного майбутнього. Розвивайте свої таланти та станьте частиною світу, де ваші знання змінюють життя!
Не втрачайте можливість стати успішним економістом! Ваше майбутнє починається тут!
Звертайтесь до нас за контактами:
Шукаєте можливість підвищити свої професійні навички та стати експертом у сфері економіки і управління? Наша магістерська програма «Економіка та управління підприємством» – це ваш ключ до успіху!
Магістратура дозволяє отримати більш глибокі та спеціалізовані знання в галузі економіки, що є важливим для розуміння складних економічних процесів та взаємозв'язків.
Програма магістратури включає дисципліни, які розвивають аналітичні та критичні навички, необхідні для формування стратегій розвитку підприємства, управління економічним потенціалом і прийняття обґрунтованих рішень.
Вища освіта в магістратурі підвищує вашу привабливість для роботодавців. Випускники магістратури мають більше шансів отримати кращі посади з вищою заробітною платою.
Магістратура включає можливість участі в дослідницьких проєктах, що дозволяє Вам внести свій внесок у розвиток економічної науки та отримати практичний досвід.
Сучасна економіка постійно змінюється, і магістратура допомагає Вам залишатися в курсі нових тенденцій, технологій та методів управління.
Не втрачайте можливість стати лідером у динамічному світі бізнесу!
Звертайтесь до нас за контактами:
Вас цікавить, як ефективно управляти соціальними ресурсами? Бажаєте стати експертом у сфері економіки та соціального забезпечення? Наша програма – це ваш шанс зробити вагомий внесок у розвиток суспільства!
Освітня програма готує фахівців для сфери соціальної роботи та соціального забезпечення.
Соціальне забезпечення є інструментом політики, що застосовується для регулювання рівня життя населення і передбачає надання послуг та матеріальних ресурсів у різних формах, що фінансуються державою.
Ви отримаєте знання з:
Випускники програми зможуть працювати у Пенсійному фонді України, Державному центру зайнятості України, Недержавних пенсійних фондах, Страхових компаніях, Міжнародних грантових компаніях, Волонтерських організаціях, а також на підприємствах малого, середнього та крупного бізнесу щодо реалізації принципів соціальної відповідальності як складової стратегії розвитку бізнесу.
Не втрачайте шанс стати частиною команди професіоналів, які змінюють світ на краще!
Звертайтесь до нас за контактами:
Економіка
2021-2022
2022-2023
2023-2024
2024-2025
Соціальна робота та консультування
2021-2022
2022-2023
2023-2024
2024-2025
Громадське обговорення освітньо-професійних програм є важливим елементом процесу формування програм, оскільки дозволяє залучити до публічного колективного обговорення різноманітні групи зацікавлених сторін (стейкхолдерів) процесу підготовки майбутніх фахівців: безпосередньо самих здобувачів вищої освіти, роботодавців, громадськість та інших зацікавлених сторін. Громадське обговорення є важливим для забезпечення прозорості і відкритості в процесі прийняття рішень щодо освітніх програм, допомагає створити відчуття співпраці та взаєморозуміння і сприяє покращенню якості освіти.
ОПП «Економіка та бізнес-аналітика» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 051 «Економіка»
Запрошуємо всіх стейкхолдерів (здобувачів вищої освіти, випускників, роботодавців, представників академічної спільноти, співробітників ДДМА, представників інших груп стейкхолдерів) взяти участь в громадському обговоренні, залишити відгуки, побажання та пропозиції для покращення освітньої програми.
Проєкти освітніх програм
ОПП Економіка та бізнес-аналітика 2024 Проєкт
Адреса для надсилання зауважень та пропозицій до освітньо-професійної програми: podgora.elis@gmail.com
Рецензії та листи-відгуки від стейкхолдерів на ОПП «Економіка та бізнес-аналітика» спеціальності 051 «Економіка» (освітній рівень бакалавр)
Однією з умов надання якісної вищої освіти є наявність навчально-матеріальної бази. Підготовка бакалаврів і магістрів здійснюється на кафедрі економіки підприємства згідно матеріально-технічної бази ДДМА відповідно ліцензійним вимогам провадження освітньої діяльності, а її навчально-матеріальна база відповідає сучасному напряму розвитку надання освітніх послуг.
Кафедра економіки підприємства має у своєму розпорядженні приміщення для науково-педагогічного персоналу:
Також кафедра має у своєму розпорядженні приміщення для занять студентів:
Доцільно використовувати ІКТ (інформаційно-комунікаційні технології) для дослідження та аналізу інформаційного простору підприємницьких структур (організацій, установ).
В освітньому процесі використовуються інформаційно-обчислювальний центр ДДМА, де встановлено ліцензійне програмне забезпечення згідно корпоративної ліцензії ДДМА:
Комп’ютерне обладнання для проведення електронного тестування в системі MoodleDDMA та виконання практичних робіт на семінарських заняттях з використанням програмних продуктів Open Office org 3 в системі всесвітньої мережі Internet через браузери Opera та Google Chrome.
На кафедрі теж встановлене комп’ютерне обладнання для проведення лекційних занять, занять з практичної підготовки, більш ефективного, знеособленого та економного за часом оцінювання результатів виконаних завдань студентами та також встановлено ASU (програмний комплекс являє собою безліч пов’язаних між собою програм, які забезпечують управління всередині Академії у всіх її структурних підрозділах, в тому числі і на кафедрах в єдиному інформаційному просторі, і включає в себе модулі, що працюють в середовищі Windows та Web портал. Вся інформація зберігається в одній загальній базі даних. Портал надає студентам цілий ряд сервісів для отримання інформації стосовно розкладу, та учбового процесу. Викладачам також надається можливість користуватися сервісом розкладу та сервісом успішності, в якому вони мають можливість виставлення оцінок з дисциплін).
Комп’ютерне обладнання з використанням перерахованих програмних продуктів дозволяє аналізувати та оцінювати показники ефективності діяльності суб’єктів підприємництва різних форм організації; розробляти та згідно сучасних методів та технологій оцінювати доцільність впровадження інноваційних та інвестиційних проектів; складати перспективне бізнес-планування, прогнозування та систему бюджетування для забезпечення необхідного фінансування витрат та отримання прибутку.
Лекційні аудиторії розраховані на 30-60 місць, мають необхідне оснащення для застосування технічних засобів навчання. Предметні аудиторії для проведення практичних занять вміщують 15-30 студентів і, також, має необхідне учбове і технічне оснащення. Комп’ютерні класи дозволяють проводити учбові заняття з групою 10-25 студентів, і оснащені спеціальними комп’ютерними меблями та комп’ютерами шостого покоління, підключеними до всесвітньої мережі Інтернет.
В 2008 р. закінчив Донецький державний університет управління, кваліфікація: магістр з маркетингу.
Кандидат наук з державного управління з 2012 р.
Дисципліни, які викладає
Інформаційні технології, електронне урядування та електронна демократія
Адміністративно-управлінська практика
Тема дисертації: Формування стратегії молодіжної політики в регіоні
Спеціальність: 25.00.02 – механізми державного управління
Дата захисту: 2012 рік
Напрямок наукових досліджень: формування стратегії молодіжної політики в регіоні.
Наукові здобутки
Робочий телефон: 0626 41-81-08
Робоча кімната: 2423
Посада: професор
Науковий ступінь: доктор наук з державного управління
Освіта
В 2005 р. закінчив ГУ «Запорізький інститут державного та муніципального управління», кваліфікація: магістр з адміністративного менеджменту.
Доктор наук з державного управління з 2009 р.
Доцент кафедри державного управління та адміністративного менеджменту з 2007 р.
Дисципліни, які викладає
Адміністративний менеджмент
Самоменджмент та особиста тактика державного службовця
Переддипломна практика
Тема дисертації: Механізми державного регулювання ринку медичних послуг в Україні
Спеціальність: 25.00.02 – механізми державного управління
Дата захисту: 2009 рік
Напрямок наукових досліджень: механізми державного регулювання ринку медичних послуг в Україні.
Наукові здобутки
Шановні стейкхолдери, роботодавці та студенти, якщо у ВАС є пропозиції по внесенню змін у проекти освітніх програм «Державна служба» для підвищення якості освіти, зв'яжіться з нами та ми розглянемо їх та внесемо корективи.
E-mail: irina0703@ukr.net
Гарант програми – Шкрабак Ірина Володимирівна
Шановні стейкхолдери, роботодавці та студенти, якщо у ВАС є пропозиції по внесенню змін у проекти освітньо-професійних програм «Економіка та управління підприємством» для підвищення якості освіти, зв'яжіться з нами та ми розглянемо їх і внесемо корективи.
E-mail: erfort.irin@gmail.com
Гарант програми – Єрфорт Ірина Юріївна