
21 лютого відзначається Міжнародний день рідної мови. Мова – це більше, ніж слова. Це пам&...
П'ятниця, 21 лютого 2025Ученість — солодкий плід гіркого коріння.
Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів
Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.
Важлива не кількість знань, а якість їх.
Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.
Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.
Бич людини - це уявлюване знання.
Знання - сила.
Знання - знаряддя, а не ціль.
Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.
Частка закладів вищої освіти з високими ступенями ризику істотно зменшилась порівняно з довоєнними роками. Зокрема, за даними Державної служби якості освіти у 2023 році високий ступінь ризику мають 28 вишів, тобто майже 10% від загальної кількості закладів вищої освіти (290). Для порівняння, у 2021 році таких закладів було 64, а у 2020 році – 74.
Переважна більшість українських вишів (64% від загальної кількості) належить до закладів із середнім ступенем ризику, і лише 26% – до вишів з незначним ступенем ризику.
За результатами перевірки Донбаську державну машинобудівну академію:
- у 2️0️2️1️ році було віднесено до ЗВО, що відповідають СЕРЕДНЬОМУ (3️5️ балів) ступеню ризику (за шкалою від 21 до 40 балів) від провадження господарської діяльності у сфері вищої освіти;
- у 2️0️22️ році результати перевірки Державною службою не оприлюднювалися;
- у 2️023️ році віднесено до ЗВО, що відповідають СЕРЕДНЬОМУ (3️5️ балів) ступеню ризику від провадження господарської діяльності у сфері вищої освіти.
До критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері вищої освіти, належать чисельність студентів за останні три роки, кількість викладачів, працевлаштованих за основним місцем роботи, та стан оприлюднення на офіційному веб-сайті вишу визначених законодавством документів та інформації.
Також критеріями є кількість порушень вимог законодавства у сфері вищої освіти, виявлених за результатами заходів державного контролю, проведених протягом останніх п’яти років, наявність відокремлених структурних підрозділів та іноземних студентів і частка неакредитованих спеціальностей та освітніх програм.