ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Вітаємо ювілярів!
1.jpg

Ректорат, профком і медіагрупа «Академія» щиро вітають ювілярів червня 2024 року:

П'ятниця, 28 червня 2024
На засіданні Вченої ради ДДМА
1.jpg

На червневому засіданні Вченої ради ДДМА вирішена низка важливих питань. З доповіддю про нову ре...

Четвер, 27 червня 2024
Розпочались ЄВІ та ЄФВВ для майбутніх магістрантів та аспірантів
2.jpg

В Україні розпочалась основна сесія вступних випробувань вступників в магістратуру та аспірантуру.

Середа, 26 червня 2024
Легкоатлетка ДДМА здобула золоту медаль на етапі Кубку України з метань у Києві
3.jpeg

ІV етап Кубку України з легкоатлетичних метань – всеукраїнські змагання пам’яті заслужених...

Вівторок, 25 червня 2024
На Донеччині 645 випускників 11-го класу – медалісти
1.jpg

Уже третій рік навчання на Донеччині відбувається виключно дистанційно, але важливо, що воно три...

Вівторок, 25 червня 2024

Вишам рекомендовано перейти в аудиторний формат роботи

2.jpg

Міністерство освіти і науки рекомендує закладам вищої і фахової передвищої освіти максимально перейти до здійснення освітнього процесу в аудиторному форматі з 1 вересня.

Відповідна рекомендація відомства спрямована на адреси керівників закладів освіти.

Поновлення звичайної роботи стосуватиметься закладів освіти, які не розміщені на територіях, що знаходяться в зонах бойових дій, а також в зонах досяжності вогню ворожих РСЗВ, систем типу С-300 тощо.

Водночас у МОН зазначають, що відповідно до встановлених законодавством принципів автономії і самоврядування коледжі, академії та університети можуть самостійно визначати організаційну і безпекову модель провадження освітнього процесу.

Разом з тим, у Міносвіти підкреслюють, що вимушений перехід закладів освіти на провадження освітнього процесу в дистанційному форматі призвело до зниження якості освіти, пов'язаного з відсутністю ефективного зворотного зв'язку, великим обсягом домашніх завдань, технічними проблемами, недостатнім забезпеченням комп'ютерною технікою, браком спілкування тощо.

«Міністерство повною мірою усвідомлює виклики, які стоять перед закладами у зв'язку з поновленням навчання в аудиторному форматі, тому першочерговим завданням для освітніх закладів є реалізація безпекової складової освітнього процесу», – наголосили у МОН.