
21 лютого відзначається Міжнародний день рідної мови. Мова – це більше, ніж слова. Це пам&...
П'ятниця, 21 лютого 2025Ученість — солодкий плід гіркого коріння.
Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів
Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.
Важлива не кількість знань, а якість їх.
Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.
Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.
Бич людини - це уявлюване знання.
Знання - сила.
Знання - знаряддя, а не ціль.
Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.
Перші дні весни – гарний час започаткувати щось нове, наприклад – створити стартап-проєкт разом із командою однодумців на основі інноваційної бізнес-ідеї чи наукової розробки. Саме цим і займалися стартап-команди ДДМА 1 та 2 березня за допомогою тренера Олексія Струцинського.
Проєкт «Стартап школа Sikorsky Challenge: сприяння інноваційному розвитку та підприємницькій діяльності стартапів у цільових університетах Донецької та Луганської областей», який здійснюється за підтримки Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України», стартував ще у вересні 2020 р. Утім, початок навчання довелося відкласти через пандемію COVID-19, тож графік занять – надзвичайно інтенсивний.
Тематика першого березневого дводенного тренінгу – «Розробка бізнес-продукту на основі переліку проблем та потреб клієнтів». Протягом двох днів учасники стартап-команд вчилися дивитися на свій майбутній продукт очима потенційних клієнтів і виходячи із цього – будувати власну стратегію. Тренінги були насичені практичними завданнями, завдяки чому команди суттєво просунулися у своєму розумінні потреб, бажань та проблем своїх майбутніх користувачів. Найбільш активне обговорення викликали інструменти презентації продукту своїй цільовій аудиторії.
Певно, вам цікаво, над якими проєктами працюють команди стартаперів ДДМА. Робочі назви проєктів:
Попереду – багато роботи: побудова бізнес-моделі, перевірка основних гіпотез шляхом опитування та безпосереднього спілкування із цільовою аудиторією, розробка гнучкої стратегії та основних інструментів презентації стартап-проєктів. Певні кроки вже зроблені, але найцікавіше – попереду.
Усі проєкти – цікаві та актуальні, тож бажаємо всім учасникам «Sikorsky Challenge Краматорськ» сил та наснаги на важкому, утім – захопливому шляху втілення і життя власних інноваційних ідей!
Наталя Михайличенко
Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами гранту, наданого Інноваційному холдингу Sikorsky Challenge у рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». Зміст цієї публікації є відповідальністю Інноваційного холдингу Sikorsky Challenge та не обов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.