- Деталі
-
Опубліковано: Понеділок, 03 грудня 2018, 18:52
1 грудня Академія відкрила свої двері для майбутніх абітурієнтів із Краматорська, Слов`янська, Дружківки та Торецька. Випускники коледжів, технікумів, ВПУ завітали до нас, щоби ближче познайомитися з Академією і дізнатися, як до неї вступити. Більшість випускників уже планують вступати до нашого вишу, а ті, хто тільки обдумує, де продовжити навчання, мали змогу краще дізнатися про навчання в ДДМА. День відкритих дверей у цьому році проходив у вигляді цікавого квесту.
Розпочалаcя зустріч в актовому залі, де учнів зустрів перший проректор ДДМА Анатолій Фесенко. Він розповів про переваги вступу до Академії та як багато значить вища освіта в наш час. Проректор згадав про тісну дружбу й співпрацю Академії та заводу НКМЗ, можливості дуального навчання. Більш детально про дуальну освіту та роботу на заводі розповів голова асоціації молоді НКМЗ Віталій Цебров, випускник нашого вишу. Він наголосив, що освіта важлива і саме молоді інтелектуальні спеціалісти будують і розвивають місто Краматорськ.
Далі всі учні поділилися на дев’ять команд і прямо з актового залу вирушили виконувати завдання. Кожна команда отримала маршрутний лист, у якому було вказано 17 локацій. На виконання всіх завдань було виділено дві години. Час пішов, і всі команди розбіглися по Академії виконувати завдання квесту.
Трохи більше про квест: у 2, 3 та 4-му корпусах ДДМА були розташовані локації, що представляли кафедри Академії. Команди повинні були відвідати кожну з них і виконати завдання на час – хто швидше. Завдання кожна кафедра підбирала за своїм напрямком.
Так, у першій локації, яка знаходилася на кафедрі автоматизації виробничих процесів, треба було розшифрувати фрази, написані азбукою Морзе, і дізнатися, про що спілкуються роботи.
Кафедра комп’ютерних інформаційних технологій та інтелектуальних систем підготувала для команд три випробування: через планшет покерувати машиною, яку розробили студенти кафедри, познайомитися з віртуальною реальністю, роботою, яку також розробив випускник кафедри, і відповісти на три запитання з тесту IQ. Завдання кафедр зацікавили учнів, і вони з великим ентузіазмом впоралися з ними.
Локацією під номером 3 стала кафедра фінансів, банківської справи та підприємства, де командам треба було якнайшвидше відгадати валюти країн.
На кафедрі електромеханічних систем автоматизації команда розділилася навпіл, щоб зібрати схему на час. Потрібно було з'єднати проводки, щоб загорілася лампочка.
Біля актового залу розташувалася локація кафедри обробки металів тиском. Там командам потрібно було за допомогою преса зробити з пластини штампування.
Також неподалік знаходилася й локація кафедри менеджменту, де учасники квесту малювали мультяшних героїв. Але брати участь мала вся команда, причому малювали всі одним маркером, який тримали мотузками. Малюнки вийшли досить кумедними, команди від душі посміялися й повеселилися.
Кафедра фізичного виховання підготувала цілі змагання з дартсу.
На четвертому поверсі другого корпусу розташувалося ще три локації. На кафедрі економіки підприємства треба було зіставити валюту та країну. Кафедра обліку та аудиту запропонувала командам провести частину інкасації коштів і порахувати їх якнайшвидше.
Кафедра комп’ютеризованого дизайну й моделювання процесів і машин на своїй локації запропонувала учням попрацювати в редакторі Photoshop та обробити деталь.
Квест потребував багато енергії, і щоб відновити сили, існувала 13-а локація, де учні могли підкріпитися.
Локації також розташувалися й у 3-му корпусі, де на кафедрі обладнання і технологій зварювального виробництва командам удалося ненадовго побути справжніми зварювальниками. Учням довелося зварити два шматки металу, розірвати його й виміряти силу розриву.
На кафедрі технології і обладнання ливарного виробництва учасникам квесту треба було зібрати два підсвічники з литих деталей. Учні здивувалися й були вражені, побачивши різні ювелірні вироби, які були виготовлені на кафедрі.
У четвертому корпусі, на кафедрі комп’ютеризованих мехатронних систем, інструментів та технологій, учнів чекали декілька завдань. Спочатку треба було виготовити на фрезерному станку деталь, потом зробити напилення нітридом титану, щоб вийшла деталь жовтого кольору, під золото.
На кафедрі технологій машинобудування учасники за допомогою пірометру шукали деталь з найбільшою температурою.
Кафедра автоматизованих металургійних машин і обладнання підготувала такі завдання: обчислити об’єм металу заготівки, підрахувати, наскільки треба зменшити товщину при прокатці, що отримати деталь довжиною 20 см. Це завдання, зі слів учасників квесту, виявилося найскладнішим серед усіх.
На кафедрі підйомно-транспортних машин треба було захопити магнітним підйомником деталі так, щоб жодна з них не залишиласяь на підйомі, і перенести до ящика, і щоб жодна не впала.
Після виконання завдань учасники зібралися в актовому залі для підрахунків балів. Усі команди були нагороджені за участь у квесті.
3-є місце отримала команда «Спартанці» МК ДДМА, 2-е місце – Дружківський технікум ДГМА, і переможцями квесту стала одна з команд ДонДКТУ з Торецька «Бурундучки».
Незважаючи на нелегкий квест, учасники були заряджені позитивними емоціями. Усім сподобалося різноманіття локацій, де вони спробували себе в різних ролях, і дехто з них задумуються змінити свій вибір і поступати на спеціальність, яка приглянулася їм у ході гри.
Переможці – команда «Бурундучки» – були сповнені емоцій після квесту. Найбільше їм запам’яталася кафедра ливарного виробництва, де вони збирали підсвічники. Команді МК ДГМА сподобалося завдання кафедри ПТМ, де магнітом пересували деталі.
Чекаємо з нетерпінням усіх учасників квесту в нашій Академії вже у якості наших студентів!