ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

ДДМА посіла 85-ту сходинку в Консолідованому рейтингу ЗВО
1.jpg

Інформаційним освітнім ресурсом «Освіта.ua» складений щорічний Консолідований рейтинг українськи...

Четвер, 04 липня 2024
Розпочався основний етап вступної кампанії для майбутніх магістрів
1.jpg

МОН та ДП «Інфоресурс» підготували покроковий алгоритм онлайн-вступу до магістратури – від...

Середа, 03 липня 2024
Резерв працівників державних органів для роботи на деокупованих територіях України
1.jpg

До уваги осіб, які хочуть працювати на державній службі та відновлювати країну! Національне аген...

Вівторок, 02 липня 2024
Готуєтесь вступати на бакалавра?
1.jpg

Тримайте алгоритм онлайн-вступу від МОН та ДП «Інфоресурс». Від реєстрації електронного ка...

Понеділок, 01 липня 2024
Вітаємо ювілярів!
1.jpg

Ректорат, профком і медіагрупа «Академія» щиро вітають ювілярів червня 2024 року:

П'ятниця, 28 червня 2024

В Академії впроваджується дуальне навчання

dual.jpg

19 вересня у другому корпусі ДДМА відбулася зустріч із приводу впровадження в навчальний процес Академії дуальної освіти, концепцію якої нещодавно затвердив Уряд. Захід вів декан ФІТО, доцент Олександр Гринь, присутніми були представники ПрАТ НКМЗ.

Тож у цьому році студенти Академії матимуть змогу навчатися та працювати одночасно. Одним із ключових принципів концепції дуальної освіти в Україні є надбання практичних навичок, а також оплата роботи студента під час його навчання на підприємстві. Передбачається, що вона зменшить розрив між теоретичним навчанням та вимогами, які існують на сучасному виробництві. Крім того, можуть бути вирішені питання влаштування на роботу після закінчення вишу й проблема наявності практичного досвіду в молодих спеціалістів.

Уряд затвердив Концепцію дуальної освіти молодих спеціалістів із досвідом роботи. На сьогодні вже досягнута домовленість із ПрАТ НКМЗ. Студенти зможуть працевлаштуватися на НКМЗ: бакалаври – на робочі спеціальності, а магістри – працювати лінійними керівниками. Навчання відбуватиметься за індивідуальними графіками.

Дуальна форма освіти передбачає поєднання аудиторного навчання та навчання на виробництві, яке не потрібно плутати з практикою. Адже таке навчання передбачає й повне використання кредитно-модульної системи, і формулювання результатів навчання, і визначення критеріїв оцінювання. Згідно з концепцією, дуальна форма освіти передбачатиме здобуття від 25 до 50 % кредитів під час навчання не за партою, а безпосередньо на робочому місці. Робота на підприємстві буде входити в навчальний план студента як одна з обов’язкових дисциплін. Тому результати її освоєння також впливатимуть на отримання студентом стипендії.