ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Кафедра Автоматизації виробничих процесів

Першокурсники кафедри АВП узяли участь в «Іграх заводів – 2025»
2.jpg

Команда ДДМА взяла участь у весняних «Іграх заводів – 2025», які проходили 7–18 квітня і організ...

Вівторок, 29 квітня 2025
З липня Україна переходить на напругу в розетках за євростандартами – як зміниться напруга
1.jpg

Одне з ключових нововведень – встановлення чітких меж допустимого відхилення напруги: від 207 до...

Понеділок, 28 квітня 2025
Міжнародна молодіжна науково-технічна конференція «Молода наука – роботизація і нанотехнології сучасного машинобудування»
2.jpg

Міжнародна молодіжна науково-технічна конференція «Молода наука – роботизація і нанотехнол...

П'ятниця, 25 квітня 2025
На урочистому засіданні Вченої ради
1.jpg

На квітневому урочистому засіданні Вченої ради ДДМА були заплановані питання, які підкреслили до...

П'ятниця, 25 квітня 2025
Підсумки Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт в один тур 2024/2025 н.р.
12.jpg

У рамках проведення Днів науки (Наказ ректора №12 від 25 березня 2025 року) і на виконання листа...

Четвер, 24 квітня 2025

СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК З ДИДАКТИКИ ВИКЛАДАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ МЕРЕЖ ТА АВТОМАТИЗАЦІЇ

Керівники: к.т.н., доц. Періг О.В.


Науковий студентський гурток з дидактики викладання комп’ютерних мереж та автоматизації знайомить студентів кафедри АВП з практичними застосуваннями обчислювальних можливостей сучасного відкритого та безкоштовного програмного забезпечення {Wolfram Language через Wolfram Cloud Basic & Wolfram|Alpha; SageMath; SciLab; GNU Octave; OpenModelica; JModelica.org; LibreOffice Calc; Python; C++; Maxima; GNU R; Giac/Xcas тощо} до формулювання, розв’язання та інформаційно-автоматизаційного аналізу задач акаузального кіберфізичного моделювання інформаційних потоків у керованих дидактичних процесах соціально-освітньої динаміки

В роботі гуртка приймали участь наступні студенти кафедри АВП:

Кайкацішвілі Олександр Гурамович:

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57205529283

Рецензовані міжнародні публікації наукового студентського гуртка з дидактики викладання комп’ютерних мереж та автоматизації:

֍ [Стаття DOI:10.3233/WOR-193054; WOSUID: WOS:000509412200002]
Perig, A. V., Golodenko, N. N., Martynov, R. S., & Kaikatsishvili, A. G. [Кайкацішвілі Олександр Гурамович] (2020). Educational research into socio-economic dynamics of university graduate employment: Triple analogy-based physics-and-engineering approach to labor market oscillations [Освітнє дослідження соціально-економічної динаміки працевлаштування випускників університету: Інженерно-фізичний підхід до осциляцій на ринку праці, заснований на потрійній аналогії {економічних, електричних та гідравлічних осциляційних систем}]. Work-a Journal of Prevention Assessment & Rehabilitation, 65(1), 3–29. doi:10.3233/wor-193054. Retrieved from https://doi.org/10.3233/WOR-193054 [SSCI WoS Core (Web of Science Core Collection - Social Sciences Citation Index); Impact Factor 2020: 1.132].

https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85078505396&origin=resultslist

https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcApp=Publons&SrcAuth=Publons_CEL&KeyUT=WOS:000509412200002&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL

֍ [Стаття DOI:10.13187/EJCED.2018.4.764; WOSUID: WOS:000453622300012]
Perig, A. V., Golodenko, N. N., Skyrtach, V. M., & Kaikatsishvili, A. G. [Кайкацішвілі Олександр Гурамович] (2018). Hydraulic Analogy Method for Phenomenological Description of the Learning Processes of Technical University Students [Метод гідравлічної аналогії для феноменологічного опису навчальних процесів студентів технічного університету]. European Journal of Contemporary Education, 7(4), 764–789. Retrieved from https://doi.org/10.13187/ejced.2018.4.764 [ESCI (Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index)].

https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85060381529&origin=resultslist

https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcApp=Publons&SrcAuth=Publons_CEL&KeyUT=WOS:000453622300012&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL