ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Перемога на Всеукраїнській історико-краєзнавчій конференції «Південно-Східна Україна: зі стародавності у ХХІ століття»
1.jpg

ХVІІ Всеукраїнська історико-краєзнавча конференція учнівської та студентської молоді «Півд...

Четвер, 19 грудня 2024
Медіагрупа «Академія» – 25 років натхненної роботи
000.jpg

17 грудня медіагрупа «Академія» вважає своїм днем народження, бо саме в цей день 25 років тому в...

Вівторок, 17 грудня 2024
Всеукраїнська конференція «Мій рідний край, моя земля очима сучасників» об’єднала учнівську та студентську молодь з усієї України
1.jpg

ХV Всеукраїнська краєзнавча конференція учнівської молоді «Мій рідний край, моя земля очим...

Понеділок, 16 грудня 2024
Рада студентського самоврядування ДДМА взяла участь у зустрічі з Міністром освіти і науки України
2.jpg

У Києві в стінах Міністерства освіти і науки України відбулася офіційна зустріч представників ор...

П'ятниця, 13 грудня 2024
Чи можуть чоловіки-студенти і викладачі виїжджати за кордон
1.jpg

На сайті ДДМА публікується багато запрошень на конференції, навчання, стажування, зокрема за кор...

Четвер, 12 грудня 2024

Про доступність освіти на окупованих територіях

DSCF2342.JPG

Важко навіть уявити, що сьогодні в такій європейській країні, як Україна, хтось із дітей може не мати доступу до повноцінної освіти. Але російська агресія відкинула окуповані частини Сходу України й анексований Крим на десятки років назад. Хороша освіта для дітей не тільки на цих територіях, а й у прифронтових містечках стала недоступною.

Тому 19 жовтня апарат ДонОДА скликав круглий стіл із метою з’ясувати актуальне питання: доступу до освіти молоді з тимчасово окупованих територій та лінії дотику, яка відбулася в приміщенні музею ДДМА. Адже на сьогодні державою зроблено ряд кроків із покращення доступності освіти на тих територіях. А їхню дієвість і необхідно було проаналізувати на цьому заході. У заході брали участь керівники закладів вищої і середньої освіти й керівники освітніх центрів «Донбас – Україна».

Круглий стіл відкрила заступниця голови ДонОДА Юлія Костюніна. Вона підкреслила, що на цьому заході необхідно не тільки ознайомитися з виконаною роботою, а й накреслити нові напрямки роботи з дітьми з непідконтрольної території.

Із привітальним словом звернулася заступниця міністра з реінтеграції ТОТ Інна Драганчук. Вона наголосила про налагодження постійного дистанційного зв’язку з дітьми з непідконтрольної території.

Про діяльність ДДМА в цьому питанні розповів ректор Академії професор Віктор Ковальов. Він підкреслив, що Академія, як єдиний корінний ЗВО Краматорська, радо надає освітні, культурні й спортивні ресурси для розвитку регіону. Поділився багаторічним досвідом дистанційної роботи зі студентами заочної форми навчання з депресивних міст, який Академія мала ще з довоєнних часів. Розповів про роботу за програмою «Донбас – Україна» і організацію підготовчих курсів на літній період для абітурієнтів із непідконтрольних територій.

Керівники шкіл із Покровська й Краматорська поділилися методами навчання й прийому іспитів у школярів, у яких є тільки атестати ОРДЛО, а також проведення дистанційної роботи зі школярами. У цій роботі їм допомагає також інститут післядипломної освіти.

У свою чергу, керівники ЗВО поділилися досвідом організації підготовчих курсів і виховної роботи з абітурієнтами з тимчасово непідконтрольних територій.

У цілому можна констатувати, що в закладах довищої освіти відпрацьована методика екстернату й прийому іспитів у школярів тих територій. У ЗВО з’явилися перші напрацювання з організації підготовчих курсів, системи навчання й виховної роботи з абітурієнтами. Необхідно приділити увагу методам агітаційної роботи. Також необхідно удосконалювати систему фінансування підготовчих курсів і матеріального забезпечення абітурієнтів.

Колективу ДДМА в особі ректора була висловлена подяка від Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України за вагомий внесок у забезпечення реалізації державної політики щодо реінтеграції молоді з тимчасово окупованих територій України.

Вячеслав Медведєв


DSCF2304.JPG DSCF2325_cr.jpg DSCF2312.JPG