ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Наукова робота

Основні наукові напрями, за якими працює кафедра:

д.т.н. Колот О.В.:

  • розробка та дослідження вентільно-індукторного електропривода зворотньої конструкції для робота платформеного типу;
  • підвищення ефективності привода компресора холодильного пристрою шляхом оптиізації його параметрів.
  • розробка та дослідження матрічних перетворювачів частоти на елементній базі «Texas Instruments»;
  • розробка та дослідження вентильно-індукторних генераторів в сонячних джерелах енергії на базі двигунів Стірлінга;
  • розробка та дослідження алгоритмів керування вентильно-індукторними приводами на основі нечіткої логіки;
  • розробка та дослідження вентильно-індукторних приводів для ліфтів та технологічного транспорту на елементній базі «Texas Instruments»;
  • розробка та дослідження вентильно-індукторних приводів, вбудованих у шпиндель фрезерного верстата типу «гексапод» на елементній базі «Texas Instruments».

к.т.н. Наливайко О.М.:

  • дослідження систем керування двигунів на основі обладнання Texas Instruments.

к.т.н. Задорожній М.О.:

  • обмеження динамічних навантажень електропривода;
  • оптімізація електромеханічних систем з упругими зв'язками;
  • демпфування пружних механічних коливань засобами електроприводу.

к.т.н. Шеремет О.І.:

  • релійні оптимальні за швидкодією системи електромеханічного керування;
  • моделювання електромеханічних систем з векторним керуванням при змінних параметрах двигуна;
  • синтез електромеханічних систем на базі рішення зворотніх задач дінамики у теорії автоматичного керування;
  • синтез електромеханічних систем по квазідіскретному принципу шляхом розбиття перехідних функцій на діскретні рівні;
  • розробка та дослідження електроприводів з програмним керуванням на базі контролерів фірми SIEMENS.

к.т.н. Квашнин В.О.:

  • розробка, дослідження та моделювання частотного електропривода на основі асинхроного двигуна;
  • программування сігнальних процесорів(контролерів), які адаптовані до ШІМ-керування, для побудови регульованих електроприводів змінного струму.

к.т.н. Клімченкова Н.В.:

  • удосконалення технологічного процесу та способів переміщення вантажів вантажопідйомними кранами на основі підвищення ступіню автоматизації;
  • розробка та дослідження автоматізірованих електромеханічних систем підйомних машин.

к.т.н. Задорожня І.М.:

  • удосконалення динамічних режімів металургійних машин;
  • дослідження стійкості електромеханічних систем металургійних машин.

к.т.н. Ткаченко А.О.:

  • дослідження теплових процесів у асинхроних двигунах в режимах повторно-короткочасних режимах роботи.
  • дослідження перехідних процесів в електричних ланцюгах із нелінійними елементами

Аспіранти кафедри працюють над наступними тематиками кандидатських дисертацій:

  • удосконалення методів та пристроїв діагностування виходів з ладу асинхронних двигунів та двигунів постійного струму;
  • дослідження процесів перетворення енергії в електроприводах при врахуванні демпфуючих якостей;
  • удосконалення електромеханічних систем для вібростабілізуючої обробки металевих деталей.

Кафедра підтримує зв’язки з провідними вченими в області електроприводу з Вищих навчальних закладів Києва, Донецька, Дніпропетровська, Дніпродзержинська, Одеси, Алчевська, Харкова, Запоріжжя, Кременчука, Львова, Полтави.

Наявність і готовність впровадження наукових розробок

Кафедра володіє науковими розробками, готовими до впровадження в серійне виробництво:

  • Дослідний зразок вентильно-індукторного електроприводу;
  • Дослідні зразки вентильно-індукторних електродвигунів та генераторів;
  • Дослідний зразок двигуна Стірлінга для установки сонячної генерації електроенергії;
  • Віброустановка з комп'ютерною діагностикою для здійснення вібростабілізуючої обробки корпусних зварних і литих деталей з метою стабілізації внутрішніх механічних (залишкових) напружень;
  • Частотний перетворювач (електропривод) для керування асинхронними двигунами;
  • Привод для двигунів постійного струму;
  • Електронний розчепитель силових ланцюгів;
  • Електронний твердомір (для вимірювання твердості металів і сплавів за шкалами Бріннелю, Роквелла, Віккерса і Шора.);
  • Дослідні зразки системи для діагностування передчасного зносу ізоляції обмоток асинхронних двигунів;
  • Стенд і технологія випробування гідравлічних гасителів коливань рухомого складу залізниці транспорту;
  • Установки індукційного нагріву і плавки металів і сплавів;
  • Лічильники обліку споживаної електроенергії;
  • Автоматизовані зарядні пристрої для зарядки електромобілів з пристроєм прийому платежів, контролю електроенергії і передачі даних про процес на центральний сервер.