Наукова робота
Основні наукові напрями, за якими працює кафедра:
д.т.н. Колот О.В.:
- розробка та дослідження вентільно-індукторного електропривода зворотньої конструкції для робота платформеного типу;
- підвищення ефективності привода компресора холодильного пристрою шляхом оптиізації його параметрів.
- розробка та дослідження матрічних перетворювачів частоти на елементній базі «Texas Instruments»;
- розробка та дослідження вентильно-індукторних генераторів в сонячних джерелах енергії на базі двигунів Стірлінга;
- розробка та дослідження алгоритмів керування вентильно-індукторними приводами на основі нечіткої логіки;
- розробка та дослідження вентильно-індукторних приводів для ліфтів та технологічного транспорту на елементній базі «Texas Instruments»;
- розробка та дослідження вентильно-індукторних приводів, вбудованих у шпиндель фрезерного верстата типу «гексапод» на елементній базі «Texas Instruments».
к.т.н. Наливайко О.М.:
- дослідження систем керування двигунів на основі обладнання Texas Instruments.
к.т.н. Задорожній М.О.:
- обмеження динамічних навантажень електропривода;
- оптімізація електромеханічних систем з упругими зв'язками;
- демпфування пружних механічних коливань засобами електроприводу.
к.т.н. Шеремет О.І.:
- релійні оптимальні за швидкодією системи електромеханічного керування;
- моделювання електромеханічних систем з векторним керуванням при змінних параметрах двигуна;
- синтез електромеханічних систем на базі рішення зворотніх задач дінамики у теорії автоматичного керування;
- синтез електромеханічних систем по квазідіскретному принципу шляхом розбиття перехідних функцій на діскретні рівні;
- розробка та дослідження електроприводів з програмним керуванням на базі контролерів фірми SIEMENS.
к.т.н. Квашнин В.О.:
- розробка, дослідження та моделювання частотного електропривода на основі асинхроного двигуна;
- программування сігнальних процесорів(контролерів), які адаптовані до ШІМ-керування, для побудови регульованих електроприводів змінного струму.
к.т.н. Клімченкова Н.В.:
- удосконалення технологічного процесу та способів переміщення вантажів вантажопідйомними кранами на основі підвищення ступіню автоматизації;
- розробка та дослідження автоматізірованих електромеханічних систем підйомних машин.
к.т.н. Задорожня І.М.:
- удосконалення динамічних режімів металургійних машин;
- дослідження стійкості електромеханічних систем металургійних машин.
к.т.н. Ткаченко А.О.:
- дослідження теплових процесів у асинхроних двигунах в режимах повторно-короткочасних режимах роботи.
- дослідження перехідних процесів в електричних ланцюгах із нелінійними елементами
Аспіранти кафедри працюють над наступними тематиками кандидатських дисертацій:
- удосконалення методів та пристроїв діагностування виходів з ладу асинхронних двигунів та двигунів постійного струму;
- дослідження процесів перетворення енергії в електроприводах при врахуванні демпфуючих якостей;
- удосконалення електромеханічних систем для вібростабілізуючої обробки металевих деталей.
Кафедра підтримує зв’язки з провідними вченими в області електроприводу з Вищих навчальних закладів Києва, Донецька, Дніпропетровська, Дніпродзержинська, Одеси, Алчевська, Харкова, Запоріжжя, Кременчука, Львова, Полтави.
Наявність і готовність впровадження наукових розробок
Кафедра володіє науковими розробками, готовими до впровадження в серійне виробництво:
- Дослідний зразок вентильно-індукторного електроприводу;
- Дослідні зразки вентильно-індукторних електродвигунів та генераторів;
- Дослідний зразок двигуна Стірлінга для установки сонячної генерації електроенергії;
- Віброустановка з комп'ютерною діагностикою для здійснення вібростабілізуючої обробки корпусних зварних і литих деталей з метою стабілізації внутрішніх механічних (залишкових) напружень;
- Частотний перетворювач (електропривод) для керування асинхронними двигунами;
- Привод для двигунів постійного струму;
- Електронний розчепитель силових ланцюгів;
- Електронний твердомір (для вимірювання твердості металів і сплавів за шкалами Бріннелю, Роквелла, Віккерса і Шора.);
- Дослідні зразки системи для діагностування передчасного зносу ізоляції обмоток асинхронних двигунів;
- Стенд і технологія випробування гідравлічних гасителів коливань рухомого складу залізниці транспорту;
- Установки індукційного нагріву і плавки металів і сплавів;
- Лічильники обліку споживаної електроенергії;
- Автоматизовані зарядні пристрої для зарядки електромобілів з пристроєм прийому платежів, контролю електроенергії і передачі даних про процес на центральний сервер.