ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

018.jpg

Для розширення спеціальностей, які можна освоювати на основі E-learning, застосовуються віртуальні або фізичні моделі обладнання. Доступ до таких моделей здійснюється через Інтернет з можливістю виконання лабораторних робіт з віддаленим керуванням технічними об'єктами (технологія Remote Labs).

«Віддалене управління» підкреслює той факт, що учень не працює безпосередньо з досліджуваним об'єктом, явищем або процесом, а взаємодіє з ним за допомогою програмного забезпечення і комп'ютерних носіїв.

Впровадження даних технологій вимагає створення автоматизованих експериментальних установок, систем обліку і контролю навчального процесу або розробки засобів інтеграції з існуючими системами організації ДО (Moodle і ін.).

В рамках проекту DesIRE на трьох кафедрах ДДМА було проведено удосконалення лабораторного обладнання. Зокрема, для реалізації технології Remote Labs встановлена фізична модель технологічної комірки (Production Cell) з управлінням від різних вбудованих систем. Віддалене онлайн-взаємодія з об'єктами відбувається на базі гібридної інтерактивної лабораторії GOLDi (Grid Of Online Lab Devices Ilmenau), яка була розроблена Технологічним Університетом Ільменау, Німеччина.

Дана система дозволяє організувати онлайн доступ студентам для роботи з фізичними системами в режимі реального часу, закріплює навички розробки програмного забезпечення для вбудованих систем, які керують технічним об'єктом. Функціональність даної віддаленої лабораторії, її здатність вирішувати широкий спектр завдань в різних технічних областях підтверджується експлуатацією в ряді ВНЗ різних країн, зокрема, в Запорізькому національному технічному.