ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ
b_300_0_16777215_00_images_ddma_kafedri_omt_m_d_omd_1.jpg
ДДМА є активним учасником таких Європейських проектів як TEMPUS, DAAD та ін. Серед успішно реалізованих проектів слід відзначити Проект Темпус 27300-2006 «Промислова логістика. Інформаційні та навчальні центри» (координатор - Магдебурзький технічний університет імені Отто фон Геріке, Німеччина) активну участь в якому взяла кафедра ОМД. Результатом участі в проекті стало придбання кафедрою сучасного комп'ютерного класу. b_300_0_16777215_00_images_ddma_kafedri_omt_m_d_omd_2.jpg
У 2010 році почалося виконання спільного європейського проекту за програмою Темпус UNI4INNO - "Впровадження принципу «трикутника знань» та створення центрів інновацій в українських вищих навчальних закладах", який триватиме 3 роки. Координатором проекту є Університет Аліканте (Іспанія). b_300_0_16777215_00_images_ddma_kafedri_omt_m_d_omd_3.jpg
Головною метою проекту є впровадження моделі «трикутника знань» (освіта - дослідження - інновації) в діяльність вищих навчальних закладів України. Принципи «трикутника знань» полягають в тому, що освіта повинна бути тісно пов'язане з дослідницькою діяльністю ВНЗ та практичним досвідом підприємств, дослідницька діяльність, в свою чергу, повинна використовувати практичні знання виробничого сектора. b_300_0_16777215_00_images_ddma_kafedri_omt_m_d_omd_4.jpg
З метою створення умов, необхідних для ефективного впровадження «трикутника знань», проект передбачає наступне:
  1. Ознайомлення з європейським досвідом функціонування «трикутника знань» в вищих навчальних закладах та визначення потенційних вигод, які можуть бути отримані завдяки ефективному використанню інтелектуальної власності ВНЗ.
  2. Зміцнення «трикутника» знань шляхом активної участі вищих навчальних закладів як ключових гравців в українській інноваційній системі за допомогою впровадження ефективної і стійкої моделі підтримки інновацій.
  3. Створення мережі інноваційних підрозділів на базі університетів як платформи для обміну досвідом та комунікації, і надання необхідних інструментів для їх ефективного функціонування.
  4. Підвищення спроможності вузів брати участь в інноваційних заходах, в т.ч. участь в національних програмах, програмах ЄС і міжнародних проектах.
З Європейської сторони в проекті беруть участь Університет Аліканте (м Аліканте, Іспанія - координатор проекту), Університет Болоньї (м Болонья, Італія), Технологічний Університет Чалмерс (м Гетеборг, Швеція) та «Центр послуг університетам» (м.Відень , Австрія).
b_300_0_16777215_00_images_ddma_kafedri_omt_m_d_omd_5.jpg