ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Кафедра обладнання і технологій зварювального виробництва ім. професора В. М. Карпенка

Кафедра Фізичного виховання і спорту

Згідно з «Положенням про порядок визнання в ДДМА результатів навчання, отриманих у неформальній освіті» від 27.12.2019р., протокол № 5 (введено в дію наказом № 93 від 27.12.2019р.) https://cutt.ly/XGJfjPN

Неформальна освіта - це освіта, яка здобувається, як правило, за освітніми програмами та не передбачає присудження визнаних державою освітніх кваліфікацій за рівнями освіти, але може завершуватися присвоєнням професійних та/або присудженням часткових освітніх кваліфікацій.

З метою підвищення загального рівня знань у сфері кібербезпеки 22 студента спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» пройшли онлайн-курс «Базові правила безпеки в цифровому середовищі», розроблений Представництвом Фонду цивільних досліджень та розвитку США, меморандум про співпрацю з яким підписано нашою Академією. Курс дозволив студентам дізнатися про основні загрози в цифровому просторі, зрозуміти, яка інформація є головною ціллю хакерів та запам’ятати основні рекомендації щодо захисту власних даних, безпечного користування електронними пристроями та інформаційними ресурсами.

Після успішного проходження курсу студенти, які пройшли всі модулі курсу та виконали загальний тест на прохідний бал отримали іменні сертифікати CRDF Global.

Отримані результати навчання (сертифікати про проходження курсу) були визначені як елемент неформальної освіти та згідно «Положення про порядок визнання в Донбаській державній машинобудівній академії результатів навчання, отриманих у неформальній освіті» зараховані як додаткові бали в рамках дисципліни «Нові інформаційні технології».




Індивідуальні плани студентів (4 річний термін навчання)

Зразок індивідуального навчального плану груп ФКС-23-1;ФКС-22-1,2; ФКС-21-1,2; ФКС-20-1,2

Індивідуальний навчальний план студента 1 ФКС 23 1

Індивідуальний навчальний план студента 2 ФКС 23 1

Індивідуальний навчальний план студента 1 ФКС 22 1

Індивідуальний навчальний план студента 2 ФКС 22 1

Індивідуальний навчальний план студента 1 ФКС 22 2

Індивідуальний навчальний план студента 2 ФКС 22 2

Індивідуальний навчальний план студента 1 ФКС 21 1

Індивідуальний навчальний план студента 2 ФКС 21 1

Індивідуальний навчальний план студента 1 ФКС 21 2

Індивідуальний навчальний план студента 2 ФКС 21 2

Індивідуальний навчальний план студента 1 ФКС 20 1

Індивідуальний навчальний план студента 2 ФКС 20 1

Індивідуальний навчальний план студента 1 ФКС 20 2

Індивідуальний навчальний план студента 2 ФКС 20 2



Індивідуальні плани студентів (3 річний термін прискореного навчання)

Зразок індивідуального навчального плану груп ФКС-23-1т


Індивідуальні плани студентів (2 річний термін прискореного навчання)

Зразок індивідуального навчального плану груп ФКС-22-1т; ФКС-23-2т

Пастушкова Ніна Анатоліївна

Дата народження: 01.02.1972 р.

На кафедрі працює з 2011 року

Робочий телефон: (0626) 41-68-95

Робоча кімната: 2223

Поштова скринька: ninel.pastushkova@gmail.com

Особиста сторінка:

Освіта: Слов’янський державний педагогічний інститут.

Дисципліни, які викладає:

теорія і методика викладання гімнастики;

фізичне виховання;

оздоровчий фітнес;

підвищення спортивної майстерності (чирлідинг).

Спортивна спеціалізація: чирлідинг.

Напрям наукових досліджень: психологічна підготовка спортивної команди з чирлідингу як невід`ємний компонент професійної підготовки майбутніх фахівців, структура професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичного виховання, підвищення професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичного виховання засобами інноваційних технологій з фітнесу, формування спеціальних професійних компетенцій майбутніх фітнес-тренерів у закладах вищої освіти

Наукові здобутки (з посиланнями) 10 опублікованих наукових та навчально-методичних праць в тому числі 1 методичний посібник, 1 навчальний посібник із позначкою ISBN:

- Психологічна підготовка спортивно команди з чирлідингу як невід`ємний компонент професійної підготовки майбутніх фахівців. ВІСНИК Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки №2.2020., науковий журнал/За ред.. Борисова В.В. – Ч.: Вид-во ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2020. – С. 195–202. ISSN 2076–586X

- Фізичне виховання і спорт. Основи наукових досліджень. Навчальний посібник. Краматорськ 2020. Фізичне виховання і спорт: основи наукових досліджень: навчальний посібник / С.О. Черненко. О.М. Олейник. Ю.О. Долинний. Н.А. Пастушкова. – Краматорськ: ДДМА. 2020. – 115 с. ISBN 978–966–379–919–3

- Теорія й методика викладання фітнесу : методичні рекомендації до проведення практичних занять для студентів напряму підготовки 01 –Освіта/ Педагогіка спеціальності 017 – Фізична культура і спорт / уклад. Пастушкова Н. А. – Краматорськ : ДДМА, 2020. – 90 с.

Організатор всеукраїнських змагань та семінарів з чирлідингу (проведених з 2018 по 2020 рік в Донбаській державній машинобудівній академії).

Голова Донецької федерації з чирлідингу і чирспорту, тренер федерації чирлідингу і чирспорту України (ФЧЧУ)