ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Кафедра Автоматизації виробничіх процесів

Як вберегтися від спеки
2.jpg

Цьогорічне літо б’є усі температурні рекорди. До таких високих температур, ще й у періоди відклю...

Середа, 17 липня 2024
16 липня 1990 року в Україні було прийнято Декларацію про державний суверенітет
1.jpg

Вона є одним із найважливіших документів за всю історію нашої державності, ухвалення якого стало...

Вівторок, 16 липня 2024
З ДНЕМ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ!
1.jpg

Цього року Україна втретє відзначає День Української Державності, встановлений Указом Президента...

Понеділок, 15 липня 2024
ВІЧНА ПАМ'ЯТЬ ГЕРОЯМ УКРАЇНИ
1.jpg

Сержант Дмитро Семенов, позивний Семен, загинув 28 жовтня 2023 року біля селища Курдюмівка на До...

П'ятниця, 12 липня 2024
У нашої легкоатлетки дві медалі, а збірна Донецької області – друга на головному чемпіонаті України в сезоні
2.jpg

Чемпіонат України з легкої атлетики серед дорослих та молоді відбувся 28–30 червня у Львов...

Четвер, 11 липня 2024

СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК З ДИДАКТИКИ ВИКЛАДАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ МЕРЕЖ ТА АВТОМАТИЗАЦІЇ

Керівники: к.т.н., доц. Періг О.В.


Науковий студентський гурток з дидактики викладання комп’ютерних мереж та автоматизації знайомить студентів кафедри АВП з практичними застосуваннями обчислювальних можливостей сучасного відкритого та безкоштовного програмного забезпечення {Wolfram Language через Wolfram Cloud Basic & Wolfram|Alpha; SageMath; SciLab; GNU Octave; OpenModelica; JModelica.org; LibreOffice Calc; Python; C++; Maxima; GNU R; Giac/Xcas тощо} до формулювання, розв’язання та інформаційно-автоматизаційного аналізу задач акаузального кіберфізичного моделювання інформаційних потоків у керованих дидактичних процесах соціально-освітньої динаміки

В роботі гуртка приймали участь наступні студенти кафедри АВП:

Кайкацішвілі Олександр Гурамович:

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57205529283

Рецензовані міжнародні публікації наукового студентського гуртка з дидактики викладання комп’ютерних мереж та автоматизації:

֍ [Стаття DOI:10.3233/WOR-193054; WOSUID: WOS:000509412200002]
Perig, A. V., Golodenko, N. N., Martynov, R. S., & Kaikatsishvili, A. G. [Кайкацішвілі Олександр Гурамович] (2020). Educational research into socio-economic dynamics of university graduate employment: Triple analogy-based physics-and-engineering approach to labor market oscillations [Освітнє дослідження соціально-економічної динаміки працевлаштування випускників університету: Інженерно-фізичний підхід до осциляцій на ринку праці, заснований на потрійній аналогії {економічних, електричних та гідравлічних осциляційних систем}]. Work-a Journal of Prevention Assessment & Rehabilitation, 65(1), 3–29. doi:10.3233/wor-193054. Retrieved from https://doi.org/10.3233/WOR-193054 [SSCI WoS Core (Web of Science Core Collection - Social Sciences Citation Index); Impact Factor 2020: 1.132].

https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85078505396&origin=resultslist

https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcApp=Publons&SrcAuth=Publons_CEL&KeyUT=WOS:000509412200002&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL

֍ [Стаття DOI:10.13187/EJCED.2018.4.764; WOSUID: WOS:000453622300012]
Perig, A. V., Golodenko, N. N., Skyrtach, V. M., & Kaikatsishvili, A. G. [Кайкацішвілі Олександр Гурамович] (2018). Hydraulic Analogy Method for Phenomenological Description of the Learning Processes of Technical University Students [Метод гідравлічної аналогії для феноменологічного опису навчальних процесів студентів технічного університету]. European Journal of Contemporary Education, 7(4), 764–789. Retrieved from https://doi.org/10.13187/ejced.2018.4.764 [ESCI (Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index)].

https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85060381529&origin=resultslist

https://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcApp=Publons&SrcAuth=Publons_CEL&KeyUT=WOS:000453622300012&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL