
У бою за Україну загинув краматорець Руслан Глушич.
Середа, 12 березня 2025Ученість — солодкий плід гіркого коріння.
Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів
Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.
Важлива не кількість знань, а якість їх.
Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.
Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.
Бич людини - це уявлюване знання.
Знання - сила.
Знання - знаряддя, а не ціль.
Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.
На третьому вебінарі дослідників штучного інтелекту відбувся майстер-клас із роботи над конкурсними проєктами за допомогою ШІ та підтримки науковців ДДМА. Його провів доктор техн. наук, професор Сергій Ковалевський – співзасновник Академії дослідників штучного інтелекту (АДШІ). На вебінарі крім школярів, які стали дійсними членами АДШІ, були присутні вчителі шкіл, викладачі коледжів, а також керівники різних напрямів досліджень ШІ, викладачі Академії, науковці.
Було повідомлено, що Академії дослідників ШІ професійну допомогу вирішила надавати компанія QuartSoft, яка основана і складається з випускників ДДМА і багато років успішно працює у сфері IT-технологій. Компанія QuartSoft приєдналась до конкурсу учнівських проєктів з використанням штучного інтелекту. Зауважимо, що строк подачі проєктів на конкурс – до 31 березня включно, а підсумки будуть оголошені в травні цього року.
Компанія QuartSoft стала головним спонсором конкурсу, і разом з організаторами установили наступні призи для переможців:
А також заохочувальні призи: сертифікати для всіх учасників, рекомендації та зворотній зв’язок від експертів.
На майстер-класі були розглянуті актуальні питання роботи з інструментами дослідження ШІ, а також окреслені вимоги до конкурсних робіт. Перш за все роботи повинні бути оригінальними, відповідати заявленій тематиці та спрямованості конкурсу.
Були розкриті можливості ШІ для використання у звичайному житті і створення проєктів, які сприятимуть подальшому навчанню у виші. Це і розвиток навичок для навчання (пошук і аналіз інформації, автоматизація рутинних завдань), і для проблемного вивчення дисципліни, і як інструмент професійного розвитку. А в майбутньому це підготовка до викликів цифрової трансформації.
Учням було цікаво дізнатись, у яких програмах, що використовуються повсякденно, застосовується штучний інтелект. Це і хмарні технології, і програми від Google для створення моделей машинного навчання, і функції розпізнавання зображень, звуків тощо.
У підсумку було розроблено алгоритм та етапи виконання конкурсної роботи, а також надані рекомендації для керівників проєктів (вчителів і батьків). А професор Сергій Ковалевський підкреслив основну ідею: «Штучний інтелект – це лише інструмент. Головне – ваша креативність, аналітичні здібності та наполегливість, які зроблять ваші проєкти унікальними і конкурентоспроможними».
Власн. інф.