ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Вітаємо ювілярів!
1.jpg

Ректорат, профком і медіагрупа «Академія» щиро вітають ювілярів червня 2024 року:

П'ятниця, 28 червня 2024
На засіданні Вченої ради ДДМА
1.jpg

На червневому засіданні Вченої ради ДДМА вирішена низка важливих питань. З доповіддю про нову ре...

Четвер, 27 червня 2024
Розпочались ЄВІ та ЄФВВ для майбутніх магістрантів та аспірантів
2.jpg

В Україні розпочалась основна сесія вступних випробувань вступників в магістратуру та аспірантуру.

Середа, 26 червня 2024
Легкоатлетка ДДМА здобула золоту медаль на етапі Кубку України з метань у Києві
3.jpeg

ІV етап Кубку України з легкоатлетичних метань – всеукраїнські змагання пам’яті заслужених...

Вівторок, 25 червня 2024
На Донеччині 645 випускників 11-го класу – медалісти
1.jpg

Уже третій рік навчання на Донеччині відбувається виключно дистанційно, але важливо, що воно три...

Вівторок, 25 червня 2024

На засіданні Вченої ради ДДМА

1.jpg

На засіданні Вченої ради ДДМА були вирішені актуальні питання функціонування Академії. З доповіддю «Про основні задачі з забезпечення прийому студентів до Академії у 2024 році» виступив перший проректор доцент Анатолій Фесенко. Він зокрема підкреслив, що прийом студентів до Академії, поряд з іншими визначальними факторами, у значній мірі залежить від ефективності і результативності проведення рекламної і профорієнтаційної роботи. Тому в Академії приділяється велика увага до планування, організації і проведення профорієнтаційної роботи з майбутніми абітурієнтами, їх батьками та здобувачами освіти випускових курсів. Останнім часом така робота, особливо на території Донецької області, суттєво ускладняється через повномасштабну військову агресію з боку російської федерації, що призвело до вимушеного тимчасового переміщення ДДМА до більш безпечного регіону західної України в м. Тернопіль, а також евакуації більшості НПП, співробітників і студентів Академії до більш безпечних населених пунктів на території України і за кордоном. Цьогоріч на формування контингенту студентів освітнього ступеня «Бакалавр» суттєво впливатиме впровадження Національного мультипредметного тесту (далі НМТ) з чотирьох предметів для всіх спеціальностей факультетів Академії, як на основі ПЗСО та НРК5 денної, так і заочної форми здобуття освіти, а також єдиного вступного іспиту (далі ЄВІ) для всіх без виключення спеціальностей та єдиного фахового вступного випробування (далі ЄФВВ) для кон’юнктурних, IT спеціальностей та 014.04 Математика при вступі до магістратури ДДМА. У цих умовах профорієнтаційна робота є одним із найважливіших пріоритетів діяльності ДДМА.

Протягом 2023/2024 навчального року відповідно до плану профорієнтаційної роботи Академії відділом сприяння працевлаштуванню і профорієнтації (далі – ВСПіП), факультетами, кафедрами, викладачами та співробітниками за участі студентів, не зважаючи на складну ситуацію, реалізовано низку заходів щодо забезпечення прийому абітурієнтів у 2024 році:


1 ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА


З метою залучення абітурієнтів до вступу до Академії відповідно до плану профорієнтаційної роботи у 2023/2024 навчальному році для випускників навчальних закладів м. Краматорська та міст регіону ректоратом, ВСПіП, відділом з організації виховної роботи зі студентами (далі – ВОВРС), медіагрупою «Академія», факультетами, кафедрами, ЦДЗО вживано комплекс заходів, а саме:

⇒ у жовтні 2023 року організовані безоплатні шестимісячні онлайн-курси для випускників шкіл та коледжів з метою підготовки до складання НМТ-2024 з чотирьох предметів: математики, історії України, української мови, англійської мови;

⇒ у грудні 2023 року організовані платні шестимісячні онлайн-курси для випускників-бакалаврів 2024 року та магістрів, спеціалістів минулих років для підготовки до складання ЄВІ-2024 з англійської мови;

⇒ протягом навчального року приймальна комісія і ВСПіП провели низку онлайн-зустрічей із батьками та випускниками шкіл, випускниками закладів передвищої освіти, випускниками структурних підрозділів ДДМА, які бажають вступати на навчання до бакалавріату, а також з випускниками-бакалаврами, що планують вступати в поточному році до магістратури, за темою «Вступна кампанія 2024 в Україні: зміни, деталі, роз’яснення». У зазначеному заході взяли участь понад 200 осіб із міст та населених пунктів Донецької області;

⇒ у лютому 2024 року деканами, кафедрами кожного факультету Академії та приймальною комісією було проведено профорієнтаційні онлайн-заходи «День знайомства з факультетом». Завдяки цим зустрічам декани та гаранти освітніх програм знайомили майбутніх абітурієнтів із освітньо-професійними та науковими програмами випускових кафедр. Загальна кількість учасників таких зустрічей склала більш 150 осіб.

⇒ у квітні – травні 2024 року окремими кафедрами спільно з приймальною комісією Академії проведено Дні відкритих дверей кафедр для випускників шкіл та їх батьків, випускників коледжів з метою ознайомлення із спеціальностями та освітніми програмами випускових кафедр та роз’яснення про умови вступу на бюджет до ДДМА. У зазначених заходах взяли участь понад 180 осіб із таких міст як Краматорськ, Слов’янськ, Авдіївка, Часів Яр, Торецьк, Бахмут;

⇒ 27–29 травня приймальна комісія і ВСПіП взяли участь у серії вебінарів «Як організувати та провести вступну кампанію 2024 через освітні центри «Крим – Україна» та «Донбас – Україна».

З метою супроводу й допомоги абітурієнтам, які проживають на тимчасово окупованих територіях, або які переселилися з них після 1 січня 2024 року, в отриманні свідоцтва про повну загальну середню освіту та вступу до ДДМА, на базі приймальної комісії, спільно з економіко-гуманітарним ліцеєм № 8 імені Василя Стуса м. Краматорська, продовжив функціонувати освітній центр «Донбас – Україна» та «Крим – Україна». Станом на травень 2024 року до центру звернулося 16 школярів із населених пунктів, які розташовані на лінії зіткнення та з тимчасово окупованої території.

Усвідомлюючи той факт, що ефективність результатів вступної кампанії безпосередньо пов’язана з проведенням профорієнтаційної роботи, співробітники відділу СПіП та приймальної комісії узяли участь у батьківських зборах онлайн із метою консультування батьків щодо вступної кампанії 2024 року та агітації на навчання до Академії в низці ЗОШ міст Краматорська та Слов'янська.

Ураховуючи викладене вище, для підвищення результативності з залучення абітурієнтів до вступу до ДДМА, слід посилити роботу в напрямах:

  • доведення до відома випускників міських шкіл і шкіл регіону актуальної інформації про умови вступу (термін подання заяв і документів, перелік необхідних предметів НМТ) до Академії на батьківських зборах онлайн, за допомогою сторінок соціальних мереж, мобільного зв’язку тощо;
  • посилення індивідуальної онлайн-роботи викладачів кафедр із випускниками шкіл та їхніми батьками з метою налагодження особистих контактів і зв’язків для доведення інформації про спеціальності, освітні програми кафедри та Академію в цілому;
  • доведення до відома керівництва шкіл, які розташовані на території населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення, на тимчасово окупованих територіях, інформацію про вступ до ДДМА за спрощеною процедурою (без НМТ). Цю інформацію можливо надати на електронні адреси навчальних закладів, через соціальні мережі, за допомогою мобільного зв’язку тощо;
  • організація і забезпечення проведення днів знайомства з Академією у формі онлайн-зустрічей у рамках факультетів ДДМА;
  • доведення до відома випускників краматорських шкіл, гімназій 2024 року про можливість фінансування їх навчання за рахунок краматорського місцевого бюджету за умови вступу до ДДМА на контракт;
  • посилення на випускових кафедрах, протягом навчального року, профорієнтаційної роботи з метою подальшого залучення абітурієнтів до Академії та формування зацікавленості у своїй та інших спеціальностях ДДМА;
  • посилення проведення профроботи онлайн через сторінки соціальних мереж для агітації осіб до підвищення кваліфікації, перепідготовки кадрів, або підготовки на наступний освітній рівень.


2 РОБОТА ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИЙОМУ ЗА СТУПЕНЕМ «МАГІСТР»


У поточному році проводилася робота, яка спрямована на збільшення прийому вступників для навчання за освітнім ступенем «Магістр».

У листопаді – грудні 2023 року відділом СПіП була проведена профробота із забезпечення формування контингенту студентів для вступу до Академії на заочно-дистанційну форму здобуття освіти. До центрів зайнятості міст Донецької, Харківської та Дніпропетровської областей направлено загальну інформацію про ДДМА та умови підготовки фахівців із вищою освітою з метою отримання другої вищої освіти. Завдяки цій роботі вдалось додатково залучити на платні підготовчі курси до ЄВІ осіб, що планують вступати до магістратури у 2024 році.

Для забезпечення прийому магістрів за всіма спеціальностями на денну та заочно-дистанційну форму здобуття освіти на базі приймальної комісії протягом травня 2024 року сьомий рік поспіль працює онлайн-центр реєстрації абітурієнтів на ЄВІ та ЄФВВ.

З метою поповнення контингенту абітурієнтів випусковим кафедрам необхідно звернути увагу на необхідність посилення роботи в наступних питаннях:

  • доведення інформації до випускників-бакалаврів 2024 року всіх спеціальностей про необхідність складання ЄВІ при вступі до магістратури;
  • доведення інформації до випускників-бакалаврів та випускників минулих років, про необхідність складання ЄФВВ при вступі до магістратури на спеціальності: 014.04 Середня освіта (Математика) та всі спеціальності галузей знань 05, 07 та 12;
  • проведення активної агітаційної роботи серед бакалаврів, спеціалістів, магістрів минулих років для отримання другої вищої освіти;
  • доведення інформації до центрів зайнятості міст регіону, об’єднаних територіальних громад, державних служб та установ щодо залучення їх на навчання в ДДМА на спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування», 232 «Соціальне забезпечення» або отримання другої вищої освіти за рахунок ваучеру;
  • проведення інформаційно-агітаційної роботи серед студентів четвертого курсу Академії денної та заочної форми здобуття освіти щодо вступу на споріднену або іншу спеціальність на умовах контракту за рахунок ваучеру, який видається Краматорським міським центром зайнятості.


3 РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНА РОБОТА


З метою агітації випускників шкіл, ліцеїв і закладів фахової передвищої освіти на навчання в ДДМА проводилася рекламно-інформаційна робота.

Протягом навчального року редакція медіагрупи «Академія» забезпечувала оперативне інформування про наукову, культурну, спортивну й іншу діяльність Академії, а також достатньо широко розповсюджувала інформацію рекламно-агітаційного характеру щодо вступу до ДДМА.

Відділом СПіП оновлено «Пам’ятку абітурієнту-2024» для всіх категорій вступників, перероблено рекламний плакат «Увага абітурієнтам». Розроблено презентації про особливості умов вступу до ДДМА для школярів, випускників коледжів та осіб, що вступатимуть у поточному році до магістратури та аспірантури. Відповідні матеріали розміщені на офіційному вебсайті ДДМА у вкладці «Абітурієнту».

Спільно з Управлінням освіти Краматорської міської ради, Управлінням з гуманітарних питань Краматорської міської ради та відділом СПіП ДДМА для випускників шкіл Донецької області розроблено кольоровий інформаційний аркуш «Запрошуємо на навчання за спеціальностями ДДМА» з урахування контактів відповідальних за профроботу випускових кафедр.

На базі приймальної комісії організовано пункт реєстрації випускників навчальних закладів міста та регіону, у якому надається консультаційна та технічна допомога з питань реєстрації осіб для участі в НМТ, та пункт реєстрації на ЄВІ та ЄФВВ для бакалаврів 2024 року, які вступатимуть до магістратури.

Для своєчасного інформування про умови вступу до ДДМА, проведення онлайн-зустрічей і роз’яснення деталей та змін до правил прийому в застосунку «Телеграм» створено окремі групи для школярів, фахових молодших бакалаврів, бакалаврів (магістрів, спеціалістів), які планують вступ до магістратури, та групу «Вступ до аспірантури ДДМА» – для охочих навчатися за третім освітньо-науковим рівнем вищої освіти.

Інформація для випускників шкіл та випускників закладів фахової передвищої освіти постійно оновлюється, доповнюється на сайті ДДМА та публікується на сторінках у соціальних мережах «Фейсбук», «Інстаграм», «Телеграм» та «Вайбер».

Надалі необхідно проводити більш активну роботу з розповсюдження рекламно-агітаційного матеріалу в соціальних мережах, у громадському транспорті, у ЗМІ міст, де на даний час тимчасово мешкають викладачі, співробітники та студенти Академії.


4 РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ


У Донбаській державній машинобудівній академії щорічно організуються і проводяться різноманітні заходи для учнів загальноосвітніх закладів міста й регіону. При цьому особлива увага приділяється роботі з обдарованими учнями. Так, 16 жовтня 2023 року за допомогою онлайн-сервісів було проведено загально-академічну нараду з організації роботи наукових студій Малої академії наук з науково-промислового профілю. У роботі цієї конференції, організованої доктором технічних наук, професором, академіком національної академії вищої освіти України Сергієм Ковалевським, взяло участь 12 кафедр Академії, з яких створено постійну платформу для супроводження роботи ДДМА в цьому напрямі. Встановили, що основною платформою дистанційної роботи МАН з науково-промислового профілю є Viber, але це не виключає використання інших онлайн-ресурсів Інтернет. Подальша робота була організована в два етапи з листопада 2023 р. до квітня 2024 р включно.

Чергова ХХVI міська конференція МАН з науково-промислового профілю відбулася 18.01.2024 року, у роботі якої взяли участь 5 наукових студій: «Інноваційні технології і управління», «Зварювальне виробництво», «Автоматизація машинобудування», «Фінанси, банківська справа та підприємництво», «Хімія та екологія». У міському етапі взяли участь 14 учнів з представленими результатами роботи, і яким було надано додаткові рекомендації для продовження роботи і підготовки до регіонального етапу.

Чергова ХХVIІ Регіональна конференція Малої академії наук з науково-промислового профілю за загальною організацією кафедри «Інноваційні технології і управління» відбулася 10–12 квітня 2023 року. Цьогоріч вона відкривала Дні молодої науки в Донбаській державній машинобудівній академії. У роботі конференції взяли участь викладачі та школярі з навчальних закладів Краматорська, Слов’янська, Дніпра, Дружківки.

Упродовж секційних засідань було заслухано 11 доповідей. За результатами участі в роботі міжнародної конференції були відзначені учні ЗОШ м. Краматорська та ін.

Доповіді, які визвали підвищену зацікавленість слухачів-учасників конференції: Хворостухіна М., науковий керівник – Бєш А.М. (Загально-освітня школа №17, м. Краматорськ, Донбаська державна машинобудівна академія, мм. Краматорськ – Тернопіль, Україна): інформаційна модель антигравітаційного літального апарату; Кирпа С., науковий керівник – Рубленко В.М. (Науковий ліцей міжнародних відносин ІІ-ІІІ ступенів Університету митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна): діяльність добровольців-парамедиків при обороні Маріуполя; Гартман С., Скрипник А., науковий керівник – Скрипник С.В. (Загально-освітня школа №3, м. Краматорськ, Україна): проєкт «helping hands: 3d prosthetic empowerment»; Алтиченко Д., науковий керівник – Бережний С.О. (Відокремлений структурний підрозділ «Дружківський фаховий коледж Донбаської державної машинобудівної академії», м. Дружківка, Україна): перспективи розвитку зварювання у середовищі захисних газів та інші. Усі учасники були відзначені дипломами та отримали сертифікати учасників конференції.

За підсумками цього регіонального заходу ухвалене рішення провести наступну ХХVIIІ регіональну конференцію Малої академії наук з науково-промислового профілю в форматі Міжнародної науково-технічної конференції «Молода наука – роботизація і нанотехнології сучасного машинобудування» в наступному 2025 році.


5 ДОВИШІВСЬКА ПІДГОТОВКА ТА ФОРМУВАННЯ КОНТИНГЕНТУ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ


Закінчення школи зобов’язує випускників обирати майбутню професію, тому необхідним є продовження навчання. Академія намагається підготувати професіоналів певної галузі.

Підготовчі курси – це набуття нових знань, навичок, розширення кругозору, розвинення логічного мислення та адаптації до ДДМА. Основу програм становлять вимоги Українського центру оцінювання якості освіти.

Для вирішення цих завдань до роботи на підготовчих курсах ДДМА було залучено викладачів Академії.

У поточному році були організовані безоплатні дистанційні шестимісячні підготовчі курси, які проходили з 01.10.23 до 30.03.24р. з математики, української мови, історії України та іноземної мови, для учнів на основі ПЗСО та НРК 5.

Загальна кількість слухачів підготовчих курсів становила 77 осіб, в тому числі:

  • Кафедра обладнання і технології зварювального виробництва – м. Краматорськ: ЗЗСО № 12 – 8 осіб, ЗЗСО №35 – 8 осіб,
  • Кафедра технології і обладнання ливарного виробництва – м. Краматорськ: ЗЗСО № 16 – 3 особи,
  • Кафедра інноваційних технологій і управління – м. Краматорськ: НВК № 32 – 1 особа,
  • Кафедра хімії та охорони праці – м. Краматорськ: ЗЗСО № 31 – 2 особи, м. Бахмут: ЗЗСО № 5 – 2 особи,
  • Кафедра основ проєктування машин – м. Слов'янськ: ЗЗСО № 1 – 4 особи, м. Білозерськ: ЗЗСО № 13 – 2 особи,
  • Кафедра фізичного виховання і спорту – м. Слов’янськ: ЗЗСО № 15 – 2 особи,
  • Кафедра менеджменту – м. Краматорськ: ЗЗСО № 4 – 7 осіб, м. Дружківка: гімназія – 1 особа, Костянтинопільський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Великоновосілківської селищної ради – 1 особа,
  • Кафедра фінансів, банківської справи та підприємництва – Курахівський заклад загальної середньої освіти І–ІІІ ступенів №22 Курахівської міської ради Донецької області – 8 осіб, м. Краматорськ: ЗЗСО № 6 – 1 особа, ЗЗСО №11 – 1 особа,
  • Кафедра обліку, оподаткування та економічної безпеки – м. Краматорськ: ЗЗСО № 30 – 1 особа, м. Добропілля: ЗЗСО № 2 – 1 особа,
  • Кафедра філософії та соціально-політичних наук – Опорний заклад загальної середньої освіти «Лідер» Краматорської міської ради – 5 осіб,
  • Кафедра комп’ютерних інформаційних технологій – м. Краматорськ: ЗЗСО № 3 – 2 особи, ЗЗСО №18 – 3 особи,
  • Кафедра комп¢ютерізованих мехатронних систем, інструменту і технологій – м. Краматорськ: ЗЗСО № 22 – 1 особа,
  • Кафедра підйомно-транспортних і металургійних машин – м. Краматорськ: економіко-гуманітарний ліцей № 8 імені Василя Стуса – 3 особи, ЗЗСО №10 – 1 особа, ЗЗСО № 17 – 1 особа,
  • Кафедра автоматизації виробничих процесів – м. Часів Яр: ЗЗСО № 17 – 1 особа,
  • Кафедра математики і моделювання – м. Краматорськ: ЗЗСО № 25 – 2 особи, Костянтинівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Костянтинівської міської ради Донецької області – 5 осіб.

Також у цьому навчальному році були організовані платні дистанційні шестимісячні курси онлайн з англійської мови для підготовки до єдиного вступного іспиту для бакалаврів та випускників минулих років при вступі до магістратури. Курси відвідують 27 осіб.

У наступному навчальному році необхідно підвищити якість агітаційно-профорієнтаційної роботи для суттєвого збільшення слухачів підготовчих курсів як потенційних студентів ДДМА. Відповідну роботу з учнями шкіл та здобувачами випускних курсів у закладах фахової передвищої освіти потрібно починати з вересня поточного року.


6 РОБОТА ІЗ ЗАКЛАДАМИ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ


Профорієнтаційна робота в закладах фахової передвищої освіти здійснювалася в основному у структурних підрозділах коледжів ДДМА та небагатьох закладах міст Краматорська, Слов'янська, Дружківки, Костянтинівки, Бахмута та Торецька, які були змушені переміститися до інших областей України.

Відділом СПіП і відповідальними за профроботу коледжів ДДМА в листопаді–грудні 2023 року було проведено роботу з виявлення потенційних абітурієнтів. Протягом навчального року кафедрами проводилася профорієнтаційна робота з особами, які ще не визначилися зі вступом, з метою орієнтації їх на навчання в ДДМА.

Приймальна комісія та викладачі випускових кафедр ДДМА ознайомили випускників закладів фахової передвищої освіти зі спеціальностями Академії, умовами вступу у 2024 році, а також додатково довели до відома інформацію про можливість безкоштовної підготовки до НМТ на базі підготовчих онлайн-курсів ДДМА. Завдяки цій роботі були виявлені потенційні абітурієнти, які бажають вступити до ДДМА за спорідненою або іншою спеціальністю.

Умови вступу до ДДМА у 2024 році для випускників закладів передвищої освіти повністю співпадають з умовами вступу школярів 11 класів, тому проведення щорічного профорієнтаційного заходу щодо пробного тестування за фахом не проводилось. Але проводились дні відкритих дверей кафедрами та онлайн-зустрічі з приймальною комісією Академії задля роз’яснення умов вступу на спеціальності (освітні програми). На зазначених заходах узяло участь близько 100 осіб.

У профорієнтаційній роботі з випускниками закладів фахової передвищої освіти виявлено такі недоліки:

  • профорієнтаційна робота ведеться окремими кафедрами факультетів, а окремі кафедри проводять її на недостатньому рівні;
  • не всі випускові кафедри підтримують протягом року контакти з потенційними абітурієнтами – випускниками закладів передвищої освіти;
  • основна робота із залучення потенційних абітурієнтів проводилася тільки у структурних підрозділах ДДМА і то недостатньо ефективно.
  • майже не проводиться робота щодо залучення молоді, що працює, для навчання на денній дистанційній або заочній формі здобуття освіти;
  • більшість кафедр не проводить навчальні тренінги, лекції, практичні заняття, лабораторні практикуми, технологічні практики для випускників фахової передвищої освіти.


Вчена рада ухвалила:

Посилити роботу з доведення до відома випускників шкіл, їхніх батьків, випускників закладів передвищої освіти інформацію про умови вступу до Академії та дистанційне навчання, що має багато переваг у порівнянні зі змішаним навчанням, за допомогою сторінок соціальних мереж, електронної пошти, мобільного зв'язку тощо, зробивши акцент на постійну індивідуальну роботу з кожним абітурієнтом.

Довести до відома випускників Краматорських шкіл, їхніх батьків, класних керівників 11 класів випуску 2024 року про можливість навчання на контракті за рахунок коштів місцевого бюджету за умови вступу до ДДМА на контракт як у серпні, так і у вересні–жовтні поточного року.

Довести до відома керівництва шкіл, які розташовані в населених пунктах на особливо небезпечних територіях, через сторінки соціальних мереж, електронну пошту, іншими засобами інформацію щодо вступу до ДДМА за спрощеною процедурою (без НМТ) через освітні центри «Донбас – Україна» і «Крим – Україна».

Провести агітаційну роботу із забезпечення поповнення контингенту абітурієнтів на основі ступеня бакалавра серед студентів випускних курсів (випускників-бакалаврів, спеціалістів, магістрів минулих років) усіх форм здобуття освіти щодо вступу на другу спеціальність на контракт, плата за навчання може здійснюватися за рахунок ваучеру Краматорського центру зайнятості.

Активізувати інформаційну роботу серед центрів зайнятості міст регіону, об’єднаних територіальних громад, державних служб та установ щодо залучення їх на навчання в ДДМА на спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» та 232 «Соціальне забезпечення» або отримання другої вищої освіти за ваучером.

Довести інформацію до випускників-бакалаврів відповідних спеціальностей, які не складуть ЄФВВ у 2024 році про можливість вступу на інші спеціальності Академії, де складається фаховий іспит зі спеціальності замість ЄФВВ.

Активізувати роботу із розповсюдження рекламно-агітаційного матеріалу в соціальних мережах, громадському транспорті (за можливості), у ЗМІ міст України, де в даний час мешкають викладачі Академії.

Забезпечити формування контингенту майбутніх слухачів безоплатних підготовчих курсів у вересні 2024 року.

Провести роботу із залучення школярів, випускників закладів передвищої освіти до участі в наукових конференціях, семінарах, практичних, лабораторних роботах та інших заходах Академії.


Вчена рада заслухала доповідь помічника ректора, доцента Миколи Дорохова і ухвалила нову редакцію Положення про організацію освітнього процесу в ДДМА. Дивіться на сайті ДДМА.


Вчена рада вирішила питання зі здобувачами освіти. А саме:

1. Поновила на навчання після академічної відпустки аспіранта 4-го курсу очної (вечірньої) форми навчання Мережка Дмитра Володимировича з 1 червня 2024 року на умовах самофінансування за кошти фізичних та/або юридичних осіб.

Також перевела Мережка Дмитра Володимировича аспіранта 4-го курсу з очної (вечірньої) форми навчання на очну (денну) форму навчання умовах самофінансування за кошти фізичних та/або юридичних осіб з 1 червня 2024 року. Перевела Мережка Дмитра Володимировича аспіранта 4-го курсу зі спеціальності 132 «Матеріалознавство» (ОНП «Матеріалознавство») на спеціальність 133 «Галузеве машинобудування» (ОНП «Галузеве машинобудування»). Призначила науковим керівником (тема дисертації: «Удосконалення волочіння порошкового дроту та методів відновлення поверхонь на основі розвитку методів розрахунку технологій та обладнання») д-рку техн. наук, доцентку кафедри автоматизації виробничих процесів Бережну Олену Валеріївну.

2. Призначила науковим керівником аспіранта 1-го курсу Пожидаєва Андрія Вікторовича (спеціальність 132 «Матеріалознавство», тема дисертації: «Удосконалення технологічних режимів та конструктивних параметрів багатороликових листоправильних машин») д-рку техн. наук, доцентку кафедри автоматизації виробничих процесів Бережну Олену Валеріївну.


Вчена рада рекомендувала до видання:

збірник наукових праць:

  • Важке машинобудування. Проблеми та перспективи розвитку : збірник наукових праць XXІІ Міжнародної науково-технічної конференції;

навчальні посібники:

  • Ісакова Є. П., Зубенко К. В., Лазуткіна Ю. А. Ділове листування : навчальний посібник для здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей.

  • Подлєсний С. В., Єрфорт Ю. О. Аналітична механіка. Самостійна та індивідуальна робота студентів : посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти технічних спеціальностей.