ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

«Срібло» на Чемпіонаті України з класичного пауерліфтингу
5.jpg

Чемпіонат України 2024 року з класичного пауерліфтингу серед вихованців дитячо-юнацьких спортивн...

Вівторок, 19 листопада 2024
Викладачі Академії – серед розробників та рецензентів ЄФВВ-завдань предметного тесту з інформаційних технологій – 2024
1.jpg

Цьогоріч викладачі Донбаської державної машинобудівної академії – канд. техн. наук, доцент...

Понеділок, 18 листопада 2024
З Міжнародним днем студентів!
2.jpg

Дорогі наші здобувачі освіти! Щиро вітаємо вас із Міжнародним днем студентів – святом знан...

Неділя, 17 листопада 2024
Студрада ДДМА вітає здобувачів освіти Академії з Днем студента та запрошує взяти участь у тематичній онлайн-грі
1.png

Шановні студенти Донбаської державної машинобудівної академії! Рада студентського самоврядування...

Неділя, 17 листопада 2024
Після Фестивалю «Sikorsky Challenge» знову запрошує на навчання
6.png

Післявоєнна відбудова України має базуватися на швидкому та ефективному впровадженні інноваційни...

П'ятниця, 15 листопада 2024

Говоримо про потужну «зброю» гібридної війни

2.jpg

Як проросійська пропаганда впливає на хід гібридної війни? Таке питання є злободенним на момент написання цього матеріалу, а враховуючи нинішню обстановку в Україні, ще й стає більш «гострим». Аби надати на нього відповідь та зробити більш детальний огляд, 10 січня у форматі онлайнової зустрічі було проведено засідання політичного дискусійного клубу ДДМА.

Доцент кафедри філософії Олександр Кваша у вступному слові підкреслив, що воєнний конфлікт із Росією триває вже не перший рік, та окрім вогнепальної зброї в хід іде не менш «важка артилерія» – пропаганда. Для кращого розуміння політичної ситуації в нашій державі варто розглянути вплив ворожих наративів із декількох аспектів. Надалі студенти, що навчаються за спеціальністю «Політологія», надали меседжи на різні теми.

Початок чергової хвилі озброєного конфлікту на території України може призвести державу-агресора до незворотних наслідків. Єдине, що залишається, – поступово змінювати світогляд українських громадян на свою користь. Студентка Софія Войтко зазначила, що із часом люди з Донеччини стали більш довірливими до російських «фейків», однак цей факт меншою мірою стосується молоді. Окрім нестабільної соціально-економічної ситуації та зниження довіри до влади, ще однією причиною сприйняття російської пропаганди став недостатньо високий рівень медіаграмотності населення. Виправлення хоча б останнього фактору може поліпшити стан, але не вирішить проблему остаточно.

Кирило Акімов зупинився на темі розповсюдження політичної дезінформації за допомогою телебачення та соцмереж. Студент нагадав присутнім про санкції від української влади щодо телеканалів «112 Україна», ZIK, NewsOne; схожа доля чекає й на канал «НАШ». Найбільша кількість російської пропаганди надходить через телеграм, однак і там чимало джерел потрапляють до «чорного списку».

Далі студент Костянтин Чоста розглянув негативний вплив «фейків». Вони впливають не лише на звичайних громадян, а й на тих, хто захищає Україну. Тим паче, багато людей вірить у неправдиві наративи щодо військовослужбовців та самого конфлікту взагалі. Виступаючий зазначив, що з використанням дезінформації Росія намагається послабити Україну зсередини: одним із стратегічних завдань агресора є руйнація морально-психологічного стану військовослужбовців. «…Але війна триває не лише на лінії розмежування. Вона триває, перш за все, на ЛІНІЇ ПЕРЕКОНАНЬ», – говорить Чоста.

На завершення Анатолій Грицина звернувся до подій 2015–2016 років та проаналізував думки експертів щодо того, що трапилося в ті часи. Використовуючи зазначену вище інформацію, доповідач зробив власні висновки та прогнози стосовно потенційних наслідків російської пропаганди в умовах сучасного воєнного конфлікту.

Усі меседжі студентів викликали реакцію у слухачів, що забезпечило продуктивну та цікаву дискусію не тільки між студентами, а й викладачами. Потрібно працювати із власним критичним мисленням та навчитися працювати із джерелами інформації, аби не потрапити під вплив «фейків» та їх відрізняти. За іншою думкою, варто взагалі не довіряти ЗМІ, оскільки будь-де можна зустрітися з пропагандою. Окрім цього, серед учасників виникла розмова щодо питання відносин Росії та країн Європи.

Дискусії такого характеру є корисними, оскільки це формує політичну культуру кожного громадянина України!

Софія Войтко