ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Вітаємо ювілярів!
3.jpg

Ректорат, профком і медіагрупа «Академія» щиро вітають ювілярів березня 2025 року:

Понеділок, 31 березня 2025
Представники Академії – кращі в програмуванні за спеціальністю «Інформаційні системи та технології»
1.jpg

29 березня під час проведеного ГС «Харківський кластер інформаційних технологій» заходу &l...

Понеділок, 31 березня 2025
На березневому засіданні Вченої ради
1.jpg

На березневому засіданні Вченої ради Донбаської державної машинобудівної академії були вирішені ...

П'ятниця, 28 березня 2025
Студент Академії пройшов до фіналу конкурсу наукових робіт «Black Sea Science–2025»
6.jpg

Студенти ДДМА взяли участь у черговому Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт «...

Четвер, 27 березня 2025
Дні науки – 2025
1.jpg

В Академії у період з березня до грудня 2025 року проходитимуть Дні науки:

Середа, 26 березня 2025

Студентка Академії стала учасницею міжнародної олімпіади з програмування

1.jpg

Ще наприкінці жовтня було проведено міжнародну бліцолімпіаду з програмування Proggy-Buggy Contest 2024. Нарешті оголошено підсумки заходу: у перший десятці таблиці – представники України, Вірменії, Кіпру, Ірландії та Казахстану. Взагалі було 2570 учасників, що об’єдналися у 841 команду (за правилами конкурсу не було розподілу на команди та особистої участі).

Єдиним представником нашої Академії на цій олімпіаді була Софія Шиманська – здобувачка спеціальності «Інформаційні системи та технології», група ІСТ-24-1.

Учасники змагань мали розв’язати 13 алгоритмічних задач за фіксований час – усього 42 хвилини! Наша Софія встигла розв’язати п’ять задач, з яких було прийнято чотири, і з цим результатом посіла місце у першій чверті таблиці.

За інформацією від організаторів, профілі учасників охоплювали учнів середніх шкіл (218), студентів університетів (1910) і розробників (334); вікові групи варіювалися від категорії «до 18 років» (509 учасників) до «45+» (47 учасників). У 2023 році Олімпіада Proggy-Buggy Contest виграла премію HR Brand Ukraine у категорії «Кращий проєкт із залучення талановитої молоді».

Олександр Мельников, в.о. завідувача кафедри ІСПР