ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Новини кафедри фінансів

Наші випускники розпочали свою кар’єру в ПАТ КБ «ПриватБанк»

img1.jpg

Випускники магістратури кафедри «Фінанси» Павло Родітелєв і Артем Дмитрієв поділилися своїм досвідом роботи в ПАТ КБ «ПриватБанк», куди вони влаштувалися влітку, напередодні останнього триместру навчання.

Хлопці працюють у кол-центрі, який не так давно було відкрито в Краматорську, і ця робота їм дуже подобається.

- Що вам найбільше подобається у вашій роботі?

Павло:
- Особливо подобається відносно вільний графік, який дає можливість працювати в оптимальному режимі, а також гнучкий механізм оплати праці, який включає як постійну, так і мотиваційну складові.

Артем:
- Можна відпрацювати по мінімуму (15 днів по 12 годин) – й отримати «чистими» нормальну для новачка зарплату, а можна брати додаткові зміни – і заробляти вдвічі більше. Крім того, ми отримуємо бонуси за гарні відгуки клієнтів, тому, якщо ви звернулися до кол-центру, не лінуйтеся оцінити оператора – це його зарплата.

img2.jpg

- Наскільки напруженою є ваша робота? Чи вам легко працюється, чи є складнощі?

Павло:
- Зазвичай ми відповідаємо приблизно на 150 дзвінків на день. Як на мене, це зовсім не важко, хоча в перші тижні, поки ми звикали, було складніше.

Артем:
- Нещодавні події в житті нашого банку примусили операторів кол-центру працювати в дуже напруженому графіку, але це вже минулось, і ми повернулись до звичайного ритму роботи.

- Чи складно вам було працевлаштуватись?

Артем:
- Ми пройшли співбесіду, як на мене, не складну. Але нам відомо, що деяких претендентів не взяли на цю роботу, оскільки вона вимагає наявності високого рівня професійних знань у галузі фінансів, комунікабельності та вільного володіння українською мовою.

Павло:
- До речі, володіння англійською дає ще більше бонусів і можливостей, тому я збираюся в найближчому майбутньому всерйоз зайнятись цим питанням.

- Чи комфортно вам працюється на вашому першому робочому місці?

Павло:
- У нас чудовий колектив, і мені тут дуже комфортно.

Артем:
- Я також хотів би відзначити колектив: тут зібралися молоді, завзяті та енергійні, у нас багато спільних інтересів і чудова робоча атмосфера.

- А які у вас кар’єрні перспективи?

Павло:
- Артем за чотири місяці вже досяг посади оператора кол-центру другого рівня, я поки ще на першому.

Артем:
- Вже через три місяці роботи мені пропонували перейти працювати в Центральне відділення, але я вирішив поки що продовжувати кар’єру в кол-центрі.

- Дякуємо за цікаву розповідь і бажаємо вам подальшого кар’єрного зростання!