ХVІІ Всеукраїнська історико-краєзнавча конференція учнівської та студентської молоді «Півд...
Четвер, 19 грудня 2024Ученість — солодкий плід гіркого коріння.
Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів
Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.
Важлива не кількість знань, а якість їх.
Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.
Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.
Бич людини - це уявлюване знання.
Знання - сила.
Знання - знаряддя, а не ціль.
Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.
Асистент
Дата народження: 11.07.1993 р.
На кафедрі працює з 2015 року.
Робочий телефон: (0626) -41-68-58.
Робоча кімната: 2101.
Поштова адреса: dima_kartamyshev@ukr.net
ОНП магістр 151 2020-2021 (відповідно стандарту)
ОНП 2021-2022 Магістр_151_АУТП
ОПП магістр 151 2020-2021 (відповідно стандарту)
ОПП 2021-2022 Магістр_151-Автоматизація та КІТ
Дата народження: 06.02.1996
Группа: АВП-13-2м
{nomultithumb}Теоретичне навчання і практична підготовка фахівців здійснюються в рамках інтеграції навчального процесу з виробництвом, особливо при підготовці бакалаврів і магістрів. Цьому сприяє можливість використання студентами і викладачами інформаційної і матеріальної бази філії кафедри на НКМЗ, а також високо розвинуті технології розробки систем автоматизації на НКМЗ, ЕМСС, Краматорській ТЕЦ та інших підприємствах.
На філіях кафедри (зокрема на НКМЗ) для навчального процесу використовуються два навчальних центри (полігони) фірми SІEMENS, на яких студенти відпрацьовують уміння і здібності проектування, програмування й обслуговування комп’ютерно-інтегрованих систем керування. На кожний навчальний рік розробляється план загальних дій філії і кафедри за напрямками роботи: організаційна, методична, наукова, навчальна, а також стажування викладачів.
З філією кафедри узгоджуються кандидатури випускників, яких розподіляють на це підприємство. Співробітники філії кафедри беруть участь у роботі ДЕК «Бакалавр» і «Магістр».
План роботи філії ЕМСС 2021-22 | План роботи філії НКМЗ 2021-22 |
Відмітна особливість фахівця – його здатність вирішувати широке коло завдань з розробки та обслуговування електронної та комп'ютерної техніки, вимірювальних приладів, електричних апаратів, аналогових і цифрових систем керування, електромеханічних, гідравлічних і пневматичних приводів.
Спеціаліст з автоматизованого керування може працювати на підприємствах, в організаціях та фірмах по застосуванню комп'ютерних і мікропроцесорних систем для автоматизованого керування, а також для збирання і обробки інформації, бути науковим співробітником або викладачем ВНЗ.
Випускник може посідати посади:
- інженер з експлуатації та ремонту систем автоматичного керування;
- інженер-конструктор систем автоматичного керування;
- інженер-дослідник автоматизованих систем керування (АСУ);
- інженер-електронік з монтажу, налагодження та ремонту засобів програмного керування обладнанням;
- інженер-програміст з розробки прикладного програмного забезпечення.
Діяльність фахівця з автоматичного керування цікава і багатогранна, проте вимагає великої ерудиції і професійних знань у галузях математики, фізики, механіки, інформатики та обчислювальної техніки, систем програмування, штучного інтелекту та нейромережевих технологій, електротехніки, мікропроцесорної техніки, теорії керування, безпеки праці та економіки.
Навчальний план спеціальності насичений дисциплінами з проектування і застосування мікропроцесорних засобів, програмування і організації роботи персональних ЕОМ і локальних обчислювальних мереж, електроніки і мікросхемотехніки, автоматизованих систем керування та обробки інформації, а також систем із гідро-, пневмо- і електроприводами.
Студенти не тільки отримують солідну підготовку для роботи на ПЕОМ, що відповідає вимогам інженера-програміста, а й набувають уміння і навичок конструювання та обслуговування спеціальних систем, призначених для конкретних завдань керування, адміністрування комп'ютерних мереж, моделювання систем керування.
Саме в умінні використовувати мікропроцесорну обчислювальну техніку в керуванні технологічними процесами і полягає цінність фахівця з АСУ. На ринку праці потрібні розумні і здатні оригінально мислити інженери. Вони повинні вміти враховувати всі особливості взаємодії людини і машини, програми і апаратури, електроніки і механіки.
Знання, отримані за фахом, дозволяють поглянути на світ іншими очима, а також набути впевненості, що ти людина майбутнього із цікавою, творчою і затребуваною часом професією.
ЯКУ РОБОТУ МОЖЕ ВИКОНУВАТИ СПЕЦІАЛІСТ?
Виробничі функції, що виконуються фахівцями з автоматизованого керування, досить великі: від розробки систем автоматизації та створення програмного забезпечення – до моделювання та дослідження процесів керування і розробки принципово нових систем керування, які полягають у наступному:
Виробнича практика студентів є важливою ланкою в ланцюзі професійної підготовки бакалаврів і магістрів.
Практика відбувається на підприємствах різних форм власності, технічне устаткування й організація виробництва яких відповідають сучасним вимогам підготовки випускників і програмі практики.
Метою практики є вивчення виробничо-господарської діяльності підприємств машинобудування, верстатобудування і металургії, технологічних процесів механічної обробки деталей і складання, експлуатації програмно-керованого устаткування; набуття практичних навичок з розробки технологічних процесів і виробництв; закріплення, поглиблення і розширення знань з теоретичних дисциплін; набуття досвіду роботи в колективі.
Студенти проходять практичну підготовку за сімома видами практик:
1) комп'ютерна на I курсі – три тижні. Практика відбувається відповідно до Робочих програм для студентів І курсу напрямів підготовки 151 «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології», 123 «Комп’ютерна інженерія», календарного плану і індивідуального завдання;
2) виробнича (технологічна) на II курсі – один тиждень (кожен день) та дев’ять тижнів (один день на тиждень). Практика відбувається відповідно до Робочої програми виробничої технологічної практики для студентів II курсу напрямків підготовки 151 «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології» та 123 «Комп’ютерна інженерія», календарного плану і індивідуального завдання;
3) виробнича (конструкторська) на III курсі – один тиждень (кожен день) та дев’ять тижнів (один день на тиждень). Практика відбувається відповідно до Робочої програми виробничої технологічної практики для студентів III курсу напрямків підготовки 151 «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології» та 123 «Комп’ютерна інженерія», календарного плану і індивідуального завдання;
4) переддипломна на II курсі у групі прискореного навчання – два тижні (кожен день) та вісім тижнів (один день на тиждень). Практика відбувається відповідно до Робочої програми виробничої технологічної практики для студентів II курсу напряму підготовки 151 «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології», календарного плану і індивідуального завдання;
5) переддипломна на IV курсі – дев’ять тижнів (один день на тиждень), два тижні (кожен день) та вісім тижнів (один день на тиждень). Практика відбувається відповідно до Робочої програми виробничої технологічної практики для студентів IV курсу напряму підготовки 151 «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології», календарного плану і індивідуального завдання;
6) науково-дослідна на I курсі у магістрів – тридцять вісім тижнів (один день на тиждень). Практика відбувається відповідно до Робочих програм для студентів І курсу у групах магістрів напрямів підготовки 151 «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології», 123 «Комп’ютерна інженерія», календарного плану і індивідуального завдання;
7) переддипломна на II курсі у групах магістрів – чотири тижні для магістрів денного відділення спеціальностей 151 та 123; три тижні для магістрів заочного відділення. Практика відбувається відповідно до Робочих програм для студентів І курсу у групах магістрів напрямів підготовки 151 «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології», 123 «Комп’ютерна інженерія», календарного плану і індивідуального завдання.
Практика комп'ютерна 2020 бакалавр Практика технологiчна 2020 бакалавр Практика конструкторська 2020 бакалавр |
Програма Науково-досл_дної практики 20-21 Програма переддипломної практики_20_21 |
Студентське життя включає в себе не тільки сумлінне навчання. Це найкращі роки життя, молодість, тому треба встигнути спробувати себе в різних сферах. Творчість – це те, що допомагає людині самореалізуватися, знайти себе і проявити, бути унікальним. Натхнення, вогонь в очах, прискорене серцебиття, радість від реалізації – це все робить життя яскравим та цікавим. Навіть якщо ви раніше не займались танцями, співом, грою на музикальних інструментах, грою в КВК та іншим, в нашій академії є можливість спробувати все це. Тому що культурно-масове життя в нас дуже розвинуте. Тут ви можете знайти собі однодумців та друзів, спробувати щось нове для себе, наприклад, спробувати себе в журналістиці, в якості диктора на радіо, аудіо- та відеооператора, ведучого тощо. У нас в ДДМА працює медіа-група «Академія», де ви можете все це спробувати.
Кожен новий навчальний рік розпочинається з традиційного концерту, присвяченому Дню знань. Восени проводиться «Дебют першокурсника», де новоспечені студенти можуть проявити свої таланти. А допомагають створити це свято також студенти старших курсів та викладачі. Проводяться заходи на честь Дня кафедри, Дня факультету, Дня академії, а також деяких свят: День закоханих, День захисника України, День Соборності і Свободи України, День Державного Прапора, День Незалежності України, Хелоуін, День студента та інші. Традиційно навесні проводиться конкурс «Міс Академія» (а іноді «Міс і містер Академія»). Також проводиться зустріч I і V курсів спеціальності.
Окрім цього проводяться інтелектуальні ігри «Що? Де? Коли?» та різні спортивні заходи.
Студенти і викладачі кафедри АВП приймають активну участь в культурно-масовому та спортивному житті академії.
У різні роки на сцені академії поряд із студентами виступали і викладачі кафедри АВП: Люта А. В., Зателепіна С. Г., Афанасьєва М. А., Пучкова А. В. та інші і, навіть, декан факультету у танцювальних, вокальних та гумористичних номерах.
Так Анастасія Афанасьєва (зараз Люта) (АВП-03-2) закінчила виш з червоним дипломом, захистила кандидатську дисертацію і зараз працює доцентом на рідній кафедрі. Спочатку студенткою, а потім і викладачем кафедри та старшим куратором спеціальності АВП була хореографом-постановником багатьох танцювальних заходів з 2003 року не тільки на сцені ДДМА, але і поза її межами. Зокрема, танцювальний гурт «Bright Band», який вона організувала, і який існував з 2009 по 2014 роки, з її постановкою шоу-балета «Аватар» з успіхом виступав на обласних студентських змаганнях в м. Донецьк (2010 р.), «Людина року-2010» та на інших сценах.
Деякі виступи цього гурту та інших студентів ми представляємо до вашої уваги.
Зараз доцент кафедри АВП Люта А. В. продовжує виступати на сцені ДДМА, як вокаліст і гітарист.
А ще її студенти захищають лабораторні в стилі реп!
Під керівництвом доцента кафедри АВП Афанасьєвої М. А., яка раніше була старшим куратором спеціальності АВП, було організовано багато заходів. Вона разом із студентами писала сценарії для сценок, відеороликів та кліпів, писала тексти до фінальних пісень. Цей фільм було знято за її сценарієм. В ньому знялись студенти і викладачі кафедри АВП. Зйомки та монтаж проводили студенти кафедри.
На прикладі фінальної пісні виступу студентів нашої кафедри на одному зі свят академії декілька слів про те, як склалося їх подальше життя після закінчення вишу.
Олексій Булаш (АВП-04-2) грає в цьому номері на флейті, яку сам виготував. Також він самостійно виготовував барабани різної форми та різного звучання. Це дуже талановитий хлопець. Закінчив виш з червоним дипломом. Зараз у Харкові успішно працює програмістом та продовжує займатися музикою, як етномузикант. Його добре знають в Індії та інших країнах.
Олексій Куліш (АВП-04-2) – гітарист, співак, незмінний ведучий всіх студентських заходів. Зараз успішно працює в Києві програмістом.
Олексій Шепель (АВП-04-2) – «Золотий голос» академії з 2004 по 2009 роки. Людина-оркестр, без якої не проходило ні одного музикального заходу в академії. Після закінчення вишу він продовжує займатися улюбленою справою в якості затребуваного ведучого урочистих свят.
Роман Мельник (АВП-05-2) теж закінчив нашу спеціальність з червоним дипломом і зараз очолює краматорську філію «Solution Mentors LLC», в якій працюють програмістами багато наших випускників.
Владислав Кучерявих (АВП-04-1) – учасник танцювальних та музикальних студентських номерів, музикант, який написав свою рок-оперу, в якій співає разом із Лютою А. В.
Закінчив виш з червоним дипломом і зараз працює в Німеччині у фірмі «Кюттнер Аутомєйшн», яка займається питаннями автоматизації виробничих процесів та програмуванням. Продовжує займатися музикою.
Олександр Іванілов (АВП-02-1) вдало поєднував навчання в академії з бальними танцями. Зараз він один з найкращих працівників на верстаті з ЧПУ на ПрАТ «НКМЗ».
Максим Ільченко (АВП-06-1) закінчив кафедральний бакалаврат. У 2014 році був тяжко поранений в період бойових дій під час служби в лавах української армії. Після поранення здобув другу освіту реабілітолога і зараз допомагає українським воїнам проходити реабілітацію після поранень.
Декілька слів про яскраве студентське життя наших студентів, які ще навчаються у нас.
Ксенія Цюх (АВП-18м) у 2016 році здобула звання «Міс Академія». Третій рік поспіль займає перше місце за вокалом на щорічному міському студентському конкурсі між вузами «Студдія» та «Веселка». У 2018 році була удостоєна звання «Золотий голос Академії». Дівчина активно займається волонтерською діяльністю, підготовкою багатьох заходів як в академії, так і в місті. На другому та третьому курсах навчання була головою ради студентського самоврядування, а на третьому і четвертому курсах була головою студентської ради самоврядування факультету. Приймала участь у Львівському Вертепі, як представник Донецької області.
Руслан Шевченко (АВП-18м) протягом навчання працює помічником звукорежисера в ДДМА. Також він є резидентом клубу RIA.
Роман Лисенко (АВП-18м) – ведучий заходів в ДДМА. На другому курсі був головою культмасового сектору ДДМА. На третьому курсі був головою спортивного сектору ДДМА. Разом із своєю командою КВК «Фторник» виступав не тільки в стінах ДДМА. Хлопці брали участь в «Лізі сміху» та мають досягнення:
Як бачите, по-різному склалося після вишу життя наших студентів. Але всі вони – наші діти, за їхніми успіхами ми продовжуємо спостерігати.
декан ФМ, проф. Кассов В.Д.;
заст. декана ФМ, ст. викл. Приходько О.В.;
зав. каф. АВП, проф. Клименко Г.П.;
заст. зав. каф. АВП, доц. Суботін О.В. – куратор трьох гр. {АВП-20-1м(наук), АВП-20-2м, КІ-20-м};
голова НВК, доц. Періг О.В. – куратор трьох гр. {АВП-20-1т, АВП-20-2т, КІ-20-1т};
заст. голови НВК, доц. Афанасьєва М.А. – куратор гр. КІ-19-1м;
доц. Разживін О.В. – куратор двох гр. {АВП-20-1, КІ-20-1};
доц. Люта А.В. – куратор гр. АВП-17-1;
доц. Сердюк О.О. – куратор двох гр. {АВП-19-1м, гр. АВП-19-2м};
доц. Сус С.П.;
доц. Руденко В.М. – куратор двох гр. {АВП-19-1т, КІ-19-1т};
доц. Макшанцев В.Г.;
ст. викл. Донченко Є.І. – куратор гр. АВП-19-1;
асист. Залятов А.Ф. – куратор гр. АВП-18-1;
асист. Білоіваненко Ю.С.;
асист. Картамишев Д.О. – куратор гр. КІ-19-1;
ст. гр. КІ-20-м – Висторопський М.А.;
ст. гр. АВП-20-1м (наук) – Криворучек В.В.;
ст. гр. АВП-20-2м – Семеничева К.О.;
ст. гр. АВП-19-1м (наук) – Майборода І.В.;
ст. гр. АВП-19-2м – Скрипниченко В.С.;
ст. гр. КІ-19-1м – Жук Я.А.;
ст. гр. АВП-17-1 – Гаркунов Д.М.;
ст. гр. АВП-18-1 – Закір’я Р.Р.;
ст. гр. АВП-19-1 – Бєлов С.С.;
ст. гр. АВП-20-1 – Майхапар Д.В.;
ст. гр. КІ-19-1 – Рейманіс С.Д.;
ст. гр. КІ-20-1 – Костильова Ю.В.;
ст. гр. АВП-19-1т – Карманов Є.С.;
ст. гр. АВП-19-2т – Птущенко М.В.;
ст. гр. КІ-19-1т – Топал С.Ю.;
ст. гр. АВП-20-1т – Неживий Д.О.;
ст. гр. АВП-19-2т – Павлик Д.А.;
ст. гр. КІ-20-1т – Чащин І.І.
Звіт_щодо_заходів_каф_АВП_від_2020_11_17_стосовно_ліквід_заборг
АВП-18-1 – ас. Залятов А.Ф.;
АВП-18-1т – доц. Періг О.В.;
АВП-17-1 – доц. Люта А.В.;
АВП-17-1т – доц. Руденко В.М.;
АВП-16-1 – доц. Разживін О.В.;
АВП-15-1 – ст. викл. Донченко Є.І.
АВП-18-1м – ст. викл. Гущин О.В.
КІ-18-1м – доц. Суботін О.В.
АВП-17-1,2м – доц. Сердюк О.О.
Старший куратор АВП – доц. Люта А.В.
Відмітна особливість фахівця – його здатність вирішувати широке коло завдань з розробки та обслуговування електронної та комп'ютерної техніки, вимірювальних приладів, електричних апаратів, аналогових і цифрових систем керування, електромеханічних, гідравлічних і пневматичних приводів.
Спеціаліст з автоматизованого керування може працювати на підприємствах, в організаціях та фірмах по застосуванню комп'ютерних і мікропроцесорних систем для автоматизованого керування, а також для збирання і обробки інформації, бути науковим співробітником або викладачем ВНЗ.
Випускник може посідати посади:
- інженер з експлуатації та ремонту систем автоматичного керування;
- інженер-конструктор систем автоматичного керування;
- інженер-дослідник автоматизованих систем керування (АСУ);
- інженер-електронік з монтажу, налагодження та ремонту засобів програмного керування обладнанням;
- інженер-програміст з розробки прикладного програмного забезпечення.
Діяльність фахівця з автоматичного керування цікава і багатогранна, проте вимагає великої ерудиції і професійних знань у галузях математики, фізики, механіки, інформатики та обчислювальної техніки, систем програмування, штучного інтелекту та нейромережевих технологій, електротехніки, мікропроцесорної техніки, теорії керування, безпеки праці та економіки.
Навчальний план спеціальності насичений дисциплінами з проектування і застосування мікропроцесорних засобів, програмування і організації роботи персональних ЕОМ і локальних обчислювальних мереж, електроніки і мікросхемотехніки, автоматизованих систем керування та обробки інформації, а також систем із гідро-, пневмо- і електроприводами.
Студенти не тільки отримують солідну підготовку для роботи на ПЕОМ, що відповідає вимогам інженера-програміста, а й набувають уміння і навичок конструювання та обслуговування спеціальних систем, призначених для конкретних завдань керування, адміністрування комп'ютерних мереж, моделювання систем керування.
Саме в умінні використовувати мікропроцесорну обчислювальну техніку в керуванні технологічними процесами і полягає цінність фахівця з АСУ. На ринку праці потрібні розумні і здатні оригінально мислити інженери. Вони повинні вміти враховувати всі особливості взаємодії людини і машини, програми і апаратури, електроніки і механіки.
Знання, отримані за фахом, дозволяють поглянути на світ іншими очима, а також набути впевненості, що ти людина майбутнього із цікавою, творчою і затребуваною часом професією.
ЯКУ РОБОТУ МОЖЕ ВИКОНУВАТИ СПЕЦІАЛІСТ?
Виробничі функції, що виконуються фахівцями з автоматизованого керування, досить великі: від розробки систем автоматизації та створення програмного забезпечення – до моделювання та дослідження процесів керування і розробки принципово нових систем керування, які полягають у наступному:
Міжнародні зв’язки кафедри забезпечують роботу навчального центру автоматизації, який створено на базі кафедри АВП, а також створюють умови для підвищення якості підготовки бакалаврів та магістрів.
Як і в попередні роки, кафедра підтримує партнерські відносини, уклала міжнародні угоди про творче співробітництво та продовжує співпрацю: з фірмою Berneerker & Rainer Industrie Electronik Ges mbH (Австрія), угодою з якою передбачено стажування викладачів, сумісні навчальні семінари та конференції, навчання студентів на технічному обладнанні фірми B&R (фірма безкоштовно передала мікропроцесорну систему і програмне забезпечення); науково-виробничим центром (НВЦ) «Спецсистеми» (Республіка Білорусь); відділом прикладних проблем оптимізації Обчислювального центру Російської Академії наук (м. Москва) для проведення сумісних досліджень у галузі математичного моделювання та оптимізації технологічних систем зі складною динамічною структурою (за результатами досліджень опублікована монографія); Московським заводом теплової автоматики (Росія), завдяки чому завод передав кафедрі три сучасних стенда і програмне забезпечення (програмно-технічні комплекси «КОНТАР») систем автоматизації (за результатами досліджень підготовлено методичний посібник з грифом МОНУ).
Викладачі кафедри за запрошенням закордонних спеціалістів брали участь у закордонних міжнародних заходах.
Викладачі кафедри АВП (Суботін О.В.) і КІТ (Тарасов О.Ф., Сагайда П.І.) в рамках проекту наукового співробітництва TEMPUS «Перепідготовка викладачів університетів у галузі інженерії вбудованих систем і віртуальних платформ для навчання» взяли участь у другому тренінгу (весняному курсі в Ільменау), який проводився в Технологічному університеті Ільменау (ТУИ, м Ільменау, Німеччина) у відповідності з отриманим запрошенням від міжнародного Проекту TEMPUS-DESIRE наукового співробітництва (обмін досвідом, навчання) у період з 13/04/2015 по 25/04/2015.
Викладачі кафедри АВП з 2013 по 2016 роки брали участь у TEMPUS-project 544091-TEMPUS-1- 2013-1-BE-TEMPUS-JPCR «Розробка курсів з вбудованих (комп'ютерних) систем з реалізацією інноваційних віртуальних підходів до інтеграції науки, освіти і виробництва в UA, GE, AM (DESІRE)». В рамках проекту TEMPUS "DESIRE" отримано ліцензію на сучасну спеціалізовану CAD-систему для проектування електронних схем Altium Designer.
З 2017 року викладачі кафедри АВП (Суботін О.В., Руденко В.М.) приймають участь у виконанні міжнародного проекту Erasmus + 586114-EPP-1-2017-1-ES-EPPKA2-CBHE-JP «Розробка інноваційної міждисциплінарної навчальної програми з інтелектуальних імплантатів для бакалаврів і магістрів в області біоінженерії / BIOART».
Встановлені договірні зв’язки з ТОВ «Шнайдер Електрик Україна». Є домовленість на постачання обладнання цієї фірми на кафедру АВП. Першу партію обладнання (стенд та електропривод) вже отримано.
Організація НДР на кафедрі стосується роботи викладачів у другій половині дня. Тематика робіт підкоряється єдиному науковому напрямку кафедри Дк-07-2019 «Підвищення ефективності виробничих процесів машинобудування та металургії шляхом впровадження автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій» (кер. Клименко Г.П.).
Викладачі кафедри (Клименко Г.П., Суботін О.В., Разживін О.В.) беруть участь у міжнародному проекті TEMPUS Desire, керівник від ДДМА – проф. каф. КІТ Тарасов О.Ф.
НДРС займаються 100 % магістрів, починаючи з ІV курсу. Студенти проводять дослідження в рамках дипломних проектів бакалавр, розвиваючи їх до дослідницької частини дипломного проекту магістра. За результатами НДРС студенти готують виступи на конференціях, публікації в «Студентському віснику» та інших виданнях.
На кафедрі є студенти, які навчаються за системою «Обдаровані студенти». Вони проводять дослідження, які, як правило, пов'язані з тематикою НДР своїх керівників. Під їхнім керівництвом готуються не тільки публікації і виступи на конференціях, але й виготовляються та допрацьовуються лабораторні установки і макети.
I. З 2015 року к.т.н., доц. Періг О. В. [Періг О. В. (канд. техн. наук, доц.)] є членом редколегії Гугл Сколар (Google Scholar)-індексованого видання відкритого доступу Вісник Донбаської державної машинобудівної академії [Herald of the DSEA]:
http://www.dgma.donetsk.ua/science_public/ddma/
http://nfv.ukrintei.ua/view/5ba9e97de9c40f1989321d53
II. З 2019 року к.т.н., доц. Періг О. В. [assoc. prof. Perig A., CSc. (Donbass State Engineering Academy)] є членом редколегії Індекс-Копернікус-індексованого кат. Б фах. видання відкритого доступу Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки» [Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University. Series Pedagogical Sciences] (Категорiя Б (фах.) + Index Copernicus):
http://ped-ejournal.cdu.edu.ua/index
https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=45416
http://nfv.ukrintei.ua/view/5b1925e17847426a2d0ab2f3
Журнал Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки» входить до «Переліку наукових фахових видань України» категорії «Б», у яких можуть публікуватися результати досліджень здобувачів наукових ступенів доктора філософії і доктора наук за педагогічними спеціальностями 011, 012, 013, 014, 015 на підставі Наказу Міністерства освіти і науки України від 17 березня 2020 р. № 409.
III. З 2021 року к.т.н., доц. Періг О.В. [▪Alexander V. Perig, PhD, Donbass State Engineering Academy, UKRAINE] є членом редколегії Індекс-Копернікус-індексованого міжнародного журналу відкритого доступу The European Educational Researcher (EUER) [European Educational Researcher] (DOAJ-, ERIHPLUS-, ERIC- та Index Copernicus-):
https://eu-er.com/editorial-board/
https://doaj.org/toc/2517-6323
https://dbh.nsd.uib.no/publiseringskanaler/erihplus/periodical/info?id=494240
IV. З 2021 року к.т.н., доц. Періг О.В. [▪Alexander V. Perig, Donbass State Engineering Academy, Kramatorsk, Ukraine] є членом дорадчої редколегії (Advisory Editorial Member) Скопус- / ВоС Коре- / Індекс-Копернікус- (Scopus / ESCI WoS Core / Index Copernicus)- індексованого міжнародного журналу відкритого доступу Acta Metallurgica Slovaca [{ACTA METALLURGICA SLOVACA, TECHNICKA UNIV V KOSICIACH & HUTNICKA FAKULTA, LETNA 9, KOSICE, 04200, SLOVAKIA}; {SCICELL SRO, MOJZESOVO 18, MOJZESOVO, SLOVAKIA, 94104}] ({Acta Metallurgica Slovaca in Scopus: Scopus SNIP (2019) = 0.516; SciMagoJr Q3 - Materials Science - Metals and Alloys}; {Acta Metallurgica Slovaca in WoS Core: Web of Science Core Collection - Emerging Sources
https://journals.scicell.org/index.php/AMS/about/editorialTeam
https://journals.scicell.org/index.php/AMS/about
https://www.scopus.com/sourceid/19600156802
http://www.scimagojr.com/journalsearch.php?q=19600156802&tip=sid&exact=no
http://ip-science.thomsonreuters.com/cgibin/ jrnlst/jlresults.cgi?PC=MASTER&ISSN=1335-1532
https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=42627
У складі кафедри створено 2 класи ПЕОМ із сучасними комп’ютерами, лекційна аудиторія, а також шість спеціалізованих лабораторій: електроніки і мікросхемотехніки, теорії автоматичного керування, систем комп’ютерно-інтегрованого керування, автоматизованого електроприводу, гідро-пневмоавтоматики, мікропроцесорної техніки.
Навчальні приміщення оснащено найсучаснішими стендами та приладами. Так, в лабораторії електроніки і мікросхемотехніки застосовуються чотири унікальних сучасних стенди, кожний з яких забезпечує виконання 32 лабораторних робіт. У лабораторії комп’ютерно-інтегрованого керування при сприянні Краматорської ТЕЦ встановлено обладнання з модемним зв’язком «Кафедра-ТЕЦ», яке дозволяє студентам вивчати роботу кращої в СНД системи обліку витрати енергоносіїв. Кафедра має спеціалізовані мікропроцесорні системи для комп’ютерно-інтегрованих технологій від фірми B&R (Австрія) і науково-виробничого центра «Спецсистемы» (Республіка Білорусь). Функціонує лабораторія гідро- пневмоавтоматики європейського рівня, для якої придбано стенди всесвітньо відомої фірми FESTO-Didaсtiс (Німеччина). Стенди укомплектовані елементами, які застосовуються у виробництві і дозволяють досліджувати різноманітні схемотехнічні рішення з використанням комп’ютерної та мікропроцесорної техніки. Разом з цим обладнанням кафедра отримала дидактичні матеріали, каталоги продукції та програмне забезпечення фірми «FESTO». Також впроваджено у навчальний процес три навчальних стенди Московського заводу теплової автоматики «КОНТАР-КМ800», що містять у собі контролери MC8, MC5, MR8, датчики температури, вологості та електропривід LM24SR (Belimo, Швейцарія), який призначено для керування повітряними заслінками, а також програмне забезпечення: інструментальна система програмування KONGRAF, програмний засіб CONSOLE для завантаження та роботи з приладами, система моніторингу KONTAR-SCADA. На базі цих приладів створено модель системи керування для вентиляції, кондиціювання та опалювання приміщення.
Крім того, кафедрою створено вісім стендів мікропроцесорної техніки, прилади і пристрої вимірювальної техніки та робототехнічні системи.
У центрі «Автоматизація і комп`ютерно-інтегроване керування» кафедри АВП розміщено устаткування австрійської фірми B&R, німецької фірми Festo та ін. Тут проводяться лабораторні і практичні заняття зі студентами з дисциплін «Гнучке автоматизоване виробництво», «Основи комп`ютерно-інтегрованого керування», «Гідропневмоприводи», «Автоматизований електропривод» на наступних лабораторних стендах:
Навчальний стенд № 1. Система позиціювання B&R: Інтерактивне програмування на стійці ЧПУ CNC-3D.
Навчальний стенд № 2. Комп`ютерно-інтегрована система автоматизації B&R2005: Настроювання ПІД-регулятора САУ.
Навчальний стенд № 3. Інтегрований привід ACOPOS: Інтерактивне настроювання динамічних параметрів системи при різних навантаженнях серводвигуна.
Навчальний стенд № 4. Панель керування оператора Power Panel PP21/41: Програмування завдання візуалізації, керування, позиціювання і зв'язки.
Навчальний стенд № 5. Комп`ютерно-інтегрований стенд РТК: Програмування завдання керування роботом «МП-9С» на базі PLC B&R2003.
Навчальний стенд № 6. Стенд електропневмоавтоматики з набором елементів: Моделювання завдання автоматизації пневмопривода.
Навчальний стенд № 7. Електрогідравлічний стенд із набором елементів: Моделювання завдань верстатного гідроприводу.
Навчальний стенд № 8. Програмно-технічний комплекс «КОНТАР-КМ800»: Проектування системи керування і програмування приладів комплексу в програмному середовищі KONGRAPH.
Навчальний стенд № 9. Комп`ютерно-інтегрована система керування РТК на базі мікроконтролера EV8031/AVR: Програмування завдання керування роботами ПР-5.
У лабораторії автоматизованого електропривода змонтовано два стенди з новітніми системами частотного керування асинхронними двигунами фірми АВВ (Швеція), комп’ютерно-інтегрований стенд для дослідження системи автоматичного керування електродвигунами постійного струму, стенди із сучасними системами керування мікроприводами та інші.
В аудиторії 2101 змонтовано три стенди, на яких виконуються лабораторні роботи з дисциплін «Автоматизований електропривід» і «Комплектний електропривід»:
В аудиторії 2107 розміщені чотири сучасних універсальних стенди і двопроменеві осцилографи. На зазначеному устаткуванні виконується 18 лабораторних робіт з дисципліни «Електроніка і мікропроцесорна техніка», а також вісім лабораторних робіт з дисципліни «Теорія автоматичного керування».
Для підвищення ефективності використання обчислювальної техніки на кафедрі існує локальна мережа, введена система доступу в Internet для студентів і викладачів, встановлено сучасні програмні пакети, застосовуються відеопроектори та інші засоби.
В аудиторії 2108 готується стенд з використанням нового обладнання на базі Arduino Mega +2560 R3. Це навчальна плата для роботи з мікроконтролером Atmega8U2 для навчання студентів електроніці
Плата доукомплектована:
Для підвищення ефективності використання обчислювальної техніки на кафедрі існує локальна мережа, введена система доступу в Internet для студентів і викладачів, встановлено сучасні програмні пакети, застосовуються відео проектори, інтерактивна дошка та інше мультимедійне устаткування.
Установлено програмне забезпечення, яке дає можливість проводити лабораторні заняття в режимі відеоконференції з використанням дошки на екрані дисплея.
На кафедрі забезпечено доступ в мережу Internet, створено навчально-методичний портал кафедри, в якому знаходяться довідкові матеріали, література, методичні розробки, конспекти лекційних курсів та інше.
У рамках договорів, які кафедра уклала з фірмою B&R (Австрія), а також з партнером фірми FESTO-Didactic – Інститутом лінгвістики і нових технологій (м. Київ), кафедра продовжує отримувати унікальні дидактичні і програмні матеріали, довідкову інформацію, каталоги продукції всесвітньо відомих фірм, які широко застосовуються в навчальному процесі.
Усі дисципліни кафедри використовують ПЕОМ при виконанні лабораторних і практичних завдань, курсових і дипломних проектів. Завдання з дисциплін кафедри виконуються за допомогою прикладних програмних продуктів: Microsoft Office (Microsoft Access 2003,Microsoft Visio), Microsoft Visual Studio 1998 (Microsoft Visual InterDev 6.0, Microsoft Visual Basic 6.0), Microsoft Visual Studio 2010 (Visual Basic.NET 2010, C#. JavaScript ), C++ 4,2, Matlab, Proteus, CodeSys, Scilab/Scicos, EWB, GENI, EPLAN Electric P8 1.9 International SP1.
Застосовується також програмне забезпечення, яке розроблене викладачами кафедри та спрямоване на автоматизацію складних розрахунків та візуалізацію елементів технологічних процесів.
Періг О.В. працює у ДДМА із вересня 2002 р.
Вчений ступінь, спеціальність: Кандидат технічних наук зі спеціальності 05.03.05 – процеси та машини обробки тиском з 2011 р. Дисертацію к.т.н. захистив 24.03.2011 у спеціалізованій раді Д 12.105.01; назва теми дисертації «Удосконалення процесів кутового пресування на основі моделювання рівноканальної пластичної течії матеріалів» (“Angular Pressing Process Improvement Based on a Simulation of Equal Channel Plastic Flow of Materials”)
Вчене звання (за спеціальністю): Вчене звання доцента кафедри автоматизації виробничих процесів ДДМА присвоєне від 23 вересня 2014 р.
Найменування закладу, який закінчив (рік закінчення, спеціальність, кваліфікація за дипломом): Слов’янський державний педагогічний інститут (2002, Диплом з відзнакою, спеціальність “Педагогіка і методика середньої освіти. Фізика”, кваліфікація вчителя фізики та основ інформатики, астрономії та безпеки життєдіяльності)
Періг О. В. читає наступні дисципліни:
1) Гідрогазодинаміка, 24 лекц. год.;
2) Термодинаміка та теплотехніка, 24 лекц. год.;
3) Основи мехатроніки, 36 лекц. год.;
4) Програмна обробка наукових досліджень, 36 лекц. год.;
5) Інформаційні мережі, 16 лекц. год.
Періг О. В. є членом редколегії Вісника Донбаської державної машинобудівної академії – Періг О.В., канд. техн. наук, доц. – Фахова реєстрація у ВАК України: перереєстровано: Наказ МОН України № 326 від 04.04.2018 (технічні науки) (додаток 9)
Періг О. В. є членом редколегії Вісника Черкаського університету (серія: педагогічні науки) [Вісник Черкаського національного університету. Серія «Педагогічні науки»] – Періг О.В., к. т. н., доцент (Донбаська держ. машинобуд. акад.) [assoc. prof. Perig A., CSc. (Donbass State Engineering Academy)] (http://ped-ejournal.cdu.edu.ua/index) – Фахова реєстрація у ВАК України: перереєстровано: Наказ МОН України №528 від 12.05.2015 [Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка (13.00.00)] {Спеціальності: 011 Освітні, педагогічні науки; 012 Дошкільна освіта; 013 Початкова освіта; 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями); 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями)}:
http://ped-ejournal.cdu.edu.ua/index
Періг О. В. є членом редколегії Наукового Наукового Вісника Донбаської державної машинобудівної академії – Періг О.В., к.т.н., доц.:
http://www.dgma.donetsk.ua/science_public/science_vesnik/
Періг О.В. є співавтором 43 журнальних Scopus-публікацій: Scopus h-index: 11; Scopus Author ID: 35772967800;
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=35772967800
https://www.mendeley.com/authors/35772967800
https://orcid.org/0000-0002-6923-6797
Періг О.В. є співавтором 45 журнальної WoS Core-публікації: WoS Core h-index: 10; A) опубліковано 30 журнальних статей, проіндексованих у Web of Science Core Collection - Science Citation Index Expanded із імпакт факторами JCR у SCIE (Q2, Q3, Q4); (B) опубліковано 1 журнальну статтю, проіндексовану у Web of Science Core Collection - Social Sciences Citation Index із імпакт фактором JCR у SSCI (Q4); (C) опубліковано 11 журнальних статей, проіндексованих у Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index (імпакт фактор JCR є відсутнім); (D) опубліковано 3 журнальні статті, проіндексовані у Web of Science Core Collection - Data Citation Index (імпакт фактор JCR є відсутнім):
https://publons.com/researcher/1274246/alexander-perig/
За 2014-2019 роки Періг О.В. опублікував у співавторстві наступні основні публікації (38 наукових журнальних публікацій Q2, Q3, Q4-рівня, проіндексованих у БД Scopus; 37 наукових журнальних публікацій у БД Web of Science Core Collection: 25 наукових публікацій із імпакт фактором JCR у SCIE WoS Core; 1 наукова публікація із імпакт фактором JCR у SSCI WoS Core; 11 наукових публікацій, проіндексованих у ESCI WoS Core):
1) Perig, A. V., & Golodenko, N. N. (2014). CFD 2D simulation of viscous flow during ECAE through a rectangular die with parallel slants [Плоске розрахункове гідродинамічне моделювання в’язкої течії упродовж рівноканальної кутової екструзії через прямокутний штамп з паралельними зкосами]. The International Journal of Advanced Manufacturing Technology, 74(5), 943–962. https://doi.org/10.1007/s00170-014-5827-2 [Scopus та SCIE WoS Core]
2) Perig, A. V., & Golodenko, N. N. (2014). CFD simulation of ECAE through a multiple-angle die with a movable inlet wall [Розрахункове гідродинамічне моделювання рівноканальної кутової екструзії через багатокутовий штамп з рухомою вхідною стінкою]. Chemical Engineering Communications, 201(9), 1221–1239. https://doi.org/10.1080/00986445.2014.894509 [Scopus та SCIE WoS Core]
3) Laptev, A. M., Perig, A. V., & Vyal, O. Y. (2014). Analysis of Equal Channel Angular Extrusion by Upper Bound Method and Rigid Block Model [Аналіз рівноканальної кутової екструзії методом верхньої оцінки та моделлю жорстких блоків]. Materials Research-Ibero-American Journal of Materials, 17(2), 359–366. https://doi.org/10.1590/S1516-14392013005000187 [Scopus та SCIE WoS Core]
4) Perig, A. V., & Laptev, A. M. (2014). Study of ECAE mechanics by upper bound rigid block model with two degrees of freedom [Вивчення механіки рівноканальної кутової екструзії шляхом застосування верхньооціночної моделі жорстких блоків з двома ступенями свободи]. Journal of the Brazilian Society of Mechanical Sciences and Engineering, 36(3), 469–476. https://doi.org/10.1007/s40430-013-0121-z [Scopus та SCIE WoS Core]
5) Perig, A. V. (2014). 2D upper bound analysis of ECAE through 2θ-dies for a range of channel angles [Плоский аналіз рівноканальної кутової екструзії за методом верхньої оцінки через 2θ-штампи для діапазону кутів перетину каналів]. Materials Research-Ibero-American Journal of Materials, 17(5), 1226–1237. https://doi.org/10.1590/1516-1439.268114 [Scopus та SCIE WoS Core]
6) Perig, A. V., Stadnik, A. N., & Deriglazov, A. I. (2014). Spherical Pendulum Small Oscillations for Slewing Crane Motion [Малі осциляції сферичного маятника при поворотному русі крану]. Scientific World Journal, 451804. https://doi.org/10.1155/2014/451804 [Scopus та SCIE WoS Core]
7) Perig, A. V., Stadnik, A. N., Deriglazov, A. I., & Podlesny, S. V. (2014). 3 DOF Spherical Pendulum Oscillations with a Uniform Slewing Pivot Center and a Small Angle Assumption [Осциляції сферичного маятника з трьома ступенями свободи з рівномірно обертовою точкою підвісу та з припущенням малого кута]. Shock and Vibration, 203709. https://doi.org/10.1155/2014/203709 [Scopus та SCIE WoS Core]
8) Zhbankov, I. G., Markov, O. E., & Perig, A. V. (2014). Rational parameters of profiled workpieces for an upsetting process [Раціональні параметри спрофільованих заготівок для процесу осаджування]. International Journal of Advanced Manufacturing Technology, 72(5–8), 865–872. https://doi.org/10.1007/s00170-014-5727-5 [Scopus та SCIE WoS Core]
9) Perig, A. V., & Golodenko, N. N. (2015). ECAP process improvement based on the design of rational inclined punch shapes for the acute-angled Segal 2θ-dies: CFD 2-D description of dead zone reduction [Удосконалення процесу рівноканального кутового пресування, засноване на проектуванні раціональних похилих форм пуансонів для гострокутних Сегалівських 2θ-штампів: плоский розрахунковий гідродинамічний опис зменшення застійної зони]. Mechanical Sciences, 6(1), 41–49. https://doi.org/10.5194/ms-6-41-2015 [Scopus та SCIE WoS Core]
10) Perig, A. V., Tarasov, A. F., Zhbankov, I. G., & Romanko, S. N. (2015). Effect of 2θ-Punch Shape on Material Waste during ECAE through a 2θ-Die [Вплив форми 2θ-пуансону на втрати матеріалу упродовж рівноканальної кутової екструзії через 2θ-штамп]. Materials and Manufacturing Processes, 30(2), 222–231. https://doi.org/10.1080/10426914.2013.832299 [Scopus та SCIE WoS Core]
11) Perig, A. (2015). Two-parameter Rigid Block Approach to Upper Bound Analysis of Equal Channel Angular Extrusion Through a Segal 2θ-die [Двохпараметричний підхід, заснований на застосуванні жорстких блоків до аналізу за методом верхньої оцінки рівноканальної кутової екструзії через Сегалівський 2θ-штамп]. Materials Research-Ibero-American Journal of Materials, 18(3), 628–638. https://doi.org/10.1590/1516-1439.004215 [Scopus та SCIE WoS Core]
12) Kakavas, P. A., & Perig, A. V. (2015). Fracture initiation from initial spherical flaws in incompressible propellant materials [Виникнення руйнування від початкових сферичних тріщин у нестисливих матеріалах ракетного палива]. Materia-Rio De Janeiro, 20(2), 407–419. https://doi.org/10.1590/S1517-707620150002.0042 [Scopus та SCIE WoS Core]
13) Gribkov, E. P., Perig, A. V., & Danilyuk, V. A. (2015). Research into the process of producing powder tapes [Дослідження процесів виготовлення порошкових стрічок]. International Journal of Advanced Manufacturing Technology, 77(5–8), 1087–1104. https://doi.org/10.1007/s00170-014-6496-x [Scopus та SCIE WoS Core]
14) Perig, A. V., & Golodenko, N. N. (2016). Effect of workpiece viscosity on strain unevenness during equal channel angular extrusion: CFD 2D solution of Navier-Stokes equations for the physical variables “flow velocities-punching pressure” [Вплив в’язкості заготівки на нерівномірність розподілу деформацій упродовж рівноканальної кутової екструзії: розрахунковий гідродинамічний двомірний розв’язок рівнянь Нав’є-Стокса для фізичних змінних «швидкості течії – тиск пресування»]. Materials Research Express, 3(11), 115301. https://doi.org/10.1088/2053-1591/3/11/115301 [Scopus та SCIE WoS Core]
15) Perig, A. V., & Golodenko, N. N. (2016). CFD 2D Description of Local Flow of Polymer Workpiece through a modified U-Shaped Die During Equal Channel Multiple Angular Extrusion [Розрахунковий гідродинамічний двомірний опис локальної течії полімерної заготівки через модифікований U-подібний штамп упродовж рівноканальної багатокутової екструзії]. Materials Research-Ibero-American Journal of Materials, 19(3), 602–610. https://doi.org/10.1590/1980-5373-MR-2016-0013 [Scopus та SCIE WoS Core]
16) Gribkov, E. P., & Perig, A. V. (2016). Research of energy-power parameters during powder wire flattening [Дослідження енергосилових параметрів упродовж зплющування порошкового дроту]. International Journal of Advanced Manufacturing Technology, 85(9–12), 2887–2900. https://doi.org/10.1007/s00170-016-8714-1 [Scopus та SCIE WoS Core]
17) Zhbankov, I. G., Perig, A. V., & Aliieva, L. I. (2016). New schemes of forging plates, shafts, and discs [Нові схеми кування плит, валів та дисків]. International Journal of Advanced Manufacturing Technology, 82(1–4), 287–301. https://doi.org/10.1007/s00170-015-7377-7 [Scopus та SCIE WoS Core]
18) Markov, O. E., Perig, A. V., Markova, M. A., & Zlygoriev, V. N. (2016). Development of a new process for forging plates using intensive plastic deformation [Розвиток нового процесу кування плит із застосуванням інтенсивного пластичного деформування]. International Journal of Advanced Manufacturing Technology, 83(9–12), 2159–2174. https://doi.org/10.1007/s00170-015-8217-5 [Scopus та SCIE WoS Core]
19) Zhbankov, I. G., Perig, A. V., & Aliieva, L. I. (2016). Calculation of recovery plasticity in multistage hot forging under isothermal conditions [Розрахунок відновлення пластичності упродовж багатостадійного гарячого кування за ізотермічних умов]. Springerplus, 5, 1881. https://doi.org/10.1186/s40064-016-3570-x [Scopus та SCIE WoS Core]
20) Perig, A. V., Stadnik, A. N., Kostikov, A. A., & Podlesny, S. V. (2017). Research into 2D Dynamics and Control of Small Oscillations of a Cross-Beam during Transportation by Two Overhead Cranes [Дослідження двомірної динаміки та управління малими осциляціями траверси упродовж транспортування двома мостовими кранами]. Shock and Vibration, 9605657. https://doi.org/10.1155/2017/9605657 [Scopus та SCIE WoS Core]
21) Kostikov, A. A., Perig, A. V., & Lozun, R. R. (2017). Simulation-assisted teaching of graduate students in transport: A case study of the application of acausal freeware JModelica.org to solution of Sakawa’s open-loop optimal control problem for payload motion during crane boom rotation [Навчання студентів-старшокурсників транспортних спеціальностей із використанням комп’ютерного моделювання: Окремий випадок застосування акаузального безкоштовного програмного забезпечення JModelica.org до розв’язання задачі Сакави з оптимального позиційного управління рухом вантажу упродовж обертання стріли крану без зворотнього зв’язку із розімкненим ланцюгом впливу]. International Journal of Mechanical Engineering Education, 45(1), 3–27. https://doi.org/10.1177/0306419016669033 [Scopus]
22) Kostikov, A. A., Perig, A. V., Mikhieienko, D. Y., & Lozun, R. R. (2017). Numerical JModelica.org-based approach to a simulation of Coriolis effects on guided boom-driven payload swaying during non-uniform rotary crane boom slewing [Чисельний підхід, заснований на застосуванні JModelica.org до моделювання ефектів Коріоліса на кероване розгойдування вантажу, спричинене нерівномірним обертанням стріли крану]. Journal of the Brazilian Society of Mechanical Sciences and Engineering, 39(3), 737–756. https://doi.org/10.1007/s40430-016-0554-2 [Scopus та SCIE WoS Core]
23) Perig, A. V., Kostikov, A. A., Skyrtach, V. M., Lozun, R. R., & Stadnik, A. N. (2017). Application of JModelica.org to Teaching the Fundamentals of Dynamics of Foucault Pendulum-Like Guided Systems to Engineering Students [Застосування JModelica.org для навчання студентів технічних вишів основам динаміки Фуко-подібних керованих систем]. Information Technologies and Learning Tools, 62(6), 151–178. https://doi.org/10.33407/itlt.v62i6.1926 [ESCI WoS Core]
24) Perig, A. V. (2017). How to Teach Students to Make a Simple Experimental Visualization of the Macroscopic Rotational Modes of Large Deformations During Pressure Forming [Як навчати студентів здійснювати просту експериментальну візуалізацію макроскопічних ротаційних мод великих деформацій упродовж обробки тиском]. Journal of Materials Education, 39(5–6), 193–208. https://icme.unt.edu/sites/default/files/vol.39issue5-62017.pdf [SCIE WoS Core]
25) Perig, A. V., & Galan, I. S. (2017). The experimental verification of the known flow line models describing local flow during ECAE (ECAP) [Експериментальна верифікація відомих моделей ліній току, які описують локальну течію при рівноканальній кутовій екструзії (рівноканальному кутовому пресуванні)]. Letters on Materials-Pis Ma O Materialakh, 7(3), 209–217. https://doi.org/10.22226/2410-3535-2017-3-209-217 [Scopus та ESCI WoS Core]
26) Perig, A. V., & Golodenko, N. N. (2017). Effects of Material Rheology and Die Walls Translational Motions on the Dynamics of Viscous Flow during Equal Channel Angular Extrusion through a Segal 2θ-Die: CFD 2D Solution of a Curl Transfer Equation [Ефекти впливу реології матеріалу та переносних рухів стінок штампу на динаміку в’язкої течії упродовж рівноканальної кутової екструзії через Сегалівський 2θ-штамп: двомірний розрахунковий гідродинамічний розв’язок рівняння перенесення вихору]. Advances in Materials Science and Engineering, 7015282. https://doi.org/10.1155/2017/7015282 [Scopus та SCIE WoS Core]
27) Perig, A. V., & Golodenko, N. N. (2017). 2D CFD description of the kinematic effects of movable inlet and outlet die wall transport motion and punch shape geometry on the dynamics of viscous flow during ECAE through Segal 2θ-dies for a range of channel angles [Плоский гідродинамічний опис кінематичного впливу переносного руху рухомих вхідної та вихідної стінок штампу та геометрії пуансону на динаміку в’язкої течії упродовж рівноканальної кутової екструзії через Сегалівські 2θ-штампи для ряду кутів перетину каналів]. AIMS Materials Science, 4(6), 1240–1275. https://doi.org/10.3934/matersci.2017.6.1240 [Scopus та ESCI WoS Core]
28) Markov, O. E., Perig, A. V., Zlygoriev, V. N., Markova, M. A., & Kosilov, M. S. (2017). Development of forging processes using intermediate workpiece profiling before drawing: Research into strained state [Розвиток процесів кування із застосуванням проміжного профілювання заготівки перед протягуванням: дослідження деформованого стану]. Journal of the Brazilian Society of Mechanical Sciences and Engineering, 39(11), 4649–4665. https://doi.org/10.1007/s40430-017-0812-y [Scopus та SCIE WoS Core]
29) Markov, O. E., Perig, A. V., Zlygoriev, V. N., Markova, M. A., & Grin, A. G. (2017). A new process for forging shafts with convex dies. Research into the stressed state [Новий процес кування валів опуклими бійками. Дослідження напруженого стану]. International Journal of Advanced Manufacturing Technology, 90(1–4), 801–818. https://doi.org/10.1007/s00170-016-9378-6 [Scopus та SCIE WoS Core]
30) Perig, A. V., & Golodenko, N. N. (2018). Alternative Study of a Bevel Punch-Assisted ECAE Scheme [Альтернативне дослідження схеми рівноканальної кутової екструзії, здійснюваної із застосуванням скошеного пуансону]. Acta Metallurgica Slovaca, 24(4), 306–324. https://doi.org/10.12776/ams.v24i4.1147 [Scopus та ESCI WoS Core]
31) Perig, A. V., Golodenko, N. N., Skyrtach, V. M., & Kaikatsishvili, A. G. (2018). Hydraulic Analogy Method for Phenomenological Description of the Learning Processes of Technical University Students [Метод гідравлічної аналогії для феноменологічного опису навчальних процесів студентів технічного університету]. European Journal of Contemporary Education, 7(4), 764–789. https://doi.org/10.13187/ejced.2018.4.764 [Scopus та ESCI WoS Core]
32) Perig, A. V. (2018). Didactic Student-Friendly Approaches to More Effective Teaching of the Fundamentals of Scientific Research in a Digital Era of Scientometrics [Дидактичні дружні-до-студента підходи до більш ефективного навчання основам наукових досліджень у цифрову еру наукометрії]. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 14(12). https://doi.org/10.29333/ejmste/97188 [Scopus]
33) Svyetlichnyy, D. S., Perig, A. V., Lach, L., Straka, R., & Svyetlichnyy, A. (2019). Edification in creation of Lattice Boltzmann models for materials science students [Наставлення студентам-матеріалознавцям щодо створення обчислювальних гідродинамічних моделей відповідно до методу решіткових рівнянь Больцмана]. International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning, 29(3), 151–181. https://doi.org/10.1504/IJCEELL.2019.101044 [Scopus та ESCI WoS Core]
34) Perig, A. V. (2019). Method for teaching students to make a simple geometric estimation of the macroscopic rotational modes of large deformations during pressure forming [Метод навчання студентів способу здійснення простої геометричної оцінки макроскопічно-ротаційних мод великих деформацій упродовж обробки тиском]. International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning, 29(3), 182–191. https://doi.org/10.1504/IJCEELL.2019.101039 [Scopus та ESCI WoS Core]
35) Perig, A. V., Golodenko, N. N., Lapchenko, O. V., Skyrtach, V. M., Kostikov, A. A., & Subotin, O. V. (2019). Recent postdigital transformations of undergraduate learning processes in the study of multidisciplinary materials science [Сучасні постцифрові трансформації процесів навчання студентів молодших курсів упродовж вивчення мультидисциплінарного матеріалознавства]. International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning, 29(3), 251–291. https://doi.org/10.1504/IJCEELL.2019.101045 [Scopus та ESCI WoS Core]
36) Liuta, A. V., Perig, A. V., Afanasieva, M. A., & Skyrtach, V. M. (2019). Didactic games as student-friendly tools for learning hydraulics in a technical university’s undergraduate curriculum [Дидактичні ігри як дружні-до-студента засоби навчання для вивчення гідравліки студентами молодших курсів у технічному університеті]. Industry and Higher Education, 33(3), 198–213. https://doi.org/10.1177/0950422218824507 [Scopus та ESCI WoS Core]
37) Kostikov, A. A., Perig, A. V., Larichkin, O. V., Stadnik, A. N., & Gribkov, E. P. (2019). Research Into Payload Swaying Reduction Through Cable Length Manipulation During Boom Crane Motion [Дослідження зменшення розгойдування вантажу шляхом зміни довжини тросу упродовж руху стріли крану]. FME Transactions, 47(3), 464–476. https://doi.org/10.5937/fmet1903464K [Scopus та ESCI WoS Core]
38) Perig, A. V., & Matveyev, I. A. (2019). FEM-Based Deformation Regression Analysis of ECAE Strains [Заснований на методі скінченних елементів регресійний аналіз деформацій при рівноканальній кутовій екструзії]. FME Transactions, 47(4), 851–855. https://doi.org/10.5937/fmet1904851P [Scopus та ESCI WoS Core]
39) Perig, A. V., & Golodenko, N. N. (2019). CFD-enhanced description of local viscous flow through expansion equal channel angular extrusion geometric domain [Розрахунково-гідродинамічний опис локальної в’язкої течії через геометричну зону рівноканального кутового екструзійного штампу із коловим розширенням у зоні перетину каналів]. Advances in Materials and Processing Technologies, 5(4), 617–644. doi:10.1080/2374068X.2019.1666502. https://doi.org/10.1080/2374068X.2019.1666502 [Scopus]
40) Perig, A. V., Golodenko, N. N., Martynov, R. S., & Kaikatsishvili, A. G. (2020). Educational research into socio-economic dynamics of university graduate employment: Triple analogy-based physics-and-engineering approach to labor market oscillations [Освітнє дослідження соціально-економічної динаміки працевлаштування випускників університету: Інженерно-фізичний підхід до осциляцій на ринку праці, заснований на потрійній аналогії {економічних, електричних та гідравлічних осциляційних систем}]. Work-a Journal of Prevention Assessment & Rehabilitation, 65(1), 3–29. doi:10.3233/wor-193054. Retrieved from https://doi.org/10.3233/WOR-193054 [Scopus та SSCI WoS Core]
Асистент
Дата народження: 10.09. 1983 рік
На кафедрі працює з 2010 року
Робочий телефон: (0626)-41-68-58
Робоча кімната: 2101
Поштова скринька: arty1783@gmail.com
Побажання студентам:
Пожелать я вам хочу,
Чтобы в разные моменты
Было всё вам по плечу,
Чтоб учиться вы любили,
И, пусть это и смешно,
Чтоб в зачетках ваших были
Только «пять» и «зачтено»!