
Одне з ключових нововведень – встановлення чітких меж допустимого відхилення напруги: від 207 до...
Понеділок, 28 квітня 2025Ученість — солодкий плід гіркого коріння.
Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів
Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.
Важлива не кількість знань, а якість їх.
Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.
Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.
Бич людини - це уявлюване знання.
Знання - сила.
Знання - знаряддя, а не ціль.
Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.
Учбовий майстер
Дата народження: 13.09.1978 р.
На кафедрі працює з 2016 р.
Займався розробкою експериментальних оптичних систем, займаюсь астрономією на аматорському рівні.
В 2002 р. закінчив спеціальність ТМ ДДМА.
Старший лаборант
Дата народження: 21.07.1962 р.
На кафедрі працює з 2016 року, в ДДМА з 1995 року.
Робочий телефон: (0626) 41-69-84.
Робоча кімната: 2212.
Поштова адреса: app@dgma.donetsk.ua.
Асистент
Дата народження: 11.07.1993 р.
На кафедрі працює з 2015 року.
Робочий телефон: (0626) -41-68-58.
Робоча кімната: 2101.
Поштова адреса: dima_kartamyshev@ukr.net
ПРОЄКТИ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ |
ПРОЄКТИ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ 151 Стандарт Автоматизація та КІТ (магістр) |
ПРОЄКТИ ОСВІТНЬО-НАУКОВИХ 151 Стандарт Автоматизація та КІТ (магістр) |
ПРОЄКТИ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ |
ПРОЄКТИ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ |
ПРОЄКТИ ОСВІТНЬО-НАУКОВИХ |
ПРОЄКТИ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ |
ПРОЄКТИ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ |
ПРОЄКТИ ОСВІТНЬО-НАУКОВИХ |
ПРОЄКТИ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ |
ПРОЄКТИ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ |
Дата народження: 06.02.1996
Группа: АВП-13-2м
{nomultithumb}Теоретичне навчання і практична підготовка фахівців здійснюються в рамках інтеграції навчального процесу з виробництвом, особливо при підготовці бакалаврів і магістрів. Цьому сприяє можливість використання студентами і викладачами інформаційної і матеріальної бази філії кафедри на НКМЗ, а також високо розвинуті технології розробки систем автоматизації на НКМЗ, ЕМСС, Краматорській ТЕЦ та інших підприємствах.
На філіях кафедри (зокрема на НКМЗ) для навчального процесу використовуються два навчальних центри (полігони) фірми SІEMENS, на яких студенти відпрацьовують уміння і здібності проектування, програмування й обслуговування комп’ютерно-інтегрованих систем керування. На кожний навчальний рік розробляється план загальних дій філії і кафедри за напрямками роботи: організаційна, методична, наукова, навчальна, а також стажування викладачів.
З філією кафедри узгоджуються кандидатури випускників, яких розподіляють на це підприємство. Співробітники філії кафедри беруть участь у роботі ДЕК «Бакалавр» і «Магістр».
План роботи філії ЕМСС 2021-22 | План роботи філії НКМЗ 2021-22 |
Відмітна особливість фахівця – його здатність вирішувати широке коло завдань з розробки та обслуговування електронної та комп'ютерної техніки, вимірювальних приладів, електричних апаратів, аналогових і цифрових систем керування, електромеханічних, гідравлічних і пневматичних приводів.
Спеціаліст з автоматизованого керування може працювати на підприємствах, в організаціях та фірмах по застосуванню комп'ютерних і мікропроцесорних систем для автоматизованого керування, а також для збирання і обробки інформації, бути науковим співробітником або викладачем ВНЗ.
Випускник може посідати посади:
- інженер з експлуатації та ремонту систем автоматичного керування;
- інженер-конструктор систем автоматичного керування;
- інженер-дослідник автоматизованих систем керування (АСУ);
- інженер-електронік з монтажу, налагодження та ремонту засобів програмного керування обладнанням;
- інженер-програміст з розробки прикладного програмного забезпечення.
Діяльність фахівця з автоматичного керування цікава і багатогранна, проте вимагає великої ерудиції і професійних знань у галузях математики, фізики, механіки, інформатики та обчислювальної техніки, систем програмування, штучного інтелекту та нейромережевих технологій, електротехніки, мікропроцесорної техніки, теорії керування, безпеки праці та економіки.
Навчальний план спеціальності насичений дисциплінами з проектування і застосування мікропроцесорних засобів, програмування і організації роботи персональних ЕОМ і локальних обчислювальних мереж, електроніки і мікросхемотехніки, автоматизованих систем керування та обробки інформації, а також систем із гідро-, пневмо- і електроприводами.
Студенти не тільки отримують солідну підготовку для роботи на ПЕОМ, що відповідає вимогам інженера-програміста, а й набувають уміння і навичок конструювання та обслуговування спеціальних систем, призначених для конкретних завдань керування, адміністрування комп'ютерних мереж, моделювання систем керування.
Саме в умінні використовувати мікропроцесорну обчислювальну техніку в керуванні технологічними процесами і полягає цінність фахівця з АСУ. На ринку праці потрібні розумні і здатні оригінально мислити інженери. Вони повинні вміти враховувати всі особливості взаємодії людини і машини, програми і апаратури, електроніки і механіки.
Знання, отримані за фахом, дозволяють поглянути на світ іншими очима, а також набути впевненості, що ти людина майбутнього із цікавою, творчою і затребуваною часом професією.
ЯКУ РОБОТУ МОЖЕ ВИКОНУВАТИ СПЕЦІАЛІСТ?
Виробничі функції, що виконуються фахівцями з автоматизованого керування, досить великі: від розробки систем автоматизації та створення програмного забезпечення – до моделювання та дослідження процесів керування і розробки принципово нових систем керування, які полягають у наступному:
Виробнича практика студентів є важливою ланкою в ланцюзі професійної підготовки бакалаврів і магістрів.
Практика відбувається на підприємствах різних форм власності, технічне устаткування й організація виробництва яких відповідають сучасним вимогам підготовки випускників і програмі практики.
В особових умовах практична підготовка здобувачів вищої освіти проводиться відповідно до «Положення про порядок проведення всіх видів практик здобувачів вищої освіти ДДМА в особливих умовах».
Метою практики є вивчення виробничо-господарської діяльності підприємств машинобудування, верстатобудування і металургії, технологічних процесів механічної обробки деталей і складання, експлуатації програмно-керованого устаткування; набуття практичних навичок з розробки технологічних процесів і виробництв; закріплення, поглиблення і розширення знань з теоретичних дисциплін; набуття досвіду роботи в колективі.
Студенти проходять практичну підготовку за сімома видами практик:
Спеціальність 123 |
Спеціальність 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» |
Спеціальність 174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» |
Спеціальність 123 «Комп’ютерна інженерія» |
Спеціальність 174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» Робочі програми Програма науково-дослідної практики Програма переддипломної практики ОПП ОНП |
Студентське життя включає в себе не тільки сумлінне навчання. Це найкращі роки життя, молодість, тому треба встигнути спробувати себе в різних сферах. Творчість – це те, що допомагає людині самореалізуватися, знайти себе і проявити, бути унікальним. Натхнення, вогонь в очах, прискорене серцебиття, радість від реалізації – це все робить життя яскравим та цікавим. Навіть якщо ви раніше не займались танцями, співом, грою на музикальних інструментах, грою в КВК та іншим, в нашій академії є можливість спробувати все це. Тому що культурно-масове життя в нас дуже розвинуте. Тут ви можете знайти собі однодумців та друзів, спробувати щось нове для себе, наприклад, спробувати себе в журналістиці, в якості диктора на радіо, аудіо- та відеооператора, ведучого тощо. У нас в ДДМА працює медіа-група «Академія», де ви можете все це спробувати.
Кожен новий навчальний рік розпочинається з традиційного концерту, присвяченому Дню знань. Восени проводиться «Дебют першокурсника», де новоспечені студенти можуть проявити свої таланти. А допомагають створити це свято також студенти старших курсів та викладачі. Проводяться заходи на честь Дня кафедри, Дня факультету, Дня академії, а також деяких свят: День закоханих, День захисника України, День Соборності і Свободи України, День Державного Прапора, День Незалежності України, Хелоуін, День студента та інші. Традиційно навесні проводиться конкурс «Міс Академія» (а іноді «Міс і містер Академія»). Також проводиться зустріч I і V курсів спеціальності.
Окрім цього проводяться інтелектуальні ігри «Що? Де? Коли?» та різні спортивні заходи.
Студенти і викладачі кафедри АВП приймають активну участь в культурно-масовому та спортивному житті академії.
У різні роки на сцені академії поряд із студентами виступали і викладачі кафедри АВП: Люта А. В., Зателепіна С. Г., Афанасьєва М. А., Пучкова А. В. та інші і, навіть, декан факультету у танцювальних, вокальних та гумористичних номерах.
Так Анастасія Афанасьєва (зараз Люта) (АВП-03-2) закінчила виш з червоним дипломом, захистила кандидатську дисертацію і зараз працює доцентом на рідній кафедрі. Спочатку студенткою, а потім і викладачем кафедри та старшим куратором спеціальності АВП була хореографом-постановником багатьох танцювальних заходів з 2003 року не тільки на сцені ДДМА, але і поза її межами. Зокрема, танцювальний гурт «Bright Band», який вона організувала, і який існував з 2009 по 2014 роки, з її постановкою шоу-балета «Аватар» з успіхом виступав на обласних студентських змаганнях в м. Донецьк (2010 р.), «Людина року-2010» та на інших сценах.
Деякі виступи цього гурту та інших студентів ми представляємо до вашої уваги.
Зараз доцент кафедри АВП Люта А. В. продовжує виступати на сцені ДДМА, як вокаліст і гітарист.
А ще її студенти захищають лабораторні в стилі реп!
Під керівництвом доцента кафедри АВП Афанасьєвої М. А., яка раніше була старшим куратором спеціальності АВП, було організовано багато заходів. Вона разом із студентами писала сценарії для сценок, відеороликів та кліпів, писала тексти до фінальних пісень. Цей фільм було знято за її сценарієм. В ньому знялись студенти і викладачі кафедри АВП. Зйомки та монтаж проводили студенти кафедри.
На прикладі фінальної пісні виступу студентів нашої кафедри на одному зі свят академії декілька слів про те, як склалося їх подальше життя після закінчення вишу.
Олексій Булаш (АВП-04-2) грає в цьому номері на флейті, яку сам виготував. Також він самостійно виготовував барабани різної форми та різного звучання. Це дуже талановитий хлопець. Закінчив виш з червоним дипломом. Зараз у Харкові успішно працює програмістом та продовжує займатися музикою, як етномузикант. Його добре знають в Індії та інших країнах.
Олексій Куліш (АВП-04-2) – гітарист, співак, незмінний ведучий всіх студентських заходів. Зараз успішно працює в Києві програмістом.
Олексій Шепель (АВП-04-2) – «Золотий голос» академії з 2004 по 2009 роки. Людина-оркестр, без якої не проходило ні одного музикального заходу в академії. Після закінчення вишу він продовжує займатися улюбленою справою в якості затребуваного ведучого урочистих свят.
Роман Мельник (АВП-05-2) теж закінчив нашу спеціальність з червоним дипломом і зараз очолює краматорську філію «Solution Mentors LLC», в якій працюють програмістами багато наших випускників.
Владислав Кучерявих (АВП-04-1) – учасник танцювальних та музикальних студентських номерів, музикант, який написав свою рок-оперу, в якій співає разом із Лютою А. В.
Закінчив виш з червоним дипломом і зараз працює в Німеччині у фірмі «Кюттнер Аутомєйшн», яка займається питаннями автоматизації виробничих процесів та програмуванням. Продовжує займатися музикою.
Олександр Іванілов (АВП-02-1) вдало поєднував навчання в академії з бальними танцями. Зараз він один з найкращих працівників на верстаті з ЧПУ на ПрАТ «НКМЗ».
Максим Ільченко (АВП-06-1) закінчив кафедральний бакалаврат. У 2014 році був тяжко поранений в період бойових дій під час служби в лавах української армії. Після поранення здобув другу освіту реабілітолога і зараз допомагає українським воїнам проходити реабілітацію після поранень.
Декілька слів про яскраве студентське життя наших студентів, які ще навчаються у нас.
Ксенія Цюх (АВП-18м) у 2016 році здобула звання «Міс Академія». Третій рік поспіль займає перше місце за вокалом на щорічному міському студентському конкурсі між вузами «Студдія» та «Веселка». У 2018 році була удостоєна звання «Золотий голос Академії». Дівчина активно займається волонтерською діяльністю, підготовкою багатьох заходів як в академії, так і в місті. На другому та третьому курсах навчання була головою ради студентського самоврядування, а на третьому і четвертому курсах була головою студентської ради самоврядування факультету. Приймала участь у Львівському Вертепі, як представник Донецької області.
Руслан Шевченко (АВП-18м) протягом навчання працює помічником звукорежисера в ДДМА. Також він є резидентом клубу RIA.
Роман Лисенко (АВП-18м) – ведучий заходів в ДДМА. На другому курсі був головою культмасового сектору ДДМА. На третьому курсі був головою спортивного сектору ДДМА. Разом із своєю командою КВК «Фторник» виступав не тільки в стінах ДДМА. Хлопці брали участь в «Лізі сміху» та мають досягнення:
Як бачите, по-різному склалося після вишу життя наших студентів. Але всі вони – наші діти, за їхніми успіхами ми продовжуємо спостерігати.
декан ФМ, проф. Кассов В.Д.;
заст. декана ФМ, ст. викл. Приходько О.В.;
зав. каф. АВП, проф. Клименко Г.П.;
заст. зав. каф. АВП, доц. Суботін О.В. – куратор трьох гр. {АВП-20-1м(наук), АВП-20-2м, КІ-20-м};
голова НВК, доц. Періг О.В. – куратор трьох гр. {АВП-20-1т, АВП-20-2т, КІ-20-1т};
заст. голови НВК, доц. Афанасьєва М.А. – куратор гр. КІ-19-1м;
доц. Разживін О.В. – куратор двох гр. {АВП-20-1, КІ-20-1};
доц. Люта А.В. – куратор гр. АВП-17-1;
доц. Сердюк О.О. – куратор двох гр. {АВП-19-1м, гр. АВП-19-2м};
доц. Сус С.П.;
доц. Руденко В.М. – куратор двох гр. {АВП-19-1т, КІ-19-1т};
доц. Макшанцев В.Г.;
ст. викл. Донченко Є.І. – куратор гр. АВП-19-1;
асист. Залятов А.Ф. – куратор гр. АВП-18-1;
асист. Білоіваненко Ю.С.;
асист. Картамишев Д.О. – куратор гр. КІ-19-1;
ст. гр. КІ-20-м – Висторопський М.А.;
ст. гр. АВП-20-1м (наук) – Криворучек В.В.;
ст. гр. АВП-20-2м – Семеничева К.О.;
ст. гр. АВП-19-1м (наук) – Майборода І.В.;
ст. гр. АВП-19-2м – Скрипниченко В.С.;
ст. гр. КІ-19-1м – Жук Я.А.;
ст. гр. АВП-17-1 – Гаркунов Д.М.;
ст. гр. АВП-18-1 – Закір’я Р.Р.;
ст. гр. АВП-19-1 – Бєлов С.С.;
ст. гр. АВП-20-1 – Майхапар Д.В.;
ст. гр. КІ-19-1 – Рейманіс С.Д.;
ст. гр. КІ-20-1 – Костильова Ю.В.;
ст. гр. АВП-19-1т – Карманов Є.С.;
ст. гр. АВП-19-2т – Птущенко М.В.;
ст. гр. КІ-19-1т – Топал С.Ю.;
ст. гр. АВП-20-1т – Неживий Д.О.;
ст. гр. АВП-19-2т – Павлик Д.А.;
ст. гр. КІ-20-1т – Чащин І.І.
Звіт_щодо_заходів_каф_АВП_від_2020_11_17_стосовно_ліквід_заборг
АВП-18-1 – ас. Залятов А.Ф.;
АВП-18-1т – доц. Періг О.В.;
АВП-17-1 – доц. Люта А.В.;
АВП-17-1т – доц. Руденко В.М.;
АВП-16-1 – доц. Разживін О.В.;
АВП-15-1 – ст. викл. Донченко Є.І.
АВП-18-1м – ст. викл. Гущин О.В.
КІ-18-1м – доц. Суботін О.В.
АВП-17-1,2м – доц. Сердюк О.О.
Старший куратор АВП – доц. Люта А.В.
Відмітна особливість фахівця – його здатність вирішувати широке коло завдань з розробки та обслуговування електронної та комп'ютерної техніки, вимірювальних приладів, електричних апаратів, аналогових і цифрових систем керування, електромеханічних, гідравлічних і пневматичних приводів.
Спеціаліст з автоматизованого керування може працювати на підприємствах, в організаціях та фірмах по застосуванню комп'ютерних і мікропроцесорних систем для автоматизованого керування, а також для збирання і обробки інформації, бути науковим співробітником або викладачем ВНЗ.
Випускник може посідати посади:
- інженер з експлуатації та ремонту систем автоматичного керування;
- інженер-конструктор систем автоматичного керування;
- інженер-дослідник автоматизованих систем керування (АСУ);
- інженер-електронік з монтажу, налагодження та ремонту засобів програмного керування обладнанням;
- інженер-програміст з розробки прикладного програмного забезпечення.
Діяльність фахівця з автоматичного керування цікава і багатогранна, проте вимагає великої ерудиції і професійних знань у галузях математики, фізики, механіки, інформатики та обчислювальної техніки, систем програмування, штучного інтелекту та нейромережевих технологій, електротехніки, мікропроцесорної техніки, теорії керування, безпеки праці та економіки.
Навчальний план спеціальності насичений дисциплінами з проектування і застосування мікропроцесорних засобів, програмування і організації роботи персональних ЕОМ і локальних обчислювальних мереж, електроніки і мікросхемотехніки, автоматизованих систем керування та обробки інформації, а також систем із гідро-, пневмо- і електроприводами.
Студенти не тільки отримують солідну підготовку для роботи на ПЕОМ, що відповідає вимогам інженера-програміста, а й набувають уміння і навичок конструювання та обслуговування спеціальних систем, призначених для конкретних завдань керування, адміністрування комп'ютерних мереж, моделювання систем керування.
Саме в умінні використовувати мікропроцесорну обчислювальну техніку в керуванні технологічними процесами і полягає цінність фахівця з АСУ. На ринку праці потрібні розумні і здатні оригінально мислити інженери. Вони повинні вміти враховувати всі особливості взаємодії людини і машини, програми і апаратури, електроніки і механіки.
Знання, отримані за фахом, дозволяють поглянути на світ іншими очима, а також набути впевненості, що ти людина майбутнього із цікавою, творчою і затребуваною часом професією.
ЯКУ РОБОТУ МОЖЕ ВИКОНУВАТИ СПЕЦІАЛІСТ?
Виробничі функції, що виконуються фахівцями з автоматизованого керування, досить великі: від розробки систем автоматизації та створення програмного забезпечення – до моделювання та дослідження процесів керування і розробки принципово нових систем керування, які полягають у наступному:
Міжнародні зв’язки кафедри забезпечують роботу навчального центру автоматизації, який створено на базі кафедри АВП, а також створюють умови для підвищення якості підготовки бакалаврів та магістрів.
Як і в попередні роки, кафедра підтримує партнерські відносини, уклала міжнародні угоди про творче співробітництво та продовжує співпрацю: з фірмою Berneerker & Rainer Industrie Electronik Ges mbH (Австрія), угодою з якою передбачено стажування викладачів, сумісні навчальні семінари та конференції, навчання студентів на технічному обладнанні фірми B&R (фірма безкоштовно передала мікропроцесорну систему і програмне забезпечення); науково-виробничим центром (НВЦ) «Спецсистеми» (Республіка Білорусь); відділом прикладних проблем оптимізації Обчислювального центру Російської Академії наук (м. Москва) для проведення сумісних досліджень у галузі математичного моделювання та оптимізації технологічних систем зі складною динамічною структурою (за результатами досліджень опублікована монографія); Московським заводом теплової автоматики (Росія), завдяки чому завод передав кафедрі три сучасних стенда і програмне забезпечення (програмно-технічні комплекси «КОНТАР») систем автоматизації (за результатами досліджень підготовлено методичний посібник з грифом МОНУ).
Викладачі кафедри за запрошенням закордонних спеціалістів брали участь у закордонних міжнародних заходах.
Викладачі кафедри АВП (Суботін О.В.) і КІТ (Тарасов О.Ф., Сагайда П.І.) в рамках проекту наукового співробітництва TEMPUS «Перепідготовка викладачів університетів у галузі інженерії вбудованих систем і віртуальних платформ для навчання» взяли участь у другому тренінгу (весняному курсі в Ільменау), який проводився в Технологічному університеті Ільменау (ТУИ, м Ільменау, Німеччина) у відповідності з отриманим запрошенням від міжнародного Проекту TEMPUS-DESIRE наукового співробітництва (обмін досвідом, навчання) у період з 13/04/2015 по 25/04/2015.
Викладачі кафедри АВП з 2013 по 2016 роки брали участь у TEMPUS-project 544091-TEMPUS-1- 2013-1-BE-TEMPUS-JPCR «Розробка курсів з вбудованих (комп'ютерних) систем з реалізацією інноваційних віртуальних підходів до інтеграції науки, освіти і виробництва в UA, GE, AM (DESІRE)». В рамках проекту TEMPUS "DESIRE" отримано ліцензію на сучасну спеціалізовану CAD-систему для проектування електронних схем Altium Designer.
З 2017 року викладачі кафедри АВП (Суботін О.В., Руденко В.М.) приймають участь у виконанні міжнародного проекту Erasmus + 586114-EPP-1-2017-1-ES-EPPKA2-CBHE-JP «Розробка інноваційної міждисциплінарної навчальної програми з інтелектуальних імплантатів для бакалаврів і магістрів в області біоінженерії / BIOART».
Встановлені договірні зв’язки з ТОВ «Шнайдер Електрик Україна». Є домовленість на постачання обладнання цієї фірми на кафедру АВП. Першу партію обладнання (стенд та електропривод) вже отримано.
Організація НДР на кафедрі стосується роботи викладачів у другій половині дня. Тематика робіт підкоряється єдиному науковому напрямку кафедри Дк-07-2019 «Підвищення ефективності виробничих процесів машинобудування та металургії шляхом впровадження автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій» (кер. Клименко Г.П.).
Викладачі кафедри (Клименко Г.П., Суботін О.В., Разживін О.В.) беруть участь у міжнародному проекті TEMPUS Desire, керівник від ДДМА – проф. каф. КІТ Тарасов О.Ф.
НДРС займаються 100 % магістрів, починаючи з ІV курсу. Студенти проводять дослідження в рамках дипломних проектів бакалавр, розвиваючи їх до дослідницької частини дипломного проекту магістра. За результатами НДРС студенти готують виступи на конференціях, публікації в «Студентському віснику» та інших виданнях.
На кафедрі є студенти, які навчаються за системою «Обдаровані студенти». Вони проводять дослідження, які, як правило, пов'язані з тематикою НДР своїх керівників. Під їхнім керівництвом готуються не тільки публікації і виступи на конференціях, але й виготовляються та допрацьовуються лабораторні установки і макети.
I. З 2015 року к.т.н., доц. Періг О. В. [Періг О. В. (канд. техн. наук, доц.)] є членом редколегії Гугл Сколар (Google Scholar)-індексованого видання відкритого доступу Вісник Донбаської державної машинобудівної академії [Herald of the DSEA]:
http://www.dgma.donetsk.ua/science_public/ddma/
http://nfv.ukrintei.ua/view/5ba9e97de9c40f1989321d53
II. З 2019 року к.т.н., доц. Періг О. В. [assoc. prof. Perig A., CSc. (Donbass State Engineering Academy)] є членом редколегії Індекс-Копернікус-індексованого кат. Б фах. видання відкритого доступу Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки» [Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University. Series Pedagogical Sciences] (Категорiя Б (фах.) + Index Copernicus):
http://ped-ejournal.cdu.edu.ua/index
https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=45416
http://nfv.ukrintei.ua/view/5b1925e17847426a2d0ab2f3
Журнал Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки» входить до «Переліку наукових фахових видань України» категорії «Б», у яких можуть публікуватися результати досліджень здобувачів наукових ступенів доктора філософії і доктора наук за педагогічними спеціальностями 011, 012, 013, 014, 015 на підставі Наказу Міністерства освіти і науки України від 17 березня 2020 р. № 409.
III. З 2021 року к.т.н., доц. Періг О.В. [▪Alexander V. Perig, PhD, Donbass State Engineering Academy, UKRAINE] є членом редколегії Індекс-Копернікус-індексованого міжнародного журналу відкритого доступу The European Educational Researcher (EUER) [European Educational Researcher] (DOAJ-, ERIHPLUS-, ERIC- та Index Copernicus-):
https://eu-er.com/editorial-board/
https://doaj.org/toc/2517-6323
https://dbh.nsd.uib.no/publiseringskanaler/erihplus/periodical/info?id=494240
IV. З 2021 року к.т.н., доц. Періг О.В. [▪Alexander V. Perig, Donbass State Engineering Academy, Kramatorsk, Ukraine] є членом дорадчої редколегії (Advisory Editorial Member) Скопус- / ВоС Коре- / Індекс-Копернікус- (Scopus / ESCI WoS Core / Index Copernicus)- індексованого міжнародного журналу відкритого доступу Acta Metallurgica Slovaca [{ACTA METALLURGICA SLOVACA, TECHNICKA UNIV V KOSICIACH & HUTNICKA FAKULTA, LETNA 9, KOSICE, 04200, SLOVAKIA}; {SCICELL SRO, MOJZESOVO 18, MOJZESOVO, SLOVAKIA, 94104}] ({Acta Metallurgica Slovaca in Scopus: Scopus SNIP (2019) = 0.516; SciMagoJr Q3 - Materials Science - Metals and Alloys}; {Acta Metallurgica Slovaca in WoS Core: Web of Science Core Collection - Emerging Sources
https://journals.scicell.org/index.php/AMS/about/editorialTeam
https://journals.scicell.org/index.php/AMS/about
https://www.scopus.com/sourceid/19600156802
http://www.scimagojr.com/journalsearch.php?q=19600156802&tip=sid&exact=no
http://ip-science.thomsonreuters.com/cgibin/ jrnlst/jlresults.cgi?PC=MASTER&ISSN=1335-1532
https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=42627
У складі кафедри створено 2 класи ПЕОМ із сучасними комп’ютерами, лекційна аудиторія, а також шість спеціалізованих лабораторій: електроніки і мікросхемотехніки, теорії автоматичного керування, систем комп’ютерно-інтегрованого керування, автоматизованого електроприводу, гідро-пневмоавтоматики, мікропроцесорної техніки.
Навчальні приміщення оснащено найсучаснішими стендами та приладами. Так, в лабораторії електроніки і мікросхемотехніки застосовуються чотири унікальних сучасних стенди, кожний з яких забезпечує виконання 32 лабораторних робіт. У лабораторії комп’ютерно-інтегрованого керування при сприянні Краматорської ТЕЦ встановлено обладнання з модемним зв’язком «Кафедра-ТЕЦ», яке дозволяє студентам вивчати роботу кращої в СНД системи обліку витрати енергоносіїв. Кафедра має спеціалізовані мікропроцесорні системи для комп’ютерно-інтегрованих технологій від фірми B&R (Австрія) і науково-виробничого центра «Спецсистемы» (Республіка Білорусь). Функціонує лабораторія гідро- пневмоавтоматики європейського рівня, для якої придбано стенди всесвітньо відомої фірми FESTO-Didaсtiс (Німеччина). Стенди укомплектовані елементами, які застосовуються у виробництві і дозволяють досліджувати різноманітні схемотехнічні рішення з використанням комп’ютерної та мікропроцесорної техніки. Разом з цим обладнанням кафедра отримала дидактичні матеріали, каталоги продукції та програмне забезпечення фірми «FESTO». Також впроваджено у навчальний процес три навчальних стенди Московського заводу теплової автоматики «КОНТАР-КМ800», що містять у собі контролери MC8, MC5, MR8, датчики температури, вологості та електропривід LM24SR (Belimo, Швейцарія), який призначено для керування повітряними заслінками, а також програмне забезпечення: інструментальна система програмування KONGRAF, програмний засіб CONSOLE для завантаження та роботи з приладами, система моніторингу KONTAR-SCADA. На базі цих приладів створено модель системи керування для вентиляції, кондиціювання та опалювання приміщення.
Крім того, кафедрою створено вісім стендів мікропроцесорної техніки, прилади і пристрої вимірювальної техніки та робототехнічні системи.
У центрі «Автоматизація і комп`ютерно-інтегроване керування» кафедри АВП розміщено устаткування австрійської фірми B&R, німецької фірми Festo та ін. Тут проводяться лабораторні і практичні заняття зі студентами з дисциплін «Гнучке автоматизоване виробництво», «Основи комп`ютерно-інтегрованого керування», «Гідропневмоприводи», «Автоматизований електропривод» на наступних лабораторних стендах:
Навчальний стенд № 1. Система позиціювання B&R: Інтерактивне програмування на стійці ЧПУ CNC-3D.
Навчальний стенд № 2. Комп`ютерно-інтегрована система автоматизації B&R2005: Настроювання ПІД-регулятора САУ.
Навчальний стенд № 3. Інтегрований привід ACOPOS: Інтерактивне настроювання динамічних параметрів системи при різних навантаженнях серводвигуна.
Навчальний стенд № 4. Панель керування оператора Power Panel PP21/41: Програмування завдання візуалізації, керування, позиціювання і зв'язки.
Навчальний стенд № 5. Комп`ютерно-інтегрований стенд РТК: Програмування завдання керування роботом «МП-9С» на базі PLC B&R2003.
Навчальний стенд № 6. Стенд електропневмоавтоматики з набором елементів: Моделювання завдання автоматизації пневмопривода.
Навчальний стенд № 7. Електрогідравлічний стенд із набором елементів: Моделювання завдань верстатного гідроприводу.
Навчальний стенд № 8. Програмно-технічний комплекс «КОНТАР-КМ800»: Проектування системи керування і програмування приладів комплексу в програмному середовищі KONGRAPH.
Навчальний стенд № 9. Комп`ютерно-інтегрована система керування РТК на базі мікроконтролера EV8031/AVR: Програмування завдання керування роботами ПР-5.
У лабораторії автоматизованого електропривода змонтовано два стенди з новітніми системами частотного керування асинхронними двигунами фірми АВВ (Швеція), комп’ютерно-інтегрований стенд для дослідження системи автоматичного керування електродвигунами постійного струму, стенди із сучасними системами керування мікроприводами та інші.
В аудиторії 2101 змонтовано три стенди, на яких виконуються лабораторні роботи з дисциплін «Автоматизований електропривід» і «Комплектний електропривід»:
В аудиторії 2107 розміщені чотири сучасних універсальних стенди і двопроменеві осцилографи. На зазначеному устаткуванні виконується 18 лабораторних робіт з дисципліни «Електроніка і мікропроцесорна техніка», а також вісім лабораторних робіт з дисципліни «Теорія автоматичного керування».
Для підвищення ефективності використання обчислювальної техніки на кафедрі існує локальна мережа, введена система доступу в Internet для студентів і викладачів, встановлено сучасні програмні пакети, застосовуються відеопроектори та інші засоби.
В аудиторії 2108 готується стенд з використанням нового обладнання на базі Arduino Mega +2560 R3. Це навчальна плата для роботи з мікроконтролером Atmega8U2 для навчання студентів електроніці
Плата доукомплектована:
Для підвищення ефективності використання обчислювальної техніки на кафедрі існує локальна мережа, введена система доступу в Internet для студентів і викладачів, встановлено сучасні програмні пакети, застосовуються відео проектори, інтерактивна дошка та інше мультимедійне устаткування.
Установлено програмне забезпечення, яке дає можливість проводити лабораторні заняття в режимі відеоконференції з використанням дошки на екрані дисплея.
На кафедрі забезпечено доступ в мережу Internet, створено навчально-методичний портал кафедри, в якому знаходяться довідкові матеріали, література, методичні розробки, конспекти лекційних курсів та інше.
У рамках договорів, які кафедра уклала з фірмою B&R (Австрія), а також з партнером фірми FESTO-Didactic – Інститутом лінгвістики і нових технологій (м. Київ), кафедра продовжує отримувати унікальні дидактичні і програмні матеріали, довідкову інформацію, каталоги продукції всесвітньо відомих фірм, які широко застосовуються в навчальному процесі.
Усі дисципліни кафедри використовують ПЕОМ при виконанні лабораторних і практичних завдань, курсових і дипломних проектів. Завдання з дисциплін кафедри виконуються за допомогою прикладних програмних продуктів: Microsoft Office (Microsoft Access 2003,Microsoft Visio), Microsoft Visual Studio 1998 (Microsoft Visual InterDev 6.0, Microsoft Visual Basic 6.0), Microsoft Visual Studio 2010 (Visual Basic.NET 2010, C#. JavaScript ), C++ 4,2, Matlab, Proteus, CodeSys, Scilab/Scicos, EWB, GENI, EPLAN Electric P8 1.9 International SP1.
Застосовується також програмне забезпечення, яке розроблене викладачами кафедри та спрямоване на автоматизацію складних розрахунків та візуалізацію елементів технологічних процесів.