ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Новини кафедри фінансів

Екскурсії до «ПриватБанку» стають доброю традицією

privat1.jpg

Екскурсії студентів-фіансистів ДДМА до Краматорської філії ПАТ КБ «ПриватБанк», започатковані навесні 2016 року, вже стали доброю традицією. 10 жовтня центральне відділення відвідали студенти груп ФК13-1 та ФК15-1, а 12 жовтня – ФК12-1, ФК12-м та ФК14-1. Для наших студентів це не тільки чудова нагода ознайомитись з майбутньою професією, але й можливість подбати про своє працевлаштування.

privat2.jpg

У відділенні нас зустріла замісник керівника контакт-центру у м. Краматорськ Євгенія Ігорівна Єфремова, яка розповіла історію становлення одного із системних банків України, який починався як сміливий стартап, а сьогодні його послугами користуються 39% всіх клієнтів вітчизняної банківської системи.

privat3.jpg

Далі Євгенія Ігорівна розповіла про посади, на які може претендувати випускник або студент, що продовжує навчання, а також про наявні вакансії. Після цього до екскурсантів приєдналась Євгенія Олександрівна Соколова – менеджер по роботі з клієнтами, що більш детально розповіла про свою роботу, а також про кар’єрні перспективи в «ПриватБанку». Після цього вона запросила наших студентів долучитися до дружньої сім’ї «ПриватБанк».

privat4.jpg

Далі екскурсанти прослідували до конференц-зали, де Євгенія Ігорівна детальніше розповіла про роботу контакт-центру, а потім провела віртуальну екскурсію по штаб-квартирі ПАТ КБ «ПриватБанк», що відома як «Дельта».

Потім була яскрава презентація про контакт-центр та його функції як важливої ланки сучасного банківського сервісу. По містах України таких контакт-центрів відкрито вже 22. Євгенія розповіла про переваги працевлаштування в «ПриватБанку», про обов’язки та робочий графік співробітників контакт-центру.

privat5.jpg

Цікавою була й інформація про онлайн-практику в «ПриватБанку» та про її вплив на можливість працевлаштування. Це дуже зацікавило наших студентів: дехто вже пройшов цю практику та отримав сертифікат, що його зараховано до трудового резерву ПАТ КБ «ПриватБанк». Цікавили студентів також питання про те, як проводиться співбесіда, як довго та в якому режимі відбувається стажування, за яким механізмом розраховується заробітна платня та ін.Зустріч була дуже цікавою, корисною та інформаційно насиченою.