ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Як вишукано та красиво говорити українською
1.png

21 лютого відзначається Міжнародний день рідної мови. Мова – це більше, ніж слова. Це пам&...

П'ятниця, 21 лютого 2025
Одинадцяті роковини Майдану
1.jpg

20 лютого 2025 року минає 11 років від дня масових розстрілів Небесної Сотні на Майдані. Крім то...

Четвер, 20 лютого 2025
19 лютого – День Державного Герба
1.jpg

Державний Герб України – офіційний символ нашої держави, один із трьох державних символів Україн...

Середа, 19 лютого 2025
Галина Клименко – науці, освіті та розвитку машинобудування
2.jpg

18 лютого 2025 року відзначає свій ювілей доктор технічних наук, професор, видатний науковець і ...

Вівторок, 18 лютого 2025
Вічна пам’ять Герою
 у рамці.jpg

Наша земля втратила справжнього захисника, воїна світла і честі – Олександра Плотнікова. В...

Понеділок, 17 лютого 2025

На засіданні дискусійного клубу ДДМА відзначили 100-річчя Василя Сухомлинського

polit1.jpg

19 вересня в нашій Академії відбулося засідання студентського дискусійного клубу, яке було присвячене 100-й річниці з дня народження Василя Сухомлинського, видатного українського педагога, публіциста, письменника, поета.

Керівник дискусійного клубу Олександр Кваша розповів студентам про життя, діяльність та здобутки Василя Сухомлинського, як на території України, так і поза її межами. Адже цей український діяч написав 48 монографій, понад 600 статей, 1 500 оповідань і казок для дітей. А його твори видані 53 мовами світу, загальним тиражем майже 15 млн примірників.

polit2.jpg

В. Сухомлинський ставив і розв’язував проблему формування в молоді національного й естетичного світогляду. Про один зі шляхів розв’язання цієї проблеми він писав, що у душі дітей мають увійти найкращі народні традиції та стати святим законом, бо не можна уявити народ без імені, без пам`яті, без історії. У дусі українських культурно-історичних традицій вчитель констатував, що мудрість є найважливішою прикметою людини.

Як педагог він цілеспрямовано формував у кожного вихованця вміння бути маленьким філософом, осмислювати світ через красу природи. Для нього формування естетичного почуття дитини, її емоційної культури було основним завданням гуманістичного виховання. А сприйняття й осмислення прекрасного – основа естетичної культури, без якої почуття лишаються глухими до всього високого й благородного. Його книги присвячені головним чином вихованню й навчанню молоді, педагогізації батьків, методиці викладання мови й літератури в середніх школах тощо.

Наприкінці заходу студенти мали можливість переглянути фільм про життя видатного українського діяча – Василя Сухомлинського.