
21 лютого відзначається Міжнародний день рідної мови. Мова – це більше, ніж слова. Це пам&...
П'ятниця, 21 лютого 2025Ученість — солодкий плід гіркого коріння.
Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів
Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.
Важлива не кількість знань, а якість їх.
Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.
Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.
Бич людини - це уявлюване знання.
Знання - сила.
Знання - знаряддя, а не ціль.
Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.
Цього року Міжнародна студентська олімпіада з технологій гарячого кування й екструзії QForm–2020 пройшла онлайн у травні. У ній узяли участь 34 університети з 13 країн: Білорусії, Бразилії, В'єтнаму, Германії, Індії, Італії, Македонії, Румунії, Сербії, України та ін.
Україну представляли два виші: Донбаська державна машинобудівна академія і Запорізький політехнічний національний університет. Наша Академії бере участь у цьому заході вдруге.
На олімпіаді Академію представив уже випускник магістратури спеціальності «Комп’ютерні науки» Роман Вдовенко (КН-18мн).
Загалом у цьогорічній олімпіаді взяв участь 121 студент: 114 студентів – у секції з кування і 7 студентів – з технології екструзії. Конкуренція між студентами в секції гарячого об'ємного кування складалася з наступних етапів: після механічної обробки студенти отримали креслення осесиметричної деталі, сконструювали деталь гарячого штампування й відбиток штампа для остаточного кування, визначили необхідний технологічний ланцюжок для її виготовлення, а потім змоделювали пропонований процес кування. Практично такі ж етапи були і в екструзійній секції.
Слід зауважити, шо розробники CAE-системи QForm уже дуже давно співпрацюють із науковцями нашої Академії. Уже декілька років поспіль компанія надає ліцензію на свою програму. За допомогою розрахунків у CAE-системі проведено багато експериментів, що сприяли подальшому розвитку наукової школи з обробки металів тиском.